بازی

بهترین ساخت تسطیح فرینا در اولین نسل

اولین نسل دارای ده ها شخصیت قابل بازی برای انتخاب، از چرخاننده چابک تا تانک های پیاده روی. Freyna به‌عنوان نوعی هیبرید بین یک کاستور و استفاده‌کننده سلاح عمل می‌کند و اهداف را با سم‌های کشنده‌ای که می‌توانند در یک لحظه پخش شوند، دفع می‌کند. او را به درستی بسازید، و او می‌تواند به‌عنوان شخصیت برتر برای اکثر محتوای آخر بازی عمل کند.



مربوط

The First Decendant: Modding Explained

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد سیستم مودینگ در The First Descendant بدانید.

از آنجایی که او شروع کننده نیست، ابتدا باید فرینا را کسب کنید. خبر خوب این است که او یکی از آسان‌ترین فرزندانی است که می‌توان آن را در اوایل کمپین به دست آورد. بیایید به نحوه باز کردن قفل فرینا بپردازیم، نحوه عملکرد توانایی های او را توضیح دهیم و نحوه بهترین بازی استاد زهر را توضیح دهیم.


چگونه قفل فرینا را باز کنیم

اولین نسل فرینا قطعات

اجزای فرینا را می توان از فعالیت‌های خاصی در Vespers در سختی عادی. از آنجایی که قفل Vespers را نسبتاً در اوایل کمپین باز می‌کنید، Freyna را می‌توانید در ساعات اولیه بازی خود دریافت کنید. همه قطعات او 20٪ شانس سقوط دارند و از قبل ساخته شده اند. هنگامی که هر چهار جزء را به دست آوردید، می توانید فوراً Freyna را بسازید. قطعات او در مکان های زیر سقوط می کند:


  • سلول های تقویت شده: سیاه چال پناهگاه در شام.
  • تثبیت کننده: ماموریت Ruins Path در Vespers.
  • کاتالیزور مارپیچی: ماموریت ورودی زیرزمینی را در Vespers خراب می کند.
  • کد فرینا: راکتور خالی در سرزمین استریل.

کد فرینا

منبع رها کردن

  • زمین استریل (عادی) – راکتور همجوشی خالی

هزینه های ساخت

  • 1 کد فرینا
  • 1 سلول های تقویت شده فرینا
  • 1 استابلایزر فرینا
  • 1 کاتالیزور مارپیچی فرینا

زمان تحقیق

16 ساعت

سلول های تقویت شده فرینا

منبع رها کردن

  • Vespers (عادی) – The Shelter (20٪ احتمال سقوط)

هزینه های ساخت

زمان تحقیق

N/A

تثبیت کننده فرینا

منبع رها کردن

  • Vespers (معمولی) – مسیر خرابه (20٪ احتمال سقوط)

هزینه های ساخت

زمان تحقیق

N/A


کاتالیزور مارپیچی فرینا

منبع رها کردن

  • شام (معمولی) – ورودی زیرزمینی خرابه (20٪ احتمال سقوط)

هزینه های ساخت

زمان تحقیق

N/A

توانایی های فرینا توضیح داده شده است

صفحه ورود به سیستم شخصیت اول فرینا

منفعل

اولین نسل فرینا منفعل

تمام توانایی های فرینا ایجاد می کند سم، یک آسیب در طول زمان که بخشی از آسیب قدرت مهارت او را در هر ثانیه به مدت ده ثانیه وارد می کند. به ازای هر دشمنی که با سم وارد می‌شود، 1.2 درصد قدرت مهارت سم بیشتری به دست می‌آورید، انباشتن تا 15 بار (18٪ در کل). این قدرت اضافی را نمی توان از طریق ماژول های نصب شده تغییر داد.


شما می توانید انتخاب کنید که منفعل او را با این تغییر دهید سرایت ماژول، که باعث می شود همه دشمنان مسموم، سم زدای خود را در هنگام مرگ پخش کنند. این افکت را می توان با ماژول های Skill Range تغییر داد.

تروما زهر

اولین نسل فرینا توانایی چهارم

یک گلوله سمی شلیک می کند که در اثر برخورد منفجر می شود و یک گودال سمی ایجاد می کند که به اتاق صفر ضربه وارد می کند. دشمنان مبتلا به Room Zero Trauma دائماً آسیب می بینند و به دشمنان نزدیک سم وارد می کنند.

آمار تروما زهر

هزینه MP

30 مگاپیکسل

آرام شدن

11 ثانیه

مدت زمان

گودال: 5 ثانیه

ضربه: 6 ثانیه

شعاع

گودال: 3 متر

انتشار تروما: 4 متر

خسارت

گلوله: قدرت مهارت x 209.7٪

ضربه: قدرت مهارت x 10.2% در ثانیه

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

بر مدت زمان debuff تاثیر می گذارد

بر شعاع‌های پخش حوضچه و تروما تأثیر می‌گذارد

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

بر آسیب های خروجی تأثیر می گذارد


ونوم تروما پرتابه ای را پرتاب می کند که پس از طی مسافت کوتاهی منفجر می شود و یک حوض سمی در نقطه انفجار خود ایجاد می کند. دشمنان درون استخر به دست خواهند آورد ترومای اتاق صفر، یک اثر آسیب در طول زمان که سم را به دشمنان نزدیک پخش می کند. Room Zero Trauma به خودی خود آسیب زیادی وارد نمی کند، اما ابزار مفیدی برای پخش سم به منظور افزایش منفعل Freyna است.

این مهارت بسیار سود می برد محدوده مهارت، زیرا اندازه گودال سمی و شعاع گسترش اتاق صفر تروما را افزایش می دهد. همچنین ممکن است بخواهید این مهارت را برای آن ایجاد کنید مدت زمان همچنین برای اینکه ترومای اتاق صفر بیشتر دوام بیاورد.

مکانیزم دفاعی

اولین نسل فرینا توانایی سوم


از بدن خود با سم محافظت کنید. در حالی که این مهارت فعال است، DEF افزایش می یابد. در حالی که این بوف فعال است، به دشمنان حمله کننده نیز با Room Zero Trauma وارد می شود.

آمار مکانیزم دفاعی

هزینه MP

40 مگاپیکسل

آرام شدن

20 ثانیه

مدت زمان

10 ثانیه

DEF Buff

+25٪ DEF

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

بر مدت زمان گاومیش تأثیر می گذارد

بر شعاع انتشار تروما تأثیر می گذارد

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

در طول زمان بر آسیب تأثیر می گذارد


فرینا بدن خود را با ابری کشنده از سم می پوشاند و باعث می شود که تمام آسیب های وارده به سمت دشمن منعکس شود. این دباف دقیقاً مانند اولین توانایی خود عمل می کند و بیماری سمی را به دشمنان نزدیک به هدف آلوده پخش می کند. می توانید شعاع گسترش را با تعیین محدوده مهارت افزایش دهید.

در حالی که این buff فعال است، آمار DEF Freyna نیز 25٪ افزایش می یابد. افزایش DEF است افزودنی با اصلاح کننده های مشابه مانند افزایش DEF و قابل مقیاس نیست. پیشنهاد می کنیم از این مهارت برای گسترش سریع ترومای Room Zero در انبوه نبرد استفاده کنید. نه برای تقویت DEF

زهر پژمرده

اولین نسل فرینا توانایی دوم

برای ایجاد یک باتلاق سمی، سم پرتاب کنید. دشمنان داخل باتلاق مسموم شده و آغشته به سم هستند و در حین حرکت ردپای سمی از خود به جای می گذارند. این ردپاها هم باعث ایجاد سم می شود.


آمار زهر پوچ

هزینه MP

35 مگاپیکسل

آرام شدن

25 ثانیه

مدت زمان

باتلاق: 12 ثانیه

رد پا: 8 ثانیه

شعاع

4 متر

خسارت

قدرت مهارت x 41.2٪

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

بر مدت زمان باتلاق و ردپا تأثیر می گذارد

بر اندازه باتلاق تأثیر می گذارد

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

DoT باتلاق را تحت تأثیر قرار می دهد


پوترید ونوم نوع قوی تری از اولین توانایی اوست. عملکردش کم و بیش یکسان است. شما یک پرتابه شلیک می کنید که منفجر می شود و مخزن بزرگی از سم باقی می ماند. تفاوت این است که دشمنانی که استخر را لمس می کنند در حین حرکت ردپای سمی ایجاد می کنند، به طور موثر استخر سمی را پخش می کند. دشمنان داخل لجن مسموم می شوند و به Room Zero Trauma دست می یابند و سم را به دشمنان نزدیک پخش می کنند.

این مهارت شما برای پاک کردن مواد افزودنی است، بنابراین می‌خواهید با مشخص کردن موارد، آن را تا حد ممکن بزرگ کنید. محدوده مهارت و مدت زمان. یک حوضچه می‌تواند مکان‌ها و دیگر نقاط خفه را برای شما قفل کند، که می‌توانید با افزودن Contagion برای منفعل او، آن‌ها را حتی قوی‌تر کنید. در صورت امکان، هر چه بیشتر دریافت کنید کاهش سرمایش (CDR) تا آنجا که ممکن است این توانایی را هرزنامه ارسال کنید.

غسل تعمید زهر

اولین نسل فرینا اولین توانایی


مسلسل امضاء فرینا را مجهز کنید و ماژول های سلاح فعلی خود را به ارث ببرید. در حین فعال بودن، هر شلیک ضربه‌ای به اتاق صفر وارد می‌کند و با قدرت مهارت شما مقیاس می‌شود. تا زمانی که گلوله های شما تمام شود یا توانایی به پایان برسد ادامه می یابد.

آمار غسل تعمید زهر

هزینه MP

55 مگاپیکسل

آرام شدن

110 ثانیه

مدت زمان

10 ثانیه

خسارت

قدرت مهارت x 269.9٪ در هر گلوله

مکس گلوله ها

45 گلوله (تحت تاثیر مدهای سلاح)

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

بر مدت زمان اسلحه تاثیر می گذارد

بر شعاع انتشار تروما تأثیر می گذارد

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

بر آسیب سلاح شما تأثیر می گذارد


Venom Baptism اسلحه فعلی شما را با مسلسل امضای فرینا جایگزین می کند. در توضیحات این توانایی در بازی فهرست نشده است، این تفنگ ارث می برد همه ماژول های سلاح شما اگر نرخ آتش را روی سلاح خود نصب کنید، Venom Baptism سریعتر شلیک می کند. اگر چندین حالت مجله را روی سلاح خود نصب کنید، Venom Baptism گلوله های بیشتری برای کار با آنها دارد. و غیره

ماژول های مهم مهارتی در Descendant شما برای Venom Baptism اعمال می شود. آنها را با مدهای حیاتی سلاح کنار هم قرار دهید تا آسیب جدی وارد کنید.

این سلاح به خودی خود یک مسلسل با شلیک آهسته و پر آسیب با آمار بحرانی متوسط ​​است. هر گلوله از این سلاح با قدرت مهارت بالا می رود و آسیب اتاق صفر را وارد می کند، که این سلاح را به سلاحی ویرانگر برای پاکسازی واحدهای علوفه در اطراف یک واحد نخبگان یا کلوسوس تبدیل می کند. با این حال، Venom Baptism دقت ضعیفی دارد، بنابراین سعی کنید نزدیک به هدف خود بمانید. قدرت مهارت، نکات مهم مهارت و CDR بهترین راه برای افزایش این توانایی هستند.


مربوط

اولین نسل: مهارت سلاح، توضیح داده شد

با این راهنمای عمیق یاد بگیرید که چگونه مهارت سلاح خود را افزایش دهید.

چگونه فرینا را بازی کنیم

اولین نسل Freyna Casting Ultimate

Freyna یک نسل بسیار همه کاره است که می تواند برای هر سبک بازی مناسب باشد. به طور پیش فرض، او یک است شخصیت انکار منطقه که بر روی قفل کردن نقاط chokepoint با اثرات Poison DoT تمرکز می کند. بدون افزایش، شما می خواهید مشخصات برای Range و از توانایی های اول و سوم خود آزادانه استفاده کند. هر زمان که می توانید زمین را با سم بپوشانید.

برای یک سبک بازی متمرکز بر سلاح، شما می خواهید تا آنجا که ممکن است Cooldown Reduction را جمع کنید. از سه توانایی اول خود برای پخش سم استفاده کنید، سپس نهایت خود را برای وارد کردن آسیب جدی به کار ببرید. با درجه بالای CDR، شما باید بتوانید هر 20 تا 30 ثانیه از سلاح نهایی خود استفاده کنید، اگر یک چسب CDR روی راکتور خود داشته باشید، احتمالاً کمتر است. همچنین می توانید توانایی سوم او را جایگزین کنید سنتز زهر تقویت کنید تا او را به یک پلت فرم سلاح واقعی تبدیل کنید.


ساخت تسطیح فرینا

اولین نواده Freyna Leveling Build

کاتالیزور کریستالیزاسیون

0

ماژول فرعی

هر ماژول Grapple

ماژول متعالی

N/A

آمار ایده آل

HP، DEF، Range، CDR

فرینا شخصیتی است که تا زمانی که سرمایه گذاری جدی روی او انجام ندهید عالی نمی شود. با این اوصاف، می‌توانید کیت پایه او را به صورت آنلاین با تعیین مشخصات دریافت کنید محدوده مهارت و کاهش زمان خنک کننده. قبل از انجام این کار، ابتدا باید Increased HP و Increased DEF را نصب کنیم تا مطمئن شویم که Freyna می تواند در سختی سخت زنده بماند. اگر هر یک از مدها را رها کنید، به احتمال زیاد در ماموریت‌های Void Intercept مانند Hanged Man یک شات بزنید.


یک رتبه حداکثر گسترش مهارت برای دو برابر کردن دامنه توانایی شما کافی است و توانایی های اول و سوم شما را بسیار سازگارتر می کند. پخش کردن سم باید به اندازه کافی آسان باشد و به شما این امکان را می دهد که منفعل خود را افزایش دهید تا مقداری مهارت بسیار مورد نیاز را به دست آورید.

برای امتیازهای باقیمانده، می دویم انگشتان بی حس برای خنک کردن کوتاه تر و روی فناوری تمرکز کنید برای خنثی کردن بیشتر آسیب‌های مهارتی ما – برای همه چیز به جز توانایی دوم شما اعمال می‌شود. ما ساخت را با متخصص سموم برای کمی آسیب بیشتر اگر مایل به قرار دادن Energy Activator در Freyna هستید، توصیه می کنیم این دو حالت را به حداکثر رتبه ارتقا دهید.

بعد

اولین نسل: راهنمای پایان بازی

به آخرین بازی The First Descendant خوش آمدید، جایی که ابتدا محتوای حالت سخت را وارد می‌کنید و باید به سرعت برخی ارتقاها را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا