شبکه های اجتماعی

خدمات فناوری L&T مشارکت راه حل های تولید دیجیتال را گسترش می دهد

شرکت خدمات مهندسی L&T Technology Services Limited از تمدید روابط خود با این شرکت خبر داد PTC برای ارائه راه حل های آماده برای آینده برای بخش های هوافضا، دفاع و حمل و نقل.

طرفین از PTC استفاده خواهند کرد بادگیر برنامه مدیریت چرخه عمر محصول و مدیریت داده های محصول برای پاسخگویی به بازیکنان در بخش های هوافضا و دفاعی. همچنین آنها را با یک رشته دیجیتال از مراحل طراحی تا ساخت پشتیبانی می کند.

Windchill به ادغام آسان با معماری‌های موجود مشتریان بالقوه کمک می‌کند و پایه‌ای محکم برای یک رشته دیجیتال محصول محور فراهم می‌کند.

مجموعه محصول برای پیش‌بینی خرابی موتور هوا و قطعات و ارائه تحلیل‌های مهندسی طراحی شده است. LTTS تخصص دامنه و مدل‌های پیش‌بینی RUL را به ارمغان می‌آورد و از ابزار/پلتفرم‌های PTC برای ارائه راه‌حلی جامع برای مشتریان استفاده می‌کند.

چگونه به مشتریان شرکت کمک خواهد کرد
این به نوبه خود سازمان ها را قادر می سازد تا کارایی خود را در اتوماسیون عملیات MRO هوافضا افزایش دهند. همچنین به بهینه سازی تعمیرات میدانی و پشتیبانی پس از فروش از طریق AR/VR ادغام شده با کتابچه راهنمای دیجیتال (IETM) و گردش کار پیاده سازی شده از طریق PTC کمک خواهد کرد. ThingWorx سکو.

LTTS یک رابطه جهانی با PTC برای ارائه نسل بعدی دارد راه حل دیجیتال هوشمندs و خدمات به مشتریان سازمانی مشترک در سطح جهانی. طرفین دارای یک مرکز تعالی LTTS-PTC (CoE) هستند که تجربیات راه حل دیجیتال هوشمند را با استفاده از محصولات PTC از جمله ThingWorx IoT سکو.

با گسترش به بخش‌های هوافضا، دفاع و حمل‌ونقل، LTTS و PTC تبدیل دیجیتالی داده‌ها را از مرحله طراحی به مرحله تولید امکان‌پذیر می‌سازد و از طریق برنامه PLM/PDM خدماتی را برای خطوط هوایی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر پیشبرد سفر نوآوری محصول، LTTS قادر خواهد بود امکانات بیشتری را در سراسر زنجیره ارزش مشتری ارائه دهد. خدمات فناوری L&T و PTC همچنین میزبان یک شب شبکه در نمایشگاه بین المللی هوایی پاریس امسال خواهند بود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا