بازی

نحوه باز کردن مواد آمورف در اولین نسل

مواد آمورف به روش های مختلفی به دست می آیند اولین نسل، معمولاً از تکمیل عملیات ویژه، مأموریت ها و سایر محتوای قابل تکرار. هنگامی که موفق به باز کردن قفل مواد آمورف شدید، جوایز داخل آن بر اساس سیستم RNG تصادفی می‌شوند. هرچه آیتم نادرتر باشد، شانس باز کردن آن کمتر است.



مربوط

اولین نسل: راهنمای ساخت آژاکس

از تیم خود به عنوان آژاکس زره پوش در اولین نسل محافظت کنید!

اما واقعاً چگونه آنها را باز می کنید؟ شما باید ماده Amorphous را برای نبرد Void Intercept مربوطه آن بررسی کنید. در پایان مبارزه – به شرط اینکه پیروز باشید – به ماشینی دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می دهد آنها را باز کنید. اگر آنچه را که می خواستید به دست نیاوردید، باید بروید و مواد آمورف دیگری را جمع آوری کنید و سپس دوباره رئیس را شکست دهید. به بازی خوش آمدید.


نحوه باز کردن مواد آمورف

ماده آمورف اولین نسل

هنگامی که یک ماده آمورف را از یک ماموریت به دست آوردید، باید آن را شکست دهید نبرد Void Intercept مرتبط است تا بتوان آن را باز کرد. می توانید بررسی کنید که کدام ماده به کدام رئیس مرتبط است از طریق منوی Void Intercept در Albion.


شکست دادن رئیس قفل را باز می کند دستگاه بازسازی شده که به شما این امکان را می دهد که مطالب را باز کنید و سعی کنید برخی از منابع را در داخل آن قرار دهید. این می تواند شامل مواردی مانند کد Descendant برای تحقیق در مورد شخصیت های مختلف، نقشه های سلاح و سایر دستور العمل های تحقیق باشد.

اولین نسل دستگاه بازسازی شد

مربوط

اولین فرزند: چگونه قفل اسم حیوان دست اموز را باز کنیم

در اینجا نحوه باز کردن قفل اسم حیوان دست اموز در نسخه بتای باز The First Descendant آورده شده است.

نحوه پرورش مواد آمورف

کد گلی اولین نسل

یکی از نکات کلیدی در مورد مواد آمورف این است که در اینجا شما مواد و دستور العمل های مورد نیاز را برای تحقیق در مورد فرزندان جدید دریافت خواهید کرد.


سر به آنایس در Albion و باز کردن منوی تحقیق. نسلی را که می خواهید در مورد آن تحقیق کنید انتخاب کنید و سپس دریابید که به کدام مواد آمورف نیاز دارید. اصابت اف روی صفحه کلید خود برای یک نمای کلی از جایی که می توانید مواد مورد نیاز را پیدا کنید، معمولاً در یک عملیات ویژه یا مأموریت نفوذ. اینها را می توان بارها و بارها برای تلاش برای بدست آوردن مواد آمورف پرورش داد.

با این حال، برای بدست آوردن نقشه‌های سلاح و نقشه‌های قطعات سلاح، باید مواد آمورف را نیز پرورش دهید.

از آنجایی که خرد کردن برای Descendants دشوار است، ایده خوبی است که در هر زمان فقط بر روی یک Descendant تمرکز کنید – این به شما امکان می دهد کد، سلاح ها و ماژول های آنها را یک به یک کشاورزی کنید.

مربوط

اولین نسل: چگونه با دوستان خود بازی کنیم

در اینجا راهنمایی در مورد نحوه بازی با دوستان خود در The First Descendant، از جمله crossplay آورده شده است.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا