بازی

بهترین ساخت های Sharen در اولین نسل

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لینک های سریعتوانایی های مشترک توضیح داده شده است Sharen Infiltration Build
شرن شخصیت اصلی مخفی کاری است اولین نسل. او استاد ضربه زدن از سایه ها با یک تفنگ تک تیرانداز یا انبوهی از تیغه ها است. در حالی که او اغلب به عنوان یک شخصیت ضعیف در مقایسه با دیگر نوادگان در نظر گرفته می شود، این بدان معنا نیست که او شخصیت بدی است.

مربوط اولین نسل: مهارت سلاح، توضیح داده شد با این راهنمای عمیق یاد بگیرید که چگونه مهارت سلاح خود را افزایش دهید.
او در حال حاضر تنها شخصیتی است که می تواند به طور مداوم ماموریت های Recon را بدون شناسایی انجام دهد و پاداش ماموریت را به شدت افزایش می دهد. Sharen همچنین می‌تواند با استفاده از یک ساختار قدرتمند Active Camouflage، اکثر باس‌های Void Intercept را در 60 ثانیه یا کمتر به تنهایی انجام دهد. امروز، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از این نقاط قوت برای ایجاد قوی ترین ساخت های Sharen ممکن با حداقل سرمایه استفاده کنید.

نحوه باز کردن قفل Sharen

قطعات Sharen بدست آمده از سیاه چال هایی با مشکل معمولی در صحرای آگنا و باتلاق اکو یافت می شوند. مانند بسیاری از Descendants اولیه، تمام قطعات Sharen از پیش ساخته شده اند و هیچ نیازی به تحقیق ندارند. وقتی قسمت افتاد، کارتان تمام شد. به سادگی هر چهار قسمت Sharen را دریافت کنید تا شروع به تحقیق در مورد او کنید. همه قطعات او 20 درصد افت دارند.

قطعات او از سیاه چال های زیر می افتد:

سلول های تقویت شده: خزانه بذر (باتلاق اکو). تثبیت کننده: نمازخانه (باتلاق اکو). کاتالیزور مارپیچی: پناهندگی (کویر آگنا). کد اشتراک گذاری: استوانه مه (کویر بره).

کد اشتراک گذاری
منبع رها کردنصحرای آگنا (معمولی) – استخوان بندی کالیگو (20٪ احتمال) هزینه های ساخت400000 طلا1 سلول های پیشرفته را به اشتراک بگذارید1 استابلایزر Sharen1 شارن کاتالیست1 کد اشتراک گذاری زمان تحقیق16 ساعت

سلول های پیشرفته را به اشتراک بگذارید
منبع رها کردنEcho Swamp (معمولی) – Seed Vault (20% شانس) هزینه های ساخت زمان تحقیقN/A

تثبیت کننده Sharen منبع رها کردناکو سوامپ (عادی) – کلیسای کوچک (احتمال 20٪) هزینه های ساخت زمان تحقیقN/A

کاتالیزور مارپیچی شارن
منبع رها کردنصحرای آگنا (عادی) – پناهندگی (20٪ شانس) هزینه های ساخت زمان تحقیقN/A

توانایی های مشترک توضیح داده شده است

منفعل

Assassinator همه چیز در مورد این است که به Sharen اجازه دهد تا توانایی دوم خود، Active Camouflage را در سریع ترین زمان ممکن فعال کند. پس از دکلوک کردن، اگر با Ambush buff بعدی یک کشتن انجام دهید، خنک‌سازی Active Camouflage را بازنشانی خواهید کرد. این فقط هر 45 ثانیه یک بار می تواند اتفاق بیفتد، که می تواند با اصلاح کننده های Cooldown Reduction کاهش یابد.

علاوه بر این، شرن بطور غیر فعال 15 درصد آسیب بیشتری به اهدافی وارد می کند که در حال حاضر او را هدف قرار نمی دهند. این تضمین می کند که DPS تک هدف او در محتوای گروهی مانند ماموریت های Void Intercept رقابتی باقی می ماند. این باف به صورت ضربی با سایر منابع آسیب انباشته می شود.

پرتو برش

اهداف را با یک تیغه الکتریکی سوایپ می کند، باعث آسیب و وضعیت برق گرفتگی به اهداف مورد اصابت می شود.

آمار پرتو قطع شده هزینه MP 27 مگاپیکسل آرام شدن 7 ثانیه دامنه 4.4 متر در 6.0 متر خسارت قدرت مهارت x 114.7٪ به عنوان الکتریکی مدهای قابل اجرا مدت زمان دامنه هزینه MP قدرت بر مدت زمان دیباف الکتریکی تأثیر می گذارد بر اندازه اسلش تأثیر می گذارد بر هزینه MP تأثیر می گذارد آسیب بریده بریده را تحت تأثیر قرار می دهد

شارن یکی از شمشیرهای کوتاه خود را به کار می گیرد و آن را در یک قوس پهن بریده و به تمام دشمنانی که در کمان گرفتار شده اند آسیب می رساند. هر ضربه دشمن نیز با وارد شده است برق گرفتگی، یک بیماری وضعیتی است که در طول زمان آسیب منفعل را وارد می کند. شما می توانید این debuff را با Skill Duration تمدید کنید، اگرچه تا حدودی صرف این مهارت تلف شده است. شما بهتر است مقیاس بندی کنید دامنه و قدرت تا آن را به یک مهارت قوی تر برای کشتن دشمنان علوفه تبدیل کند.

استتار فعال

شارن خودش را شنل می کند و از دید دشمن پنهان می شود. حمله به دشمن در این حالت، Active Camouflage را به پایان می‌رساند و برای حمله بعدی شما کمین می‌دهد.

آمار استتار فعال هزینه MP 15 مگاپیکسل آرام شدن 20 ثانیه مدت زمان 10 ثانیه کمین 100% صدمات بیشتری به ضربه بعدی شما پس از decloaking می دهد. مدهای قابل اجرا مدت زمان دامنه هزینه MP قدرت بر مدت زمان شنل تأثیر می گذارد N/A بر هزینه MP تأثیر می گذارد N/A

استتار فعال مهارت شرن در نان و کره است. پس از یک تاخیر کوتاه، شما نامرئی خواهید شد و ردیابی اهداف دشمن غیرممکن خواهد بود. این به شما امکان می دهد بدون جلب توجه دشمن، موقعیت خود را تغییر دهید. شما حتی می توانید بدون ترسیم آگرو به دشمنان برخورد کنید. شما می توانید در این حالت حرکت کنید و از قلاب گیر خود استفاده کنید، اما وارد کردن آسیب به هر شکلی بلافاصله این توانایی را پایان می دهد.

در حالی که Active Camouflage فعال است، می توانید ژنراتورهای موجود در ماموریت های Recon را هک کنید. غیرفعال کردن ژنراتورها از این طریق به شما امکان می دهد یک پاداش اضافی از جمله مواد بی شکل منحصر به فرد و تثبیت کننده های شکل کسب کنید.

از زمان عرضه، Sharen تنها شخصیتی در بازی است که می تواند این کار را انجام دهد.

وقتی Active Camouflage به پایان برسد، سود خواهید برد کمین برای حمله بعدی شما منبع آسیب بعدی شما دو برابر خواهد شد، که به طور یکسان بر توانایی ها و سلاح ها تأثیر می گذارد. شما در حالت ایده‌آل می‌خواهید شنل بپوشید، نقطه ضعف هدف را نشانه بگیرید، سپس از یک سلاح پر آسیب مانند یک تفنگ تک تیرانداز برای از بین بردن آسیب‌های غیرمعمول استفاده کنید. کشتن یک دشمن با Ambush فعال باعث بازنشانی این توانایی می شود از طریق Sharen's Passive، اگرچه این اثر یک خنک کننده طولانی دارد.

خود Ambush را نمی‌توان برای آن اصلاح کرد، اگرچه می‌توانید مدت زمان شنل را با آن اصلاح کنید مدت زمان مهارت تا به خودتان زمان بیشتری بدهید ما به شدت به شما توصیه می کنیم مشخصات ماژول های Cooldown Reduction اگر قصد دارید این مهارت را به حداکثر برسانید. هر چه خنک‌دان کوتاه‌تر باشد، بیشتر اوقات می‌توانید Ambush را راه‌اندازی کنید تا DPS انفجاری خود را به طور ناگهانی افزایش دهید.

شوک آجیل

پرتابی پرتاب می کند که در یک منطقه کوچک Stun را وارد می کند.

آمار آجیل شوک هزینه MP 20 مگاپیکسل آرام شدن 15 ثانیه شعاع 4 متر مدت زمان بی حس کردن 5.3 ثانیه مدهای قابل اجرا مدت زمان دامنه هزینه MP قدرت بر مدت زمان بی حسی تاثیر می گذارد بر شعاع انفجار تأثیر می گذارد بر هزینه MP تأثیر می گذارد N/A

Shock Nuts به راحتی بدترین مهارت در بازی است و چیزی است که به ندرت از آن استفاده می کنید. این مهارت یک پرتابه کوچک شلیک می کند که پس از طی مسافت کوتاهی منفجر می شود و به هر چیزی که در شعاع انفجار گیر افتاده است، Stun ایجاد می کند. این شگفت‌انگیز برای مدت متوسطی دوام می‌آورد، اما شعاع انفجار رقت‌انگیز است و نمی‌توان آن را از 200% محدوده مهارت فراتر برد. از آنجایی که به میل خود می توانید نامرئی شوید، این مهارت تقریباً هرگز مفید نیست.

با این گفته، می توانید Shock Nuts را به آن تبدیل کنید لباس جنگی در حال ذوب شدن از طریق یک مد افزایش این پرتابه را به یک میدان پایدار تبدیل می کند که دفاع دشمن را از بین می برد، اثری که می توانید چندین بار روی هم قرار دهید. اگر می توانید این مکمل را به دست آورید، ما به شدت توصیه می کنیم از آن استفاده کنید تا زمانی که قفل مکمل Sharen's endgame برای Active Camouflage را باز کنید.

فلش کلمه کوتاه

تا ده دشمن را برای پرتاب شمشیرهای کوتاه هدف قرار دهید. هر ضربه دشمن آسیب Burst دریافت می کند و با Electrocution وارد می شود. با لغو این قابلیت، خنک شدن آن بازنشانی می شود.

آمار کوتاه کلمه فلش هزینه MP 40 مگاپیکسل آرام شدن 60 ثانیه شعاع انفجار 2.5 متر پرتابه ها 10 کلمه کوتاه (غیرقابل تغییر) خسارت قدرت مهارت x 222.9٪ در هر شمشیر مدهای قابل اجرا مدت زمان دامنه هزینه MP قدرت N/A بر شعاع انفجار تأثیر می گذارد بر هزینه MP تأثیر می گذارد بر آسیب توانایی تأثیر می گذارد

شمشیر کوتاه فلش در جای خود به اشتراک گذاشته می شود و او را با ده تیغه انرژی احاطه می کند که به عنوان پرتابه عمل می کنند. یک HUD هدف گیری ظاهر می شود که اهداف دشمن را در محدوده دید شما مشخص می کند. هنگامی که به اندازه کافی دشمنان را تگ کردید، ورودی آتش را فشار دهید تا همه شمشیرها از مکان شما پرتاب شوند.

دشمنان تگ شده حداکثر سه تیغه خواهند داشت که به آنها ضربه بزنند. سعی کنید نزدیک پاهای خود یا در دسته ای از دشمنان قرار بگیرید تا بیشترین آسیب را وارد کنید. شما نمی توانید حرکت کنید در حالی که هدف نهایی استبنابراین قبل از استفاده از Active Camouflage را فعال کنید.

Ambush آسیب های Flash Shortsword را دو برابر می کند.

این مهارت زمانی که به درستی از آن استفاده می شود، DPS های انفجاری بسیار زیادی را ایجاد می کند، اما فعال کردن و شلیک این توانایی می تواند چند ثانیه طول بکشد. قبل از استفاده مطمئن شوید که ایمن هستید. مشخصات برای قدرت مهارت و محدوده مهارت برای استفاده حداکثری از Flash Shortsword.

نحوه بازی Sharen

شارن یک قاتل است، الف شخصیت ضربه و فرار که از سایه می زند بازی کردن او به عنوان هر چیز دیگری برای ابزارهایی که در دسترس دارد بسیار دلسرد یا نابهینه است. مهارت اصلی شما این است Active Camouflage، که باید هر فرصتی که به دست می آورید فعال باشد. این باعث می‌شود که Ambush buff بسیار قدرتمند و همچنین منفعل شما فعال شود.

از آنجایی که با Ambush فقط یک ضربه دریافت می کنید، بهتر است آن را حساب کنید. تفنگ های تک تیرانداز برای Sharen ایده آل هستند، به خصوص آنهایی که آمار بحرانی بالایی دارند مانند Forest Gaze و Afterglow Sword. اگر تفنگ تک تیرانداز خود را برای ضربات مهم و آسیب نقطه ضعف بسازید، می توانید میلیون ها آسیب را در یک زمان وارد کنید. تنها شلیک کرد. Spec Sharen برای اصلاح کننده های Cooldown Reduction، و او می تواند به طور مداوم میلیون ها DPS را انجام دهد. از نهایت خود برای پاکسازی جمعیت استفاده کنید. از بقیه کیت او اجتناب کنید.

مربوط آیا اولین نسل ارزش بازی کردن دارد؟ The First Descendant یک تیرانداز غارتگر سوم شخص است که نبردی سریع دارد، اما آیا ارزشش را دارد؟

One-Shot Sharen Build

کاتالیزور کریستالیزاسیون 0 ماژول فرعی هر مد Grapple ماژول متعالی N/A آمار ایده آل CDR، HP

این بیلد به طور موثر Sharen را به یک نفوذگر اثر انبوه تبدیل می کند. ما تا آنجا که ممکن است کاهش خنک کننده (CDR) را برای ارسال هرزنامه Active Camouflage تغییر می دهیم. یک کلاهک سخت CDR 90 درصدی برای هر Descendant در بازی وجود دارد، اما به لطف دارای چندین استعداد، ما می توانیم به راحتی به این ضربه بزنیم.

پخش مهارت Dimension به شما 20% CDR می دهد. استتار فعال یک مهارت Dimension است، بنابراین شما به راحتی می توانید این بوفه را حفظ کنید. سپس استفاده می کنیم انگشتان زیرک برای 25.6٪ ​​CDR و تبدیل MP برای 36.5٪ CDR. این در مجموع تا 82.1٪ کاهش خنک کننده را شامل می شود. CDR را به عنوان یک چسب روی راکتور خود دریافت کنید، و باید درپوش 90٪ CDR را بزنید، زمان خنک شدن Active Camouflage را به دو ثانیه کاهش می دهد. به عبارت دیگر، می توانید آن را اسپم کنید.

تنها چیزی که برای نصب باقی مانده است افزایش HP برای بهبود استخر سلامت Sharen. اگر ظرفیت بیشتری به او می‌دهید، به او فشار بیاورید افزایش DEF و هر حالت Skill Power برای افزایش بقا و سایر توانایی های او. سرانجام، به Sharen یک تفنگ تک تیرانداز خوب بدهید اگر قصد دارید این را در محتوای آخر بازی قرار دهید. Forest Gaze یک تک تیرانداز کمیاب بنفش است که می توانید به راحتی پیدا کنید. هنگامی که به رتبه 15 استادی رسیدید، شمشیر Afterglow را برای مقداری DPS شگفت انگیز بسازید.

Sharen Infiltration Build

کاتالیزور کریستالیزاسیون 0 ماژول فرعی هر مد Grapple ماژول متعالی N/A آمار ایده آل مدت زمان، CDR، HP

این ساختنی برای ماموریت های بازسازی در محتوای گشت. بدون هیچ سرمایه‌گذاری در پایان بازی، تنها می‌توانید به راحتی مأموریت‌های سختی معمولی را انجام دهید، اگرچه اگر یک تک‌تیرانداز مناسب اجرا کنید، حالت سخت باید خوب باشد.

همه ی آنچه شما احتیاج دارید .. است مدت زمان مهارت و CDR. ما استفاده می کنیم گسترش مهارت و مدت زمان را به حداکثر برسانید تا مدت زمان Active Camouflage تقریباً 18 ثانیه باشد. سپس استفاده می کنیم توزیع زمان برای کمی CDR پرتاب کنید افزایش HP برای تکمیل ساخت این به هیچ وجه یک ساخت عالی برای آسیب نیست، اما به شما زمان کافی برای هک کردن هر ژنراتور در یک ماموریت Recon با چند ثانیه فرصت می دهد.

بعد اولین نسل: راهنمای ساخت ویسا ویسا را ​​می توان قوی ترین شخصیت آغازین فیلم The First Descendant دانست. از این سازه برای تسطیح کردن نسیم استفاده کنید.

شرن شخصیت اصلی مخفی کاری است اولین نسل. او استاد ضربه زدن از سایه ها با یک تفنگ تک تیرانداز یا انبوهی از تیغه ها است. در حالی که او اغلب به عنوان یک شخصیت ضعیف در مقایسه با دیگر نوادگان در نظر گرفته می شود، این بدان معنا نیست که او شخصیت بدی است.



مربوط

اولین نسل: مهارت سلاح، توضیح داده شد

با این راهنمای عمیق یاد بگیرید که چگونه مهارت سلاح خود را افزایش دهید.

او در حال حاضر تنها شخصیتی است که می تواند به طور مداوم ماموریت های Recon را بدون شناسایی انجام دهد و پاداش ماموریت را به شدت افزایش می دهد. Sharen همچنین می‌تواند با استفاده از یک ساختار قدرتمند Active Camouflage، اکثر باس‌های Void Intercept را در 60 ثانیه یا کمتر به تنهایی انجام دهد. امروز، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از این نقاط قوت برای ایجاد قوی ترین ساخت های Sharen ممکن با حداقل سرمایه استفاده کنید.


نحوه باز کردن قفل Sharen

اولین نسل به اشتراک گذاشته قطعات

قطعات Sharen بدست آمده از سیاه چال هایی با مشکل معمولی در صحرای آگنا و باتلاق اکو یافت می شوند. مانند بسیاری از Descendants اولیه، تمام قطعات Sharen از پیش ساخته شده اند و هیچ نیازی به تحقیق ندارند. وقتی قسمت افتاد، کارتان تمام شد. به سادگی هر چهار قسمت Sharen را دریافت کنید تا شروع به تحقیق در مورد او کنید. همه قطعات او 20 درصد افت دارند.


قطعات او از سیاه چال های زیر می افتد:

  • سلول های تقویت شده: خزانه بذر (باتلاق اکو).
  • تثبیت کننده: نمازخانه (باتلاق اکو).
  • کاتالیزور مارپیچی: پناهندگی (کویر آگنا).
  • کد اشتراک گذاری: استوانه مه (کویر بره).

کد اشتراک گذاری

منبع رها کردن
  • صحرای آگنا (معمولی) – استخوان بندی کالیگو (20٪ احتمال)
هزینه های ساخت
  • 400000 طلا
  • 1 سلول های پیشرفته را به اشتراک بگذارید
  • 1 استابلایزر Sharen
  • 1 شارن کاتالیست
  • 1 کد اشتراک گذاری
زمان تحقیق16 ساعت

سلول های پیشرفته را به اشتراک بگذارید

منبع رها کردن
  • Echo Swamp (معمولی) – Seed Vault (20% شانس)
هزینه های ساخت
زمان تحقیقN/A

تثبیت کننده Sharen

منبع رها کردن
  • اکو سوامپ (عادی) – کلیسای کوچک (احتمال 20٪)
هزینه های ساخت
زمان تحقیقN/A


کاتالیزور مارپیچی شارن

منبع رها کردن
  • صحرای آگنا (عادی) – پناهندگی (20٪ شانس)
هزینه های ساخت
زمان تحقیقN/A

توانایی های مشترک توضیح داده شده است

صفحه ورود اولین نسل به اشتراک گذاشته شده

منفعل

اولين فرزند شرن منفعل

Assassinator همه چیز در مورد این است که به Sharen اجازه دهد تا توانایی دوم خود، Active Camouflage را در سریع ترین زمان ممکن فعال کند. پس از دکلوک کردن، اگر با Ambush buff بعدی یک کشتن انجام دهید، خنک‌سازی Active Camouflage را بازنشانی خواهید کرد. این فقط هر 45 ثانیه یک بار می تواند اتفاق بیفتد، که می تواند با اصلاح کننده های Cooldown Reduction کاهش یابد.


علاوه بر این، شرن بطور غیر فعال 15 درصد آسیب بیشتری به اهدافی وارد می کند که در حال حاضر او را هدف قرار نمی دهند. این تضمین می کند که DPS تک هدف او در محتوای گروهی مانند ماموریت های Void Intercept رقابتی باقی می ماند. این باف به صورت ضربی با سایر منابع آسیب انباشته می شود.

پرتو برش

اولین نسل مشترک توانایی چهارم

اهداف را با یک تیغه الکتریکی سوایپ می کند، باعث آسیب و وضعیت برق گرفتگی به اهداف مورد اصابت می شود.

آمار پرتو قطع شده

هزینه MP

27 مگاپیکسل

آرام شدن

7 ثانیه

دامنه

4.4 متر در 6.0 متر

خسارت

قدرت مهارت x 114.7٪ به عنوان الکتریکی

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

بر مدت زمان دیباف الکتریکی تأثیر می گذارد

بر اندازه اسلش تأثیر می گذارد

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

آسیب بریده بریده را تحت تأثیر قرار می دهد


شارن یکی از شمشیرهای کوتاه خود را به کار می گیرد و آن را در یک قوس پهن بریده و به تمام دشمنانی که در کمان گرفتار شده اند آسیب می رساند. هر ضربه دشمن نیز با وارد شده است برق گرفتگی، یک بیماری وضعیتی است که در طول زمان آسیب منفعل را وارد می کند. شما می توانید این debuff را با Skill Duration تمدید کنید، اگرچه تا حدودی صرف این مهارت تلف شده است. شما بهتر است مقیاس بندی کنید دامنه و قدرت تا آن را به یک مهارت قوی تر برای کشتن دشمنان علوفه تبدیل کند.

استتار فعال

اولین نسل مشترک قابلیت دوم

شارن خودش را شنل می کند و از دید دشمن پنهان می شود. حمله به دشمن در این حالت، Active Camouflage را به پایان می‌رساند و برای حمله بعدی شما کمین می‌دهد.

آمار استتار فعال

هزینه MP

15 مگاپیکسل

آرام شدن

20 ثانیه

مدت زمان

10 ثانیه

کمین

100% صدمات بیشتری به ضربه بعدی شما پس از decloaking می دهد.

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

بر مدت زمان شنل تأثیر می گذارد

N/A

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

N/A


استتار فعال مهارت شرن در نان و کره است. پس از یک تاخیر کوتاه، شما نامرئی خواهید شد و ردیابی اهداف دشمن غیرممکن خواهد بود. این به شما امکان می دهد بدون جلب توجه دشمن، موقعیت خود را تغییر دهید. شما حتی می توانید بدون ترسیم آگرو به دشمنان برخورد کنید. شما می توانید در این حالت حرکت کنید و از قلاب گیر خود استفاده کنید، اما وارد کردن آسیب به هر شکلی بلافاصله این توانایی را پایان می دهد.

در حالی که Active Camouflage فعال است، می توانید ژنراتورهای موجود در ماموریت های Recon را هک کنید. غیرفعال کردن ژنراتورها از این طریق به شما امکان می دهد یک پاداش اضافی از جمله مواد بی شکل منحصر به فرد و تثبیت کننده های شکل کسب کنید.

از زمان عرضه، Sharen تنها شخصیتی در بازی است که می تواند این کار را انجام دهد.

وقتی Active Camouflage به پایان برسد، سود خواهید برد کمین برای حمله بعدی شما منبع آسیب بعدی شما دو برابر خواهد شد، که به طور یکسان بر توانایی ها و سلاح ها تأثیر می گذارد. شما در حالت ایده‌آل می‌خواهید شنل بپوشید، نقطه ضعف هدف را نشانه بگیرید، سپس از یک سلاح پر آسیب مانند یک تفنگ تک تیرانداز برای از بین بردن آسیب‌های غیرمعمول استفاده کنید. کشتن یک دشمن با Ambush فعال باعث بازنشانی این توانایی می شود از طریق Sharen's Passive، اگرچه این اثر یک خنک کننده طولانی دارد.


خود Ambush را نمی‌توان برای آن اصلاح کرد، اگرچه می‌توانید مدت زمان شنل را با آن اصلاح کنید مدت زمان مهارت تا به خودتان زمان بیشتری بدهید ما به شدت به شما توصیه می کنیم مشخصات ماژول های Cooldown Reduction اگر قصد دارید این مهارت را به حداکثر برسانید. هر چه خنک‌دان کوتاه‌تر باشد، بیشتر اوقات می‌توانید Ambush را راه‌اندازی کنید تا DPS انفجاری خود را به طور ناگهانی افزایش دهید.

شوک آجیل

اولین نسل مشترک توانایی سوم

پرتابی پرتاب می کند که در یک منطقه کوچک Stun را وارد می کند.

آمار آجیل شوک

هزینه MP

20 مگاپیکسل

آرام شدن

15 ثانیه

شعاع

4 متر

مدت زمان بی حس کردن

5.3 ثانیه

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

بر مدت زمان بی حسی تاثیر می گذارد

بر شعاع انفجار تأثیر می گذارد

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

N/A


Shock Nuts به راحتی بدترین مهارت در بازی است و چیزی است که به ندرت از آن استفاده می کنید. این مهارت یک پرتابه کوچک شلیک می کند که پس از طی مسافت کوتاهی منفجر می شود و به هر چیزی که در شعاع انفجار گیر افتاده است، Stun ایجاد می کند. این شگفت‌انگیز برای مدت متوسطی دوام می‌آورد، اما شعاع انفجار رقت‌انگیز است و نمی‌توان آن را از 200% محدوده مهارت فراتر برد. از آنجایی که به میل خود می توانید نامرئی شوید، این مهارت تقریباً هرگز مفید نیست.

با این گفته، می توانید Shock Nuts را به آن تبدیل کنید لباس جنگی در حال ذوب شدن از طریق یک مد افزایش این پرتابه را به یک میدان پایدار تبدیل می کند که دفاع دشمن را از بین می برد، اثری که می توانید چندین بار روی هم قرار دهید. اگر می توانید این مکمل را به دست آورید، ما به شدت توصیه می کنیم از آن استفاده کنید تا زمانی که قفل مکمل Sharen's endgame برای Active Camouflage را باز کنید.


فلش کلمه کوتاه

اولین نسل به اشتراک گذاشته اولین توانایی

تا ده دشمن را برای پرتاب شمشیرهای کوتاه هدف قرار دهید. هر ضربه دشمن آسیب Burst دریافت می کند و با Electrocution وارد می شود. با لغو این قابلیت، خنک شدن آن بازنشانی می شود.

آمار کوتاه کلمه فلش

هزینه MP

40 مگاپیکسل

آرام شدن

60 ثانیه

شعاع انفجار

2.5 متر

پرتابه ها

10 کلمه کوتاه (غیرقابل تغییر)

خسارت

قدرت مهارت x 222.9٪ در هر شمشیر

مدهای قابل اجرا

مدت زمان

دامنه

هزینه MP

قدرت

N/A

بر شعاع انفجار تأثیر می گذارد

بر هزینه MP تأثیر می گذارد

بر آسیب توانایی تأثیر می گذارد


شمشیر کوتاه فلش در جای خود به اشتراک گذاشته می شود و او را با ده تیغه انرژی احاطه می کند که به عنوان پرتابه عمل می کنند. یک HUD هدف گیری ظاهر می شود که اهداف دشمن را در محدوده دید شما مشخص می کند. هنگامی که به اندازه کافی دشمنان را تگ کردید، ورودی آتش را فشار دهید تا همه شمشیرها از مکان شما پرتاب شوند.

دشمنان تگ شده حداکثر سه تیغه خواهند داشت که به آنها ضربه بزنند. سعی کنید نزدیک پاهای خود یا در دسته ای از دشمنان قرار بگیرید تا بیشترین آسیب را وارد کنید. شما نمی توانید حرکت کنید در حالی که هدف نهایی استبنابراین قبل از استفاده از Active Camouflage را فعال کنید.

Ambush آسیب های Flash Shortsword را دو برابر می کند.


این مهارت زمانی که به درستی از آن استفاده می شود، DPS های انفجاری بسیار زیادی را ایجاد می کند، اما فعال کردن و شلیک این توانایی می تواند چند ثانیه طول بکشد. قبل از استفاده مطمئن شوید که ایمن هستید. مشخصات برای قدرت مهارت و محدوده مهارت برای استفاده حداکثری از Flash Shortsword.

نحوه بازی Sharen

اولین نسل شارن شناور در کنار ده خنجر

شارن یک قاتل است، الف شخصیت ضربه و فرار که از سایه می زند بازی کردن او به عنوان هر چیز دیگری برای ابزارهایی که در دسترس دارد بسیار دلسرد یا نابهینه است. مهارت اصلی شما این است Active Camouflage، که باید هر فرصتی که به دست می آورید فعال باشد. این باعث می‌شود که Ambush buff بسیار قدرتمند و همچنین منفعل شما فعال شود.


از آنجایی که با Ambush فقط یک ضربه دریافت می کنید، بهتر است آن را حساب کنید. تفنگ های تک تیرانداز برای Sharen ایده آل هستند، به خصوص آنهایی که آمار بحرانی بالایی دارند مانند Forest Gaze و Afterglow Sword. اگر تفنگ تک تیرانداز خود را برای ضربات مهم و آسیب نقطه ضعف بسازید، می توانید میلیون ها آسیب را در یک زمان وارد کنید. تنها شلیک کرد. Spec Sharen برای اصلاح کننده های Cooldown Reduction، و او می تواند به طور مداوم میلیون ها DPS را انجام دهد. از نهایت خود برای پاکسازی جمعیت استفاده کنید. از بقیه کیت او اجتناب کنید.

مربوط

آیا اولین نسل ارزش بازی کردن دارد؟

The First Descendant یک تیرانداز غارتگر سوم شخص است که نبردی سریع دارد، اما آیا ارزشش را دارد؟

One-Shot Sharen Build

اولین نسل Sharen One Tap Build

کاتالیزور کریستالیزاسیون

0

ماژول فرعی

هر مد Grapple

ماژول متعالی

N/A

آمار ایده آل

CDR، HP


این بیلد به طور موثر Sharen را به یک نفوذگر اثر انبوه تبدیل می کند. ما تا آنجا که ممکن است کاهش خنک کننده (CDR) را برای ارسال هرزنامه Active Camouflage تغییر می دهیم. یک کلاهک سخت CDR 90 درصدی برای هر Descendant در بازی وجود دارد، اما به لطف دارای چندین استعداد، ما می توانیم به راحتی به این ضربه بزنیم.

پخش مهارت Dimension به شما 20% CDR می دهد. استتار فعال یک مهارت Dimension است، بنابراین شما به راحتی می توانید این بوفه را حفظ کنید. سپس استفاده می کنیم انگشتان زیرک برای 25.6٪ ​​CDR و تبدیل MP برای 36.5٪ CDR. این در مجموع تا 82.1٪ کاهش خنک کننده را شامل می شود. CDR را به عنوان یک چسب روی راکتور خود دریافت کنید، و باید درپوش 90٪ CDR را بزنید، زمان خنک شدن Active Camouflage را به دو ثانیه کاهش می دهد. به عبارت دیگر، می توانید آن را اسپم کنید.

تنها چیزی که برای نصب باقی مانده است افزایش HP برای بهبود استخر سلامت Sharen. اگر ظرفیت بیشتری به او می‌دهید، به او فشار بیاورید افزایش DEF و هر حالت Skill Power برای افزایش بقا و سایر توانایی های او. سرانجام، به Sharen یک تفنگ تک تیرانداز خوب بدهید اگر قصد دارید این را در محتوای آخر بازی قرار دهید. Forest Gaze یک تک تیرانداز کمیاب بنفش است که می توانید به راحتی پیدا کنید. هنگامی که به رتبه 15 استادی رسیدید، شمشیر Afterglow را برای مقداری DPS شگفت انگیز بسازید.


Sharen Infiltration Build

اولین نوادگان Sharen Stealth Build

کاتالیزور کریستالیزاسیون

0

ماژول فرعی

هر مد Grapple

ماژول متعالی

N/A

آمار ایده آل

مدت زمان، CDR، HP

این ساختنی برای ماموریت های بازسازی در محتوای گشت. بدون هیچ سرمایه‌گذاری در پایان بازی، تنها می‌توانید به راحتی مأموریت‌های سختی معمولی را انجام دهید، اگرچه اگر یک تک‌تیرانداز مناسب اجرا کنید، حالت سخت باید خوب باشد.


همه ی آنچه شما احتیاج دارید .. است مدت زمان مهارت و CDR. ما استفاده می کنیم گسترش مهارت و مدت زمان را به حداکثر برسانید تا مدت زمان Active Camouflage تقریباً 18 ثانیه باشد. سپس استفاده می کنیم توزیع زمان برای کمی CDR پرتاب کنید افزایش HP برای تکمیل ساخت این به هیچ وجه یک ساخت عالی برای آسیب نیست، اما به شما زمان کافی برای هک کردن هر ژنراتور در یک ماموریت Recon با چند ثانیه فرصت می دهد.

بعد

اولین نسل: راهنمای ساخت ویسا

ویسا را ​​می توان قوی ترین شخصیت آغازین فیلم The First Descendant دانست. از این سازه برای تسطیح کردن نسیم استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا