بازی

بهترین شخصیت های زورا در سریال افسانه زلدا

زورا در ابتدا به عنوان موجودات متخاصم در سری افسانه زلدا ظاهر شد تا اینکه در آثار بعدی با دامنه و تاریخچه خود به شخصیت های کامل تبدیل شد. آنها با ظاهر ماهی مانند و شخصیت های متفاوت مشخص می شوند، برخی از Zora بخشی از دودمان سلطنتی هستند، در حالی که برخی دیگر نوازندگان مشهور هستند.


مطالب مرتبط: بهترین بازی‌های Legend Of Zelda برای مبتدیان

جای تعجب نیست که برخی از شخصیت‌های زورا با توجه به طراحی‌ها و ویژگی‌های متمایزشان که آنها را از سایر ساکنان هیرول متمایز می‌کند، در طول سال‌ها به محبوبیت طرفداران تبدیل شده‌اند. ظاهر و خلق و خوی آنها ممکن است در عناوین مختلف تغییر کرده باشد، اما زورا همیشه چهره های آشنا برای دیدن در بازی های Zelda هستند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

شاه زورا ممکن است نقش کوچکی در پیوند به گذشته داشته باشد، اما مطمئناً تأثیری از خود بر جای می‌گذارد. او را می توان در آبشار زورا پیدا کرد و Link the Zora Flippers را با قیمت مناسب 500 روپیه به فروش خواهد رساند.

او حتی اجازه دسترسی لینک به آبراه های گرداب در سراسر Hyrule را می دهد. با این حال، جالب ترین چیز در مورد پادشاه زورا این است که به نظر می رسد او تنها زورا دوستانه در A Link to the Past’s Hyrule باشد.

زورا دیگر در هنگام مشاهده به شما حمله خواهد کرد، اما پادشاه زورا از لینک استقبال می‌کند، که باعث می‌شود در وهله اول تعجب کنید که زورا دیگر در مقابل لینک چه دارد. روح شاه زورا نیز پر از شخصیت است که به خاطر داشتن او با وجود حداقل نقشش کمک می کند.

7 Passing On The Mantle: Laruto – The Wind Waker

لینک و لاروتو در The Wind Waker

تنها یک زورا در The Wind Waker حضور دارد زیرا تا زمان اتفاقات بازی، آنها به ریتو پرنده مانند تبدیل شده اند. زورا که شما ملاقات می کنید روحی به نام لاروتو است که قبل از کشته شدن توسط گانوندورف نقش حکیم زمین را به عهده داشت.

مطالب مرتبط: کدام یک از بازی‌های افسانه زلدا چند نفره هستند؟

وقتی او زنده بود، لاروتو در معبد زمین دعا کرد تا به شمشیر استاد «قدرت دفع شر» بدهد، اما به دلیل مرگ نابهنگام او، شمشیر استاد بخشی از قدرت خود را از دست داد. لاروتو علیرغم اینکه دیگر نمی تواند نقش خود را ایفا کند، به لینک کمک می کند و به او می گوید که نوادگان او را که حکیم زمینی جدید خواهد بود، پیدا کند و به او کمک کند تا شمشیر استاد را بازیابی کند.

6 شکل تراژیک: لولو – نقاب ماجورا

زورا ماژوراس ماسک میکائو لولو گروه موسیقی نیلی شهر زلدا

لولو خواننده اصلی گروه Indigo-Gos، یک گروه محبوب زورا در ترمینا است که متاسفانه صدای خود را از دست داده است. هنگامی که او را در ماژورا ماسک ملاقات می‌کنید، او بیشتر وقت خود را صرف تماشای اقیانوس می‌کند و از سرنوشت تخم‌هایش دلشکسته می‌شود، زیرا آنها توسط دزدان دریایی Gerudo دزدیده شده‌اند.

خوشبختانه، شما تخم‌ها را در طول داستان اصلی نجات می‌دهید و صدای لولو را در این فرآیند بازیابی می‌کنید تا Indigo-Go’s بتواند در Carnival of Time بازی کند. با این حال، لولو در نهایت یک شخصیت تراژیک است، زیرا او هرگز نمی تواند شریک زندگی خود، Mikau را دوباره ببیند.

روتو در Ocarina of Time صحبت می کند

روتو شاهزاده خانم زورا است و در نهایت پس از اینکه لینک با موفقیت رئیس معبد آب، مورفا را شکست داد، تبدیل به حکیم آب شد. لینک اولین بار در کودکی با روتو روبرو می شود، زمانی که در شکم جابو جابو گیر افتاده است و پس از تلاش برای بازیابی یاقوت کبود زورا گم شده باید نجات یابد.

مرتبط: هر منطقه شروع در هر بازی Zelda خط اصلی، رتبه بندی شده است

روتو در ازای کمک به او، یاقوت کبود زورا را به لینک زورا هدیه می‌دهد و می‌گوید که از آنجایی که زورا آن را حلقه نامزدی می‌داند، اکنون نامزد کرده‌اند. متأسفانه لینک پس از اتحاد مجدد، قبل از اینکه به حکیم آب تبدیل شود، زمان کمی را با روتو می گذراند. با این حال، شخصیت بازیگوش و طراحی شخصیت جالب او را به یکی از شخصیت های برجسته بازی تبدیل کرده است.

4 مادر فداکار: روتلا – شاهزاده خانم گرگ و میش

زورا گرگ و میش شاهزاده خانم زلدا لینک روتلا رالیس lakebed شبح

روتلا ملکه ثابت قدم زوراها و مادری فداکار برای پسرش شاهزاده رالیس است. هنگامی که جانوران سایه به دامنه زورا حمله کردند، ملکه روتلا به رالیس گفت که به قلعه هیرول فرار کند اما متأسفانه در طول حمله جان خود را از دست داد.

حتی به عنوان یک روح، روتلا به محافظت از پسرش ادامه می‌دهد و از لینک می‌خواهد تا در ازای زره ​​زورا هر کاری که می‌تواند برای نجات شاهزاده انجام دهد. لینک در نهایت می تواند با بازگرداندن قدرت رالیس به آرزوی نهایی روتلا جامه عمل بپوشاند و به روتلا اجازه دهد در صلح و آرامش و بدون پشیمانی به پادشاه زورا بپیوندد.

3 Zora Rockstar: Mikau – Majora’s Mask

Mikau در حال نواختن گیتار در Majora's Mask

در Majora’s Mask، اولین تعامل لینک با Mikau یک تعامل غم انگیز است، زیرا او متوجه می شود که او پس از حمله توسط Gerudo Pirates در حالی که تلاش می کرد تخم های دزدیده شده لولو را بازیابی کند، به شدت مجروح شده است. به عنوان آخرین آرزویش، میکائو از لینک می خواهد که تخم های دزدیده شده را از طریق آهنگی پیدا کند.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های زلدا که در آن با گانون مبارزه نمی کنید

حضور Mikau در Majora’s Mask هنوز بعد از این احساس می شود، زیرا وقتی لینک آهنگ شفا را برای تسکین روح Mikau می نوازد، Link Mask Zora را دریافت می کند و به او اجازه می دهد ظاهر زورا را به خود بگیرد. اگرچه کوتاه است، اما تعامل شما با میکائو چیزهای زیادی در مورد او به شما می گوید – او عمیقاً به شریک زندگی خود Lulu اهمیت می دهد و همچنین به موسیقی و گروه خود، Indigo-Gos علاقه دارد.

2 قهرمان برازنده: Mipha – Breath Of The Wild

Mipha مشتاقانه منتظر در Hyrule Warriors: Age of Calamity است.

میفا شاهزاده خانم دامنه زورا و قهرمانی است که به دلیل توانایی های شفابخش ذاتی و تسلط بر Lightscale Trident برای خلبانی هیولای الهی Vah Ruta در طول مصیبت انتخاب شده است.

میفا لینک را در جوانی می‌شناخت و احساسات عاشقانه نسبت به او پیدا کرد. او در نهایت زره زورا را برای او ساخت که به طور سنتی توسط شاهزاده خانم زورا به همسر آینده اش ارائه می شود.

متأسفانه، میفا جان خود را در اثر Waterblight Ganon از دست داد، اما او هنوز هم توسط افرادش در Zora’s Domain بسیار مورد علاقه است و روح او به مبارزه علیه بلای گانون ادامه می دهد و از طریق استفاده از Mipha’s Grace به لینک کمک می کند.

1 افسون شاهزاده: Sidon – Breath Of The Wild

سیدون در حالی که بازویش را در Breath of the Wild بالا آورده است، لبخند می زند.

شاهزاده سیدون به دلیل شخصیت مهربان و ظاهر جذابش که شبیه یک کوسه است، بلافاصله مورد علاقه طرفداران در Breath of the Wild قرار گرفت. در Breath of the Wild، سیدون از لینک کمک می‌گیرد تا جانور الهی Vah Ruta را متوقف کند و به لینک کمک می‌کند تا جانور الهی را سرکوب کند و به بارندگی بی‌وقفه‌اش پایان دهد.

با وجود از دست دادن خواهرش میفا در طول مصیبت، سیدون همچنان برای مردمش قوی باقی می ماند و هر بار که به دامنه زورا سر می زنید و با او صحبت می کنید، با خوشحالی از لینک استقبال می کند و ادعا می کند که لینک “با ارزش ترین دوست تمام دوران” او است.

بعدی: ترسناک ترین دشمنان در سری افسانه زلدا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا