نقد و بررسی اولین نسل – زمان خرد کردن است
![نقد و بررسی اولین نسل - زمان خرد کردن است 1 نقد و بررسی اولین نسل - زمان خرد کردن است](https://nabfollower.com/blog/wp-content/uploads/2024/06/نقد-و-بررسی-اولین-نسل-زمان-خرد-کردن-است-780x470.jpg)
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته
مبارزات روان، سفارشی سازی و باس فایت های چالش برانگیز در The First Descendant می درخشد.
سنگ زنی تکراری با ارتقاء معنی دار متعادل می شود.
خوشبینانه محتاطانه در مورد معاملات خرد؛ شباهت های احتمالی به Warframe و Destiny 2.
گیمر ویدیوی روز
برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید
من تقریباً 30 ساعت را به نسخه بتای The First Descendant اختصاص دادم، سپس چند ساعت دیگر را در آخرین آزمایش فنی برای اندازه گیری خوب، گذاشتم. در حالی که من هفتهها است که به ساخت نقد دسترسی دارم، این بازی کاملاً تنها بوده و اکشن تیراندازی که بازی را بسیار لذتبخش میکند از دست داده است. به همین دلیل، برخی از این بررسی بر اساس آزمایشهای بتا قبلی خواهد بود، و من فقط بر روی کیفیت گیمپلی و پرداخت نهایی برای ساخت این نسخه تمرکز خواهم کرد.
فقط چیزی در مورد The First Descendant وجود دارد که برای من چیزهای زیادی را نشان می دهد: مطمئناً یک سنگ شکنی است، اما مبارزه روان، مکانیک پیمایش قلاب دست و پنجه نرم، و سختی فنی باس فایت ها واقعاً می درخشد. همچنین بر روی RTX 4090 من کاملاً ترد اجرا می شود، و در حالی که نمی توانم ردیابی اشعه را بدون کاهش عملکرد به حداکثر برسانم، شما همچنان می توانید آن را بسیار خوب جلوه دهید. آیا این شروع یک دوره جدید برای تیراندازان PvE است؟ من شروع به باور کردم که ممکن است اینطور باشد.
مربوط The First Decendant ماه آینده راه اندازی می شود The First Descendant به تازگی تریلر جدیدی منتشر کرده است که تاریخ انتشار آن 2 جولای است.
اما ابتدا باید برخی چیزها را از سر راه برداریم. فقط میخواهم تکرار کنم که The First Descendant مانند اکثر بازیهای رایگان از این دست، جهنمی است. بسیاری از وظایف ممکن است تکراری به نظر برسند، و شما باید اساساً برای هر منبع و موادی کار کنید. این نباید برای طرفداران این ژانر تعجب آور باشد. به یاد دارم که چند سال پیش برای یک شاسی بلند ایوارا در Warframe بیش از ده ساعت کار کردم. چیزی که واقعاً مهم است این است که گریند حس خوبی دارد و The First Descendant کاملاً حرکت روان، gunplay و تئوری ساخت جالب را برای کاراکترهای چندگانه خود میخکوب کرده است.
شخصیتها از پیش تعیین شدهاند و هیچ سازندهای برای صحبت وجود ندارد، که ممکن است کمی ناامیدکننده به نظر برسد، اما از بین آنهایی که تاکنون با آنها بازی کردهام – Viessa و Bunny – همه آنها شخصیتها و ساختارهای منحصربهفردی دارند. Bunny اولین شخصیتی است که فراتر از شخصیت اصلی خود به آن دسترسی خواهید داشت، و او بسیار سرگرم کننده است – دویدن در میان جمعیت با برق AoE خود یکی از نکات برجسته بتا بود.
هر شخصیت را می توان با انتخاب بیش از 600 ماژول سفارشی کرد. اینها را می توان ارتقا داد، بهینه کرد، بهبود داد و با سلاح های مختلف جفت کرد. ماژولها روی چیزهایی مانند آسیب مهارت، آسیب سلاح و بازسازی مانا تأثیر میگذارند – اما شما همچنین میتوانید ماژولهایی دریافت کنید که آسیبهایی را که در هوا به شما وارد میکنید، سرعت حرکت شخصیتتان و موارد دیگر را نیز تغییر دهید. هرکسی که از ساختهای تئوریکرافت لذت میبرد، لحظات بسیار خوبی را در اینجا سپری میکند، و از تغییرات محدودی که تاکنون انجام دادهام، از قبل به فکر کردن برای بهترین ارتقاء افتادهام. خیلی خوب است که بتوانید در چنین بازی هایی برای خود هدف تعیین کنید.
Gunplay برای شروع قابل استفاده است. ارتقاء با مقیاس سطح و دشواری معنادار است. وقتی شخصیتهای خود را ارتقا میدهید، احساس سختتر میکنید، و تمام شدن مهمات یک ناامیدی نیست، بلکه یک چالش لذتبخش است. این شما را تشویق می کند که منابع خود را مدیریت کنید و بین سلاح ها جابجا شوید، که به لطف ماژول هایی که قبلاً ذکر کردم، بر ساخت شما نیز تأثیر می گذارد. من موفق شدم یک ماژول به دست بیاورم که زمان تعویض سلاح را افزایش داد، به این معنی که می توانم یک تیر تفنگ تاکتیکی را شلیک کنم، یک قلاب درگیر در اطراف یک رئیس را بزنم و چندین گلوله تپانچه پرقدرت را در یکی از نقاط ضعیف آن خالی کنم. حس خوبی داره
The First Descendant یک تیرانداز PvE Co-op است. با این حال، در طول نسخه پیش از انتشار، من به تنهایی بازی می کردم و هر باس فایت برای بازیکنان انفرادی کاهش می یافت. اینها که به عنوان Void Intercept Battles شناخته میشوند، کمی شبیه یک مبارزه در Monster Hunter هستند. هر رئیس دارای نقاط ضعفی است که می توانید آنها را هدف قرار دهید، با آنها دست و پنجه نرم کنید، سپس آنها را تکه تکه کنید. این نبردها در پایان هر فصل می آیند، که اساساً شما را وادار می کند تا فضاهای «دنیای باز» مبهم و نسبتاً خطی را با تکمیل ماموریت ها پاک کنید. بسیاری از ماموریتها دقیقاً یکسان هستند، در یک منطقه کمی متفاوت با گروههای کمی متفاوت تکمیل میشوند. از این دفاع کنید، نمونه جمع کنید، این چیزها را منفجر کنید. برخی از تغییرات بیشتر در اینجا در اوایل بازی قدردانی می شود.
بنابراین گیم پلی بازی خوب است، اگر در جاهایی کمی تکراری باشد، اما باید در مورد ریزتراکنش ها نیز صحبت کنیم. این اساساً چیزی است که تعیین می کند که آیا اولین نسل در آزمون زمان ایستاده است یا خیر. Nexon در بازی های قبلی خود بهترین سابقه کسب درآمد را ندارد – به ویژه MapleStory، جایی که در اوایل امسال جریمه زیادی در کره جنوبی به دلیل تغییر ظاهراً نرخ افت در جعبه های غارت دریافت کرد.
همانطور که گفته شد، Nexon در طول آزمایشها و نسخههای بتا برای The First Descendant پذیرای بازخورد بازیکنان بوده است – بهویژه در نحوه پرداختن به نگرانیهای مخاطبان غربی در مورد مکانیک پرداخت به برد – و تا کنون من محتاطانه خوشبین هستم که TFD به دنبال آن خواهد بود. یک الگوی درآمدزایی که بی شباهت به Warframe و Destiny 2 نیست. اما هنوز چند سوال مبرم وجود دارد: چقدر آسان است که چیزهایی را که می خواهید خرد کنید، آیا بازیکنان احساس می کنند که باید کارت اعتباری خود را برای ارتقاء بهتر بکشند و بازی را انجام می دهند. آیا هر شکلی از مکانیک پرداخت به برد دارید؟
تاکنون، با توجه به آزمایشهای بتای قبلی و اطلاعات موجود در این نسخه منتشر شده، به نظر میرسد که درآمد اصلی TFD پاس جنگ و لوازم آرایشی آن باشد. تا به حال متوجه یک تغییر عمده شده ام: پاس پیش فصل نبرد موجود در نسخه بازی که در حال آزمایش آن هستم دارای Ultimate Launcher به صورت رایگان در سطح 15 است، در حالی که قبلاً در پایان بازی در دسترس بود. ردیاب فقط برای مجوز حق بیمه.
از نظر دریافت “اقلام رایگان” از پاس نبرد، این راه حل بهتری به نظر می رسد – اما این بر اساس فصل پیش است و ممکن است در نسخه کامل تغییر کند. هنوز تعدادی اسلحه در مسیر پریمیوم موجود است، اما من نمیتوانم ببینم که آیا آنها هنوز به طور قابل توجهی بهتر خواهند شد (من نتوانستم قفل آنها را باز کنم.)
همچنین میتوانید تقریباً هر چیز دیگری را در بازی بخرید، از بستههای پوستی Descendant گرفته تا افزایش طلا، مهارت سلاح و موارد دیگر. با این حال، با وجود نداشتن PvP در بازی، اینها خریدهای راحتی هستند و نه پیشی گرفتن از رقبا. به نظر میرسد که همه چیز فقط با خرد کردن بازی در دسترس است، اگرچه این امر، البته، زمانی که بازی به طور کامل منتشر شود و اولین بهروزرسانیهای خود را دریافت کند، ممکن است تغییر کند.
با این حال، در حال حاضر، زمان بسیار خوبی را در ساخت بازی سپری کردم، و حتی با وجود اینکه دو بازی دیگر در همان هفته با The First Descendant منتشر می شوند که من نیز نمی توانم منتظر بمانم تا در آن گیر کنم – Zenless Zone Zero و Once Human. – احساس می کنم این همان چیزی است که وقتم را می گیرد.
اولین نسل روی کامپیوتر پخش شدطرفدارانحرکت سیال، بازی اسلحه، و بارهای سفارشی سازیساختار ماموریت مناسب، پیشرفت و باس فایت منفینگرانی در مورد کسب درآمدبرخی از مطالب اولیه تکراری
من تقریباً 30 ساعت را به نسخه بتای The First Descendant اختصاص دادم، سپس چند ساعت دیگر را در آخرین آزمایش فنی برای اندازه گیری خوب، گذاشتم. در حالی که من هفتهها است که به ساخت نقد دسترسی دارم، این بازی کاملاً تنها بوده و اکشن تیراندازی که بازی را بسیار لذتبخش میکند از دست داده است. به همین دلیل، برخی از این بررسی بر اساس آزمایشهای بتا قبلی خواهد بود، و من فقط بر روی کیفیت گیمپلی و پرداخت نهایی برای ساخت این نسخه تمرکز خواهم کرد.
فقط چیزی در مورد The First Descendant وجود دارد که برای من چیزهای زیادی را نشان می دهد: مطمئناً یک سنگ شکنی است، اما مبارزه روان، مکانیک پیمایش قلاب دست و پنجه نرم، و سختی فنی باس فایت ها واقعاً می درخشد. همچنین بر روی RTX 4090 من کاملاً ترد اجرا می شود، و در حالی که نمی توانم ردیابی اشعه را بدون کاهش عملکرد به حداکثر برسانم، شما همچنان می توانید آن را بسیار خوب جلوه دهید. آیا این شروع یک دوره جدید برای تیراندازان PvE است؟ من شروع به باور کردم که ممکن است اینطور باشد.
مربوط
The First Decendant ماه آینده راه اندازی می شود
The First Descendant به تازگی تریلر جدیدی منتشر کرده است که تاریخ انتشار آن 2 جولای است.
اما ابتدا باید برخی چیزها را از سر راه برداریم. فقط میخواهم تکرار کنم که The First Descendant مانند اکثر بازیهای رایگان از این دست، جهنمی است. بسیاری از وظایف ممکن است تکراری به نظر برسند، و شما باید اساساً برای هر منبع و موادی کار کنید. این نباید برای طرفداران این ژانر تعجب آور باشد. به یاد دارم که چند سال پیش برای یک شاسی بلند ایوارا در Warframe بیش از ده ساعت کار کردم. چیزی که واقعاً مهم است این است که گریند حس خوبی دارد و The First Descendant کاملاً حرکت روان، gunplay و تئوری ساخت جالب را برای کاراکترهای چندگانه خود میخکوب کرده است.
شخصیتها از پیش تعیین شدهاند و هیچ سازندهای برای صحبت وجود ندارد، که ممکن است کمی ناامیدکننده به نظر برسد، اما از بین آنهایی که تاکنون با آنها بازی کردهام – Viessa و Bunny – همه آنها شخصیتها و ساختارهای منحصربهفردی دارند. Bunny اولین شخصیتی است که فراتر از شخصیت اصلی خود به آن دسترسی خواهید داشت، و او بسیار سرگرم کننده است – دویدن در میان جمعیت با برق AoE خود یکی از نکات برجسته بتا بود.
هر شخصیت را می توان با انتخاب بیش از 600 ماژول سفارشی کرد. اینها را می توان ارتقا داد، بهینه کرد، بهبود داد و با سلاح های مختلف جفت کرد. ماژولها روی چیزهایی مانند آسیب مهارت، آسیب سلاح و بازسازی مانا تأثیر میگذارند – اما شما همچنین میتوانید ماژولهایی دریافت کنید که آسیبهایی را که در هوا به شما وارد میکنید، سرعت حرکت شخصیتتان و موارد دیگر را نیز تغییر دهید. هرکسی که از ساختهای تئوریکرافت لذت میبرد، لحظات بسیار خوبی را در اینجا سپری میکند، و از تغییرات محدودی که تاکنون انجام دادهام، از قبل به فکر کردن برای بهترین ارتقاء افتادهام. خیلی خوب است که بتوانید در چنین بازی هایی برای خود هدف تعیین کنید.
Gunplay برای شروع قابل استفاده است. ارتقاء با مقیاس سطح و دشواری معنادار است. وقتی شخصیتهای خود را ارتقا میدهید، احساس سختتر میکنید، و تمام شدن مهمات یک ناامیدی نیست، بلکه یک چالش لذتبخش است. این شما را تشویق می کند که منابع خود را مدیریت کنید و بین سلاح ها جابجا شوید، که به لطف ماژول هایی که قبلاً ذکر کردم، بر ساخت شما نیز تأثیر می گذارد. من موفق شدم یک ماژول به دست بیاورم که زمان تعویض سلاح را افزایش داد، به این معنی که می توانم یک تیر تفنگ تاکتیکی را شلیک کنم، یک قلاب درگیر در اطراف یک رئیس را بزنم و چندین گلوله تپانچه پرقدرت را در یکی از نقاط ضعیف آن خالی کنم. حس خوبی داره
The First Descendant یک تیرانداز PvE Co-op است. با این حال، در طول نسخه پیش از انتشار، من به تنهایی بازی می کردم و هر باس فایت برای بازیکنان انفرادی کاهش می یافت. اینها که به عنوان Void Intercept Battles شناخته میشوند، کمی شبیه یک مبارزه در Monster Hunter هستند. هر رئیس دارای نقاط ضعفی است که می توانید آنها را هدف قرار دهید، با آنها دست و پنجه نرم کنید، سپس آنها را تکه تکه کنید. این نبردها در پایان هر فصل می آیند، که اساساً شما را وادار می کند تا فضاهای «دنیای باز» مبهم و نسبتاً خطی را با تکمیل ماموریت ها پاک کنید. بسیاری از ماموریتها دقیقاً یکسان هستند، در یک منطقه کمی متفاوت با گروههای کمی متفاوت تکمیل میشوند. از این دفاع کنید، نمونه جمع کنید، این چیزها را منفجر کنید. برخی از تغییرات بیشتر در اینجا در اوایل بازی قدردانی می شود.
بنابراین گیم پلی بازی خوب است، اگر در جاهایی کمی تکراری باشد، اما باید در مورد ریزتراکنش ها نیز صحبت کنیم. این اساساً چیزی است که تعیین می کند که آیا اولین نسل در آزمون زمان ایستاده است یا خیر. Nexon در بازی های قبلی خود بهترین سابقه کسب درآمد را ندارد – به ویژه MapleStory، جایی که در اوایل امسال جریمه زیادی در کره جنوبی به دلیل تغییر ظاهراً نرخ افت در جعبه های غارت دریافت کرد.
همانطور که گفته شد، Nexon در طول آزمایشها و نسخههای بتا برای The First Descendant پذیرای بازخورد بازیکنان بوده است – بهویژه در نحوه پرداختن به نگرانیهای مخاطبان غربی در مورد مکانیک پرداخت به برد – و تا کنون من محتاطانه خوشبین هستم که TFD به دنبال آن خواهد بود. یک الگوی درآمدزایی که بی شباهت به Warframe و Destiny 2 نیست. اما هنوز چند سوال مبرم وجود دارد: چقدر آسان است که چیزهایی را که می خواهید خرد کنید، آیا بازیکنان احساس می کنند که باید کارت اعتباری خود را برای ارتقاء بهتر بکشند و بازی را انجام می دهند. آیا هر شکلی از مکانیک پرداخت به برد دارید؟
تاکنون، با توجه به آزمایشهای بتای قبلی و اطلاعات موجود در این نسخه منتشر شده، به نظر میرسد که درآمد اصلی TFD پاس جنگ و لوازم آرایشی آن باشد. تا به حال متوجه یک تغییر عمده شده ام: پاس پیش فصل نبرد موجود در نسخه بازی که در حال آزمایش آن هستم دارای Ultimate Launcher به صورت رایگان در سطح 15 است، در حالی که قبلاً در پایان بازی در دسترس بود. ردیاب فقط برای مجوز حق بیمه.
از نظر دریافت “اقلام رایگان” از پاس نبرد، این راه حل بهتری به نظر می رسد – اما این بر اساس فصل پیش است و ممکن است در نسخه کامل تغییر کند. هنوز تعدادی اسلحه در مسیر پریمیوم موجود است، اما من نمیتوانم ببینم که آیا آنها هنوز به طور قابل توجهی بهتر خواهند شد (من نتوانستم قفل آنها را باز کنم.)
همچنین میتوانید تقریباً هر چیز دیگری را در بازی بخرید، از بستههای پوستی Descendant گرفته تا افزایش طلا، مهارت سلاح و موارد دیگر. با این حال، با وجود نداشتن PvP در بازی، اینها خریدهای راحتی هستند و نه پیشی گرفتن از رقبا. به نظر میرسد که همه چیز فقط با خرد کردن بازی در دسترس است، اگرچه این امر، البته، زمانی که بازی به طور کامل منتشر شود و اولین بهروزرسانیهای خود را دریافت کند، ممکن است تغییر کند.
با این حال، در حال حاضر، زمان بسیار خوبی را در ساخت بازی سپری کردم، و حتی با وجود اینکه دو بازی دیگر در همان هفته با The First Descendant منتشر می شوند که من نیز نمی توانم منتظر بمانم تا در آن گیر کنم – Zenless Zone Zero و Once Human. – احساس می کنم این همان چیزی است که وقتم را می گیرد.
![نقد و بررسی اولین نسل - زمان خرد کردن است 4 اولین نسل](https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/sharedimages/2024/04/the-first-descendant.jpg)
اولین نسل
روی کامپیوتر پخش شد
- حرکت سیال، بازی اسلحه، و بارهای سفارشی سازی
- ساختار ماموریت مناسب، پیشرفت و باس فایت
- نگرانی در مورد کسب درآمد
- برخی از مطالب اولیه تکراری