بازی

Bunny Leveling Build Guide – The First Decendant

بانی با تکمیل خط داستانی اصلی باز می شود اولین نسل – تنها کاری که باید انجام دهید این است که در Ainas، واقع در مرکز اصلی جهان آلبیون، درباره او تحقیق کنید. اسم حیوان دست اموز در آسیب به جمعیت و شکستن دشمنان قدرتمند با مهارت فعال حداکثر قدرت خود برتر است. او برای تسطیح و کشاورزی موادی که ممکن است برای دیگر Descendants در بازی نیاز داشته باشید بسیار مفید است.



مربوط

اولین نسل: راهنمای ساخت آژاکس

از تیم خود به عنوان آژاکس زره پوش در اولین نسل محافظت کنید!

در حالی که او قوی است، شما هنوز باید بدانید که چگونه یک ساختار تسطیح مناسب را کنار هم قرار دهید و سپس در پایان بازی آماده شوید. این به ماژول ها، اسلحه ها و سبک های عمومی بازی مربوط می شود.


Bunny Overview و راهنمای بازی

در اینجا خلاصه‌ای از مهارت‌ها و توانایی منفعل بانی آورده شده است.

بمب هیجانی

اولین اسم حیوان دست اموز بمب هیجان از نسل

Thrill Bomb یک مهارت فعال سریع و ساده است که دشمنان نزدیک را با یک توپ رعد و برق هدف قرار می دهد. بسته به میزان آن آسیب بیشتری وارد می کند برق ذخیره شده است. در یک لحظه بیشتر در مورد آن

سرعت نور

اولین نسل سرعت نور


این مهمترین مهارت بانی است. آن را فعال کنید، سریع اجرا کنید، برق تولید کنید. بانی از الکتریسیته برای استفاده از تمام مهارت‌هایش استفاده می‌کند و در زمان فعال شدن مهارت، متناسب با الکتریسیته خسارت وارد می‌کند.

Speed ​​Of Light از مانا استفاده می کند و آن را به الکتریسیته تبدیل می کند.

انتشار صاعقه

انتشار رعد و برق از نسل اول

Lightning Emission برای پاک کردن امواج از دشمنان در The First Descendant به شما کمک می کند. این به طور دوره ای هر دشمن را در حلقه ای در اطراف بانی در حالی که او در اطراف میدان جنگ می دود، شوکه می کند. بر اساس مقدار برق ذخیره شده در حال حاضر آسیب بیشتری وارد می کند.


حداکثر توان

حداکثر توان اولین نسل

حداکثر قدرت، توانایی نهایی بانی است – اگرچه در این بازی به آن ها گفته نمی شود – که پرتوی از الکتریسیته شارژ شده را به سمت هدف شما شلیک می کند. صدمات زیادی وارد می‌کند و به همین دلیل است که وقتی صحبت از باس فایت‌ها به میان می‌آید، اسم حیوان دست اموز به طور کلی یک شخصیت «ترک‌بار» در نظر گرفته می‌شود. بدوید، برق تولید کنید، سپس حداکثر توان را آزاد کنید تا نقاط ضعف را از بین ببرید و سلامت را ذوب کنید.

اسم حیوان دست اموز اولین نسل منفعل

این جایی است که بانی تولید برق خود را از آن دریافت می کند، اما چیز جالب دیگری نیز دارد – هر زمان که بانی پس از یک پرش دوبل فرود آمد، به دشمنان اطراف آسیب خواهید رساند.


مربوط

اولین فرزند: چگونه مواد آمورف را باز کنیم

مواد آمورف اسرار بهترین آیتم ها، شخصیت ها و ارتقاء ها در The First Descendant را دارند. در اینجا نحوه باز کردن آنها آورده شده است.

چگونه بانی بازی کنیم

اسم حیوان دست اموز اولین نسل (1)

اسم حیوان دست اموز خمیده، سریع است و آسیب زیادی وارد می کند. او تعادلی بین آسیب‌های الکتریکی، منفرد و فیوژن برقرار می‌کند – اگرچه تمرکز بر آسیب‌های الکتریکی است.

چرخش مهارت

چرخش اصلی Speed ​​Of Light برای تولید الکتریسیته، سپس انتشار رعد و برق برای پاک کردن امواج است، در حالی که وقتی در دسته‌ای از دشمنان هستید، روی Thrill Bomb ضربه می‌زنید.

حداکثر قدرت برای دشمنان تانک مانند نخبگان یا در Void Intercept Battles بسیار مفید است.

این واقعاً یک سبک بازی کاملاً ساده است. با این حال، شما باید بدانید که چه زمانی باید خلاص شوید و چگونه از خطرات ورودی با سرعت بالا اجتناب کنید. این به ویژه در هنگام تلاش برای تلاش برای مبارزه با رئیس صادق است.

بهترین ماژول ها برای بانی

تمرکز اصلی بانی باید بر روی موارد زیر باشد:

  • قدرت مهارت
  • هزینه مهارت
  • Cooldown مهارت


در ساخت کامل Bunny، شما اساساً می خواهید که بین دورهای انتشار رعد و برق و زمان بندی مناسب، زمان استراحت نداشته باشید تا سرعت نور شما همیشه آماده حرکت باشد.

اولویت ماژول

  • استاد برق
  • ذهنیت قوی
  • انگشتان زیرک

این سه جزء اصلی هر ساخت بانی خوب هستند.

استاد برق قدرت مهارت را درصدی افزایش می دهد و به طور خاص قدرت مهارت الکتریکی را بهبود می بخشد.

ذهنیت قوی هزینه مهارت را کاهش می دهد.

انگشتان زیرک سرد شدن مهارت را کاهش می دهد.

از نظر ماژول های عمومی، ایده خوبی است که برخی از منگنه ها مانند:

  • افزایش HP
  • افزایش DEF
  • ماژول آنتی بادی برای یک مبارزه یا منطقه خاص – برای مثال Pyromaniac به مقاومت در برابر آتش نیاز دارد. اینها را می توان در حین حرکت عوض کرد.

می‌توانید با پیشرفت در بازی، این ماژول‌ها را بهبود ببخشید، اگرچه باید روی هر کدام که قدرت الکتریکی/مهارتی شما را برای Bunny بهبود می‌بخشد، تمرکز کنید.

در طول تراز کردن، ممکن است همه ماژول‌های مورد نیاز خود را دریافت نکنید. نگران نباشید. پس از ساعت‌ها بازی، مجموعه ماژول ما واقعاً شروع به جمع شدن کرد. ماژول‌ها توسط همه دشمنان، در طول هر نوع گیم‌پلی حذف می‌شوند، بنابراین زمان زیادی است که در نهایت به چیزی که می‌خواهید برسید.


بهترین سلاح ها

سلاح‌ها حتی برای شخصیت‌هایی مانند بانی که عمدتاً بر آسیب‌های مهارتی متمرکز هستند، مهم هستند.

خوشبختانه، یکی از اولین سلاح های Ultimate که در بازی دریافت می کنید نیز یکی از بهترین ها است. قفس تندر.

این آسیب شوک الکتریکی را به دشمنانی که ضربه می زنید وارد می کند. شما آن را به صورت رایگان دریافت می کنید. شما واقعا نمی توانید اشتباه کنید.

با این حال،
از انتقال سلاح استفاده نکنید
تا زمانی که مطمئن شوید به یک سطح سلاح راحت رسیده اید. ما حداقل 70+ صحبت می کنیم. این به این دلیل است که موادی که برای تکمیل یک انتقال سلاح به آنها نیاز دارید، آسیاب شده اند، و وقتی مقداری را به صورت رایگان دریافت می کنید، واقعاً باید
آنها را برای زمانی که مطمئن هستید آماده هستید ذخیره کنید.

شما همچنین می خواهید یک تفنگ مناسب داشته باشید، و برای بانی همین است مجری. این یکی دیگر از سلاح‌های Ultimate است که از آسیب‌های Electrocution پوسته‌گیری استفاده می‌کند.

مربوط

اولین نسل: چگونه با دوستان خود بازی کنیم

در اینجا راهنمایی در مورد نحوه بازی با دوستان خود در The First Descendant، از جمله crossplay آورده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا