بازی

چگونه می توان The Hyrule Castle Dungeon را در Echoes Of Wisdom تکمیل کرد

لینک های سریع

سیاه چال قلعه هیرول در پژواک های حکمت از ناکجاآباد می آید لحظاتی پس از اینکه معابد زورا و گرودو را جمع کردید، زمین بار دیگر به هرج و مرج فرو می‌رود و شکاف وسیع دیگری درست در وسط شهر قلعه باز می‌شود. می توانید آن را نادیده بگیرید و چندین ماموریت جانبی را انجام دهید، اما بهتر است در عوض فوراً روایت را پیش ببرید.



بیشتر سیاه‌چال شبیه زندانی است که ساعت‌ها قبل از آن فرار کرده‌اید، اکنون در یک شکاف بنفش تیره پوشیده شده است و هیولاهای مرگبار ناامید هستند تا مانع رسیدن زلدا به تاج و تخت و آزادی پدرش شوند. با انبوهی از مبارزات و معماها برای فتح، در اینجا نحوه عبور از سیاهچال قلعه Hyrule آورده شده است.


چگونه می توان به سیاهچال قلعه Hyrule رسید

قلعه Hyrule پس از بازدید از کلبه Lueberry در حالی که معابد Zora و Gerudo در مربع قرار دارند، در یک شکاف محصور می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، به Castle Town بروید و از چاهی که در سمت راست شهر قرار دارد بپرید. ورودی معمولی در حال حاضر در نقطه ای قرار گرفته است که باعث دردسر می شود، بنابراین باید راه دیگری را پیدا کنید.


از چاه پرید و شما متوجه یک ورودی شکاف خواهید شد که در آن دیواری محکم وجود داشت. با کمک Tri وارد این قسمت شوید و اکنون در ابتدای سیاهچال خواهید بود.

شهر ثابت هیرول قلعه

زلدا در ورودی شکاف قلعه Hyrule در Echoes of Wisdom منتظر است.

شما در پادگان ظاهر خواهید شد، جایی که دسته ای از سربازان هیلیان اکنون در هوا معلق نشسته اند.

به بیرون بروید و مسیر خود را از طریق شکاف شروع کنید، از کنار مغازه‌ها و شهروندان آشنا بپرید تا زمانی که به یک بدنه آبی برسید. نشانگر سفر سریع سمت راست شما قبل از حرکت به جلو این را فعال کنید. صندوق گنج دفن شده در زیر زمین را بگیرید با تری نیز.


Zelda مقداری کره درخشان را از صندوقچه گنج در Echoes of Wisdom دریافت می کند.

همه ساختمان ها را می توان در داخل شکاف وارد کرد، اما آنها چیز زیادی به جز تعداد انگشت شماری روپیه و دشمنان برای شکست دادن ندارند. واقعاً ارزش این را ندارد که انرژی خود را صرف آنها کنید.

به سمت شمال ادامه دهید از نماد سفر سریع با استفاده از a اکو بلوک آبی تا زمانی که به لبه یک صخره برسید، در سطح عمودی آب حرکت کنید.

این کار را تا رسیدن به قله ادامه دهید و به ورودی قلعه برسید. یک روپیه قرمز را می توان در راه برداشت، بنابراین مراقب آن باشید.

طبقه 1F

زلدا به سرسرای قلعه هیرول در Echoes of Wisdom می رسد.


سیاه چال درست از سرسرا شروع می شودکه اکنون فاقد نگهبان است. به اتاق بعدی بروید، اتاق را بیرون بیاورید سطح 2 Darknutو پژواک آنها را یاد بگیرید اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

می‌توانید قبل از رفتن به زیرزمین، برای بازدید از اتاق زلدا مسیری انحرافی داشته باشید، اما به نظر می‌رسد که بیشتر آن توسط شکافی مکیده شده است که فقط چند کوزه در آن شکسته شده است.

هنگامی که در اتاق تاج و تخت هستید، پدر خود را خواهید دید که در هوا معلق است و درخواست کمک می کند. اما تا زمانی که شکاف از بین نرود نمی توان او را نجات داد، بنابراین از کنار او عبور کنید و از قدرت های زلدا برای حرکت دادن تاج و تخت و نشان دادن یک نردبان استفاده کنید منتهی به زیرزمین

طبقه B1

زلدا با استفاده از قدرت‌هایش در Echoes of Wisdom، در دیواری مخفی را باز می‌کند.


از یک سری از نردبان ها پایین بروید تا به یک نشانگر سفر سریع دیگر برسید واقع در زیرزمین، این را فعال کنید و سپس از قدرت های Zelda برای حرکت دادن یک دیوار در حال تغییر به سمت راست استفاده کنید. وارد اتاقی شوید که پشت آن منتظر است.

اکنون خود را در کتابخانه خواهید دید جایی که زلدا در لحظات ابتدایی بازی نیاز به فرار از آن داشت، با این تفاوت که این بار گاردهای بیشتری وجود دارد و همه آنها شیادانی هستند که توسط شکاف به وجود آمده اند.

دو محافظ اول به اندازه کافی آسان هستند که به سادگی از کنار آنها عبور کنند صبر کنید تا آنها با زلدا روبرو شوند و از کنار آنها بپرید، در صورت نیاز از جعبه های متحرک برای پوشش استفاده کنید. اما اگر به اندازه کافی سریع هستید، اینها نباید مورد نیاز باشند. متناوبا، می توانید آنها را بردارید و به عنوان عاملی که باعث حواس پرتی می شوند پرتاب کنید، اما این مکانیک کمی بعد وارد بازی خواهد شد.


همین کار را برای دو نگهبان بعدی انجام دهید، که در هنگام رو به روی زلدا یک پنجره به اندازه کافی بزرگ ارائه می دهند تا بتوانید درست از جلو فرار کنید. سپس متوجه خواهید شد که توسط یک ردیف از سه جعبه جدید و چهار جعبه درست بالای سرتان مسدود شده‌اید، با نگهبانی در بالا که می تواند شما را در چند ثانیه تشخیص دهد.

زلدا به آرامی پشت یک نگهبان گشت زنی در Echoes of Wisdom راه می رود.

در ردیف جعبه ها خالی کنید، صبر کنید تا نگهبان پشتش را بچرخاند و سپس به سرعت از نردبان بالا بروید تا اکنون بالای قفسه های کتاب باشید. جعبه های بیشتر شما را در برابر محافظی که قبلاً ذکر کردیم محافظت می کند.

وقتی رو به روست، بیرون بروید و در امتداد قفسه کتاب قرار بگیرید تا اینکه چاره ای جز پریدن به پایین نداشته باشید. به زودی با دو نگهبان روبرو خواهید شد که با یک الگوی قابل پیش بینی در اطراف یک قفسه مستطیل شکل راه می روند.


قبل از انجام حرکات کمی آنها را تماشا کنید. یکی از آنها را از پشت دنبال کنید، یکی از چهار درخت را جابجا کنید و قبل از دیدن به یک منطقه امن بشتابید. حالا شما یک لحظه کوتاه دارید تا خودتان را جمع و جور کنید.

زلدا در Echoes of Wisdom با ایمپا به دام افتاده مواجه می شود.

سپس از یک پژواک بلوک آبی یا وسایل مشابه برای پیمایش برای پرش به بالای قفسه کتاب نهایی استفاده کنید، از مقابل یک نگهبان بپرید و سپس به اتاق بعدی بروید. با شکاف غول پیکری روبرو می شوید که به سلول های زندان خورده است و الف ایمپا یخ زده که گرفتار شکاف شده است.

توقف کنید و دفترچه خاطرات ایمپا را بخوانید، که در کنار بدن بی‌جان او قرار دارد تا کمی بینش درباره آنچه در قلعه هیرول رخ داده است، به دست آورید تا آن را به چنین آشفتگی برسانید.


زلدا در حال حاضر نمی تواند کاری برای ایمپا انجام دهد، بنابراین به حرکت رو به جلو ادامه دهید و از نردبان پایین بروید و به قسمت بعدی سیاه چال بروید و یک نشانگر سفر سریع در راه

طبقه B2

زلدا در Echoes of Wisdom با Darknut متجاوز مبارزه می کند.

اکنون خود را عمیق‌تر در زیرزمین خواهید یافت در مقابل یک Darknut در کنار دو نردبان. برای مراقبت از او یک اکو احضار کنید و سپس از یک نردبان پایین بروید.

چند دشمن دیگر در مسیر پایین به شما خوشامد می‌گویند، اما آنها به اندازه کافی بی‌اهمیت برای شکست دادن هستند، بنابراین می‌توانید قفل خروجی نزدیک را باز کنید. پس از باز شدن در، به سمت اتاق بعدی بروید.

زلدا با استفاده از فرم شمشیرباز خود در Echoes of Wisdom با دشمنان مبارزه می کند.


چند گوی شناور این منطقه را پر می‌کنند و اگر مبهوت شوند، به دشمنان تبدیل می‌شوند. اما بدون هیچ دری برای باز کردن، به اندازه کافی آسان است که به طور کامل از آنها اجتناب کنید، اگر به یک قراضه علاقه ندارید.

تعدادی صندوقچه گنج را نیز در این منطقه مشاهده خواهید کرد. یکی را می توان با بالا رفتن از یک نردبان به سمت چپ پیدا کرد، در حالی که دو نفر در سمت راست منتظر هستند. متأسفانه، همه آنها حاوی ترکیبات جزئی اسموتی هستند.

زلدا در فیلم Echoes of Wisdom با دو صندوق گنج در زیر قلعه Hyrule برخورد می کند.

بنابراین به پایین رفتن از نردبان ادامه دهید تا زمانی که با یک پازل جدید روبرو شوید.

اینجا برای باز کردن یک در قفل شده باید یک سری لامپ روشن کنید، اما آنها در پشت رنده های فلزی گیر افتاده اند، بنابراین زلدا نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد. مگر او می تواند با احضار پژواک در فاصله.


برای مشعل سمت چپ، اکو ایگنیزول را مجهز کنید و “Y” را نگه دارید تا از طریق میله ها و روی سکویی که مشعل منتظر است احضار شود. آن را درست نشانه گیری کنید و روشن می شود.

دو مشعل دیگر در مرکز اتاق قرار دارد بالای درب، که می‌توانید با استفاده از نردبان به یکی از آن‌ها برسید، در حالی که دیگری به پلتفرم مبتنی بر اکو نیاز دارد. دو منقل را روشن کنید، و سپس به سمت راست اتاق بروید، جایی که مشعل نهایی در انتظار است.

این یکی آنقدرها هم ساده نیست. یک ایگنیزول را در طرف دیگر حصار فلزی احضار کنید و سپس آن را با استفاده از قدرت های زلدا بلند کنید. اکنون از نردبان درست جلوتر از خود بالا بروید، که ایگنیزول را از طریق شکاف حمل می کند تا زمانی که روی مشعل فرود آمده و آن را روشن کند.

زلدا یک ایگنیزول حمل می‌کند تا مشعل نزدیک را در طنین حکمت روشن کند.


در اتاق بعدی، تعدادی مسیر پر پیچ و خم از شما استقبال می کنند احاطه شده توسط یک فضای خالی سیاه که بسیار آسان است به آن سقوط کنید.

موجودات جدیدی نیز وجود دارند که بادهای قدرتمندی را بیرون می ریزند و زلدا را به راحتی از لبه خارج می کنند. این ها را با پژواک های دور یا کمان شمشیرباز خود بیرون بیاورید و ادامه دهید. همچنین می توانید یک اکو جدید را در اینجا بیاموزید.

زلدا توسط یک هیولای باد در Echoes of Wisdom منفجر می شود.

در نهایت، به یک میدان مربعی می رسید که توسط سه ایگنیزول اشغال شده است، با دری باز در سمت راست که به مجموعه کوچکی از توده های شن منتهی می شود.

قبل از اینکه مستقیم به جلو بروید، به این اتاق بروید و از پژواک توپ باد استفاده کنید تا شن ها را دور بزنید تا یک صندوقچه گنج نمایان شود.

تمام محافظان سایه در این سیاه چال می توانند با پخش پژواک یا پرتاب اشیاء در مجاورت خود حواسشان پرت شود، بنابراین از استفاده از این تاکتیک در حین عبور مخفیانه نترسید.


زلدا نقشه سیاه چال Hyrule Castle را در Echoes of Wisdom امتحان می کند.

سینه را از روی زمین بکشید و برای دریافت نقشه سیاه چال، آن را باز کنید. به عقب برگردید و درست از کنار میدان ایگنیزول عبور کنید. در اینجا باید قبل از ساختن پلی از تخت ها برای رسیدن به سکوی بالایی و پشت سر گذاشتن این اتاق، با چند لجن سایه مقابله کنید.

در اتاق آینده، وجود خواهد داشت نشستن نقطه سفر سریع درست در کنار درب رئیسی که محکم قفل شده است.

اکنون دو در خواهید داشت که باید از آن عبور کنید – یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ. هر دو خانه برای پازل های مورد نیاز هستند کلید بزرگ را بدست آورید، بنابراین با رفتن به سمت چپ شروع کنید، جایی که با هیولاهای بیشتری و حجم عظیمی از آب روان روبرو خواهید شد.


زلدا به دهلیز سیاهچال قلعه Hyrule در کنار درب رئیس در Echoes of Wisdom می رسد.

حالا شما نیاز خواهید داشت در یک گذرگاه زیر آب که در تاریکی پوشیده شده و پر از گیاهان گوشتخوار است حرکت کنید.

سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن از این منطقه عبور کنید و مطمئن شوید برای یک منبع نور مختصر به کریستال های نزدیک ضربه بزنید و مکیدن حباب های اکسیژن هر زمان که ظاهر شوند

چیدمان این اتاق پیچ در پیچ و گیج کننده است، اما مسیر طبیعی را ادامه دهید تا زمانی که با دو شبکه شکاف مواجه شوید، که باید با فرم شمشیرباز زلدا خارج شوند. دو مسیر جدید را آشکار می کند.

زلدا از طریق یک گذرگاه زیر آب تاریک در Echoes of Wisdom شنا می کند.


مسیر سمت چپ در نهایت شما را به بیرون از اتاق هدایت می کند و مسیر دیگر به گنجی اختیاری منتهی می شود که ارزش برداشتن دارد. از منطقه آب شنا کنید و از نردبان بالا بروید، جایی که شما خود را در بخش مخفی کاری دیگری خواهید یافت.

اگر توسط نگهبانان گیر بیفتید، به قلمرو سایه ها منتقل می شوید و مجبور می شوید با دسته ای از هیولاها مبارزه کنید. این یک تخلیه جدی در منابع شما است، بنابراین گرفتار نشوید.

این یک دوز است، و yاگر مستقیم بدوید در عرض چند ثانیه گرفتار خواهید شد، که باعث شروع مجدد کامل بخش می شود. پس از گذشتن از آستانه، بلافاصله به سمت چپ بروید و درست پشت ستون نزدیک به دیوار پنهان شوید.

زلدا در حالی که توسط گروهی از نگهبانان در Echoes of Wisdom رد می شود، پشت دیوار پنهان می شود.


حالا منتظر بمانید تا نگهبانان از شما نگاه کنند و به آرامی اما مطمئناً از اتاق عبور کنید از یک اکو Water Block برای بالا رفتن از سکوی بالاتر استفاده کنید و دکمه سفیدی را که بالای آن منتظر است فشار دهید.. با این کار سینه ای ایجاد می شود که حاوی a کلید نقره ای.

به دهلیز برگشته و از در سمت راست عبور کنید. این شما را به مکان دیگری پر از شن هدایت می کند، اما از این کار اجتناب کنید و بلافاصله به سمت جنوب بروید. بالا رفتن از اینجا دری را نشان می دهد که می توانید از کلید نقره ای قبلی استفاده کنید.

زلدا پس از بالا رفتن از انبوهی از تخت‌ها در Echoes of Wisdom روی یک دکمه می‌ایستد.

در داخل منتظر پژواک Gustmaster است که زلدا را به عقب برگرداند و مانع پیشرفت او شود. آنها را دور بریزید و به حرکت خود ادامه دهید.


شما می توانید یک انحراف کوتاه به انتهای این اتاق داشته باشید و روی چند تار عنکبوت بپرید تا پری را پیدا کنید که در یک کوزه به دام افتاده است.، اما در غیر این صورت گنج زیادی برای یافتن وجود ندارد.

به حرکت خود به سمت راست ادامه دهید و از یک نردبان از اتاق خارج شوید. شما وارد نبردی با دو Darknuts و یک دشمن جدید خواهید شد که یک توپ و زنجیره مرگبار را پرتاب می کند اطراف محل

Darknuts را می توان در چند ضربه از بین برد، اما این دشمن جدید هیچ فشاری نیست. برخی از پژواک های تهاجمی خود را احضار کنید، به شکل شمشیربازی زلدا درآیید و منتظر باشید تا یک روزنه به آن ضربه بزند.

این الگو را حفظ کنید و پیروز ظاهر خواهید شد. شما قادر خواهید بود یک پژواک سرباز توپ و زنجیر را برای خود درخواست کنید.

وارد دری که به تازگی قفل شده سمت چپ خود را پیدا کنید، سه صندوق را پیدا کنید، یکی از آنها بزرگ و واضح است. حاوی کلید بزرگ است.

زلدا کلید بزرگ سیاهچال قلعه Hyrule را در Echoes of Wisdom به دست می آورد.


دو مورد دیگر یک تخم مرغ طلایی و حلقه قورباغه دارند که در صورت تجهیز به زلدا اجازه می دهد تا بالاتر بپرد. اکنون کلید را در اختیار دارید، پس به مرکز سیاه چال برگردید، وارد در شوید و برای مسابقه با گانون آماده شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا