چگونه در پژواک حکمت نال را شکست دهیم.
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdomرئیس نهایی 's یک دیو هولناک و کروی است که دارای مراحل متعدد و شگفتی های فراوان است. خوشبختانه برای ما، ما لینک و زلدا را داریم که با هم متحد می شوند تا این شر باستانی را از بین ببرند. این پایانی هیجانانگیز برای اولین سفر انفرادی زلدا است که همه چیزهایی را که در طول ماجراجویی آموختهاید به اجرا در میآورد.
با ترکیب حرکات باس های گذشته، حملات منحصر به فرد خود و چندین عرصه مختلف در طول نبرد، Null چالش برانگیزترین رویه بازی است. اما با پژواکهای صحیح، اسموتیهای کافی و درک نحوه کار لینک و زلدا با هم، این کار شدنی است.
بررسی اجمالی مبارزه پوچ
از زمان سه گانه آخر سیاه چال ها در مورد حضور Null مورد آزار و اذیت قرار گرفته اید، در حالی که اولین برخورد واقعی شما با تهدید اثیری لحظاتی قبل در رویارویی رئیس Zelda Echo رخ داد.
این چیز هر چه که باشد، به معنای تجارت است و یک تکه از سه قوه در اختیار دارد. لینک و زلدا دو مورد از خود را دارند، اما همه ما می دانیم که بزرگتر بهتر است.
زلدا پس از نبرد فوق الذکر، فرم شمشیرباز خود را که شامل شمشیر، کمان و بمبهایش میشود، واگذار خواهد کرد، بنابراین تنها چیزی که باید در برابر Null استفاده کنید، پژواکهای خود است. با این حال، این مشکلی نیست، زیرا لینک در کنار شما خواهد جنگید و نباید از آن غافل شد.
جدا از یک سکانس که در آن زلدا به یک بخش شنا از راه دور منتقل میشود و باید خودش را تامین کند، او تمام مسئولیتهای تهاجمی را با لینک در برابر نول تقسیم میکند.
در مورد خود رئیس، او چندین حمله مختلف به شکل کروی خود دارد، که بسیاری از آنها توسط اندام های بیرون زده او انجام می شوند که می توانند به هر دو قهرمان ما ضربه بزنند، خراش دهند و چنگ بزنند.
گاهی اوقات، او همچنین می تواند قفس های پنجه مانند را از روی زمین تخم ریزی کند تا شما را به دام بیندازد، و در فاصله بین هر مرحله از دید ناپدید می شود، زیرا جریان ثابتی از بازوها از دیوارها خارج می شود. شما باید اینها را بفرستید تا او را به عقب برگردانید.
چگونه Null را شکست دهیم
نول نبرد را با کوبیدن سریع یکی از سه بازوی خود برای حمله به لینک و زلدا آغاز می کند، موجی از انرژی تاریک را به سراسر عرصه می فرستد. با چرخاندن به هر طرف از این کار اجتناب کنید و سپس یک پژواک تهاجمی برای شروع آسیب رساندن به زائده های نول فراخوانی کنید. پیوند نیز وجود دارد، و به طور طبیعی آسیب را از بین می برد زیرا از آسیب دیدن پشت خط جلوگیری می کنید.
اگر خیلی نزدیک شوید، Null یک حرکت چرخشی کوچک انجام می دهد، اگرچه این کار آسیب زیادی وارد نمی کند.
بنابراین هنگام فراخوانی اکوها از نزدیک شدن نترسید
.
پس از از دست دادن تمام بازوهای او، شما آزاد خواهید بود به نول آسیب وارد کنید تا پوسته اش ترک بخورد، و او تصمیم می گیرد به طور موقت از طریق یک پورتال به دیوار نزدیک عقب نشینی کند. درست بعد از این، بازوهای بیشتری در سراسر عرصه ظاهر می شوند. آنها همان ضربات پنجهای دوربرد نول را در فرم کامل او انجام میدهند، و اینها عملکرد بهتری در تقویت لینک و زلدا دارند.
پس تلاش کن و با استفاده از هر حمله ای که در اختیار دارید آنها را در سریع ترین زمان ممکن نابود کنید. اگر نتوانید با سرعت کافی آنها را شکست دهید، بازوها به قدرت کامل باز خواهند گشت، بنابراین به جای جابجایی بین آنها، هر بار روی یک دشمن تمرکز کنید. تنها زمانی که همه آنها کشته شوند، نول دوباره برای شروع مرحله دوم ظاهر می شود.
نول از دیوار شمالی می شکند و با دستانش به پایین کوبیده می شود و بسیار سریعتر از قبل حرکت می کند. باید خیلی سریعتر حرکت کنید، احضار کنید و عکسالعمل نشان دهید، در غیر این صورت ممکن است در اینجا آسیب زیادی وارد کنید. خوشبختانه، استراتژی حذف Null ثابت می ماند. بازوهای او را از بین ببرید و سپس مقداری تنبیه را روی پوسته بیرونی او آزاد کنید تا زمانی که دوباره شروع به ترک خوردن و افتادن کند.
ما این پژواک را در سرتاسر راهنماهای رئیس خود زیاد ذکر کرده ایم، اما
Darknut Level 3 به طور کلی بهترین اکو تهاجمی در بازی است
یک بار او را در تالاب فارون باز کنید.
او سریع فرار می کند و برای بار دوم به دیوارها با دستانش اسپم می کند، اما در حال حاضر آنها با استخر گاه و بیگاه اسید همراه هستند روی زمین که هم دلت را می گیرد و هم سرعتت را کم می کند.
از آنها دوری کنید و هر زمان که می توانید در اطراف آنها حرکت کنید. هنگامی که نول دوباره ظاهر شد، او همچنین بسیار سریعتر خواهد بود و از همان استخرهای اسیدی استفاده می کند، اما همان الگوی حمله را حفظ می کند، و وارد بخش زیر آب خواهید شد قبلا به شما گفتیم
با نزدیک شدن به شکست او، نول یک پورتال را احضار می کند و سعی می کند فرار کند. لینک و زلدا تصمیم می گیرند که او را تعقیب کنند، اما فقط شاهزاده خانم می تواند قبل از مسدود شدن مسیر از آن عبور کند. اکنون خود را در یک بخش شنا خواهید دید که در آن زلدا باید سعی کند اکسیژن خود را بالا نگه دارد، از آبشارهای پیش رو اجتناب کند و از دفاع نال جلوگیری کند..
Null این بخش را با مکیدن دسته ای از اکوهای اطراف و ایجاد چند باله برای شنا آغاز می کند. قبل از رها کردن Vocavor برای احضار انبوهی از گرداب ها تا شما را در مسیر خود متوقف کند. از کنترلهای شنای معمولی خود استفاده کنید تا در هنگام احضار هر گونه پژواک ماهی برای آسیب رساندن به Null، آنها را هدایت کنید – Chompfin در اینجا به خوبی کار می کند، زیرا هر پژواک غیر آبی غرق خواهد شد.
Vocavor بارها و بارها برای احضار گرداب ها ظاهر می شود تا زمانی که به Null آسیب کافی وارد کنید، بنابراین آن را ادامه دهید و قوی بمانید. این یک بار دیگر آزمون استقامت است و در صورت نیاز حتما قلب های سرگردان را بردارید، بنابراین زلدا تمام سلامتی خود را از دست نمی دهد.
وقتی به اندازه کافی سیر شد، Null پورتالی را باز می کند و زلدا را دوباره وارد میدان اصلی رئیس می کند. درست همانطور که لینک به او کمک می کند تا او را بلند کند، نال به شکل پنج دست و سه نقاب ظاهر می شود.
بعد از اینکه به هستهاش آسیب زدید و دستهای از بازوها را از دیوارها احضار کردید، نول یک بار دیگر ناپدید میشود، که در این مورد بسیار سریعتر هستند و پژواکهایی برای آسیب رساندن به شما ایجاد میکنند.
پنجه ها نیز از زیر زمین تخم ریزی می کنند تا شما را به دام بیندازند
، اما می توان با پریدن درست در زمانی که قرار است ظاهر شوند از آنها جلوگیری کرد.
در حال حاضر همه چیز بسیار سخت تر خواهد شد، به عنوان نال بقیه نبرد را صرف انجام حملات مشابه می کند و در عین حال حرکات امضاکننده باس هایی مانند Mogryph، Skorchill، Gonma را نیز احضار می کند.، و دیگر بدهای مهمی که از سراسر Echoes of Wisdom با آنها روبرو شده اید.
برای جلوگیری از حملات آنها، باید سریع باشید، اما آنها می توانند تا حدودی تصادفی باشند، بنابراین بیایید همه آنها را تجزیه کنیم:
تالوس لرزه ای برای انجام حمله چرخشی خود احضار می شود که می توانید با حرکت به لبه باس آرنا از آن اجتناب کنید. دو موگریف ظاهر می شود (سه مورد در مرحله نهایی) و دسته ای از گردبادها را احضار می کند که تنها با پیش بینی مسیر آنها و حرکت در جهت مخالف می توان آنها را دور زد. سه گانون (پنج در مرحله آخر) دنبالهای از رانشهای نیزهای را ارائه میکنند که تکههای عظیم سلامتی را از بین میبرد. پس از هر حمله، از آنها دوری کنید. دو اسکورچیل (سه نفر در مرحله نهایی) از حملات چرخشی عنصری خود استفاده خواهند کرد که مانند بیبلیدها در اطراف میدان پرش می کنند. در نزدیکی دیوارها بمانید و زمانی که هر یک از آنها خیلی نزدیک شدند طفره بروید. مزرعه عرصه را در شبکههای غولپیکر پوشش میدهد و اگر لینک و زلدا وارد آنها شوند، سرعت آن را کاهش میدهد. این توسط گردبادهای شنی Mogryph دنبال خواهد شد.
با وجود حملات بسیار بیشتر برای مقابله، استراتژی شما برای از بین بردن Null یکسان است. به حمله به بازوهای او و آسیب رساندن به هسته او ادامه دهید زیرا سه نیروی طلایی شروع به درخشش می کند..
پس از مرحله پایانی خود، Null به زمین می افتد، و سپس از چوب Zelda برای آزاد کردن آن استفاده می کنید. لینک به کمک خواهد آمد، و موردی برای له کردن “A” و تماشای یک کات سین نهایی خواهد بود. تبریک می گویم، شما این کار را انجام دادید!
پاداش برای ضرب و شتم پوچ
این پایان بازی است، بنابراین پاداش اصلی شما پایان است. با این حال، اکنون میتوانید آخرین ذخیره خود را – درست قبل از تسلیم کردن سلاحها به Link – در آن بارگیری کنید از درخت دکو دیدن کنید و متوجه شوید که دقیقاً چه پژواک هایی را هنوز کشف نکرده اید و جایی که آنها قرار دارند.
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdomرئیس نهایی 's یک دیو هولناک و کروی است که دارای مراحل متعدد و شگفتی های فراوان است. خوشبختانه برای ما، ما لینک و زلدا را داریم که با هم متحد می شوند تا این شر باستانی را از بین ببرند. این پایانی هیجانانگیز برای اولین سفر انفرادی زلدا است که همه چیزهایی را که در طول ماجراجویی آموختهاید به اجرا در میآورد.
با ترکیب حرکات باس های گذشته، حملات منحصر به فرد خود و چندین عرصه مختلف در طول نبرد، Null چالش برانگیزترین رویه بازی است. اما با پژواکهای صحیح، اسموتیهای کافی و درک نحوه کار لینک و زلدا با هم، این کار شدنی است.
بررسی اجمالی مبارزه پوچ
از زمان سه گانه آخر سیاه چال ها در مورد حضور Null مورد آزار و اذیت قرار گرفته اید، در حالی که اولین برخورد واقعی شما با تهدید اثیری لحظاتی قبل در رویارویی رئیس Zelda Echo رخ داد.
این چیز هر چه که باشد، به معنای تجارت است و یک تکه از سه قوه در اختیار دارد. لینک و زلدا دو مورد از خود را دارند، اما همه ما می دانیم که بزرگتر بهتر است.
زلدا پس از نبرد فوق الذکر، فرم شمشیرباز خود را که شامل شمشیر، کمان و بمبهایش میشود، واگذار خواهد کرد، بنابراین تنها چیزی که باید در برابر Null استفاده کنید، پژواکهای خود است. با این حال، این مشکلی نیست، زیرا لینک در کنار شما خواهد جنگید و نباید از آن غافل شد.
جدا از یک سکانس که در آن زلدا به یک بخش شنا از راه دور منتقل میشود و باید خودش را تامین کند، او تمام مسئولیتهای تهاجمی را با لینک در برابر نول تقسیم میکند.
در مورد خود رئیس، او چندین حمله مختلف به شکل کروی خود دارد، که بسیاری از آنها توسط اندام های بیرون زده او انجام می شوند که می توانند به هر دو قهرمان ما ضربه بزنند، خراش دهند و چنگ بزنند.
گاهی اوقات، او همچنین می تواند قفس های پنجه مانند را از روی زمین تخم ریزی کند تا شما را به دام بیندازد، و در فاصله بین هر مرحله از دید ناپدید می شود، زیرا جریان ثابتی از بازوها از دیوارها خارج می شود. شما باید اینها را بفرستید تا او را به عقب برگردانید.
چگونه Null را شکست دهیم
نول نبرد را با کوبیدن سریع یکی از سه بازوی خود برای حمله به لینک و زلدا آغاز می کند، موجی از انرژی تاریک را به سراسر عرصه می فرستد. با چرخاندن به هر طرف از این کار اجتناب کنید و سپس یک پژواک تهاجمی برای شروع آسیب رساندن به زائده های نول فراخوانی کنید. پیوند نیز وجود دارد، و به طور طبیعی آسیب را از بین می برد زیرا از آسیب دیدن پشت خط جلوگیری می کنید.
اگر خیلی نزدیک شوید، Null یک حرکت چرخشی کوچک انجام می دهد، اگرچه این کار آسیب زیادی وارد نمی کند.
بنابراین هنگام فراخوانی اکوها از نزدیک شدن نترسید
.
پس از از دست دادن تمام بازوهای او، شما آزاد خواهید بود به نول آسیب وارد کنید تا پوسته اش ترک بخورد، و او تصمیم می گیرد به طور موقت از طریق یک پورتال به دیوار نزدیک عقب نشینی کند. درست بعد از این، بازوهای بیشتری در سراسر عرصه ظاهر می شوند. آنها همان ضربات پنجهای دوربرد نول را در فرم کامل او انجام میدهند، و اینها عملکرد بهتری در تقویت لینک و زلدا دارند.
پس تلاش کن و با استفاده از هر حمله ای که در اختیار دارید آنها را در سریع ترین زمان ممکن نابود کنید. اگر نتوانید با سرعت کافی آنها را شکست دهید، بازوها به قدرت کامل باز خواهند گشت، بنابراین به جای جابجایی بین آنها، هر بار روی یک دشمن تمرکز کنید. تنها زمانی که همه آنها کشته شوند، نول دوباره برای شروع مرحله دوم ظاهر می شود.
نول از دیوار شمالی می شکند و با دستانش به پایین کوبیده می شود و بسیار سریعتر از قبل حرکت می کند. باید خیلی سریعتر حرکت کنید، احضار کنید و عکسالعمل نشان دهید، در غیر این صورت ممکن است در اینجا آسیب زیادی وارد کنید. خوشبختانه، استراتژی حذف Null ثابت می ماند. بازوهای او را از بین ببرید و سپس مقداری تنبیه را روی پوسته بیرونی او آزاد کنید تا زمانی که دوباره شروع به ترک خوردن و افتادن کند.
ما این پژواک را در سرتاسر راهنماهای رئیس خود زیاد ذکر کرده ایم، اما
Darknut Level 3 به طور کلی بهترین اکو تهاجمی در بازی است
یک بار او را در تالاب فارون باز کنید.
او سریع فرار می کند و برای بار دوم به دیوارها با دستانش اسپم می کند، اما در حال حاضر آنها با استخر گاه و بیگاه اسید همراه هستند روی زمین که هم دلت را می گیرد و هم سرعتت را کم می کند.
از آنها دوری کنید و هر زمان که می توانید در اطراف آنها حرکت کنید. هنگامی که نول دوباره ظاهر شد، او همچنین بسیار سریعتر خواهد بود و از همان استخرهای اسیدی استفاده می کند، اما همان الگوی حمله را حفظ می کند، و وارد بخش زیر آب خواهید شد قبلا به شما گفتیم
با نزدیک شدن به شکست او، نول یک پورتال را احضار می کند و سعی می کند فرار کند. لینک و زلدا تصمیم می گیرند که او را تعقیب کنند، اما فقط شاهزاده خانم می تواند قبل از مسدود شدن مسیر از آن عبور کند. اکنون خود را در یک بخش شنا خواهید دید که در آن زلدا باید سعی کند اکسیژن خود را بالا نگه دارد، از آبشارهای پیش رو اجتناب کند و از دفاع نال جلوگیری کند..
Null این بخش را با مکیدن دسته ای از اکوهای اطراف و ایجاد چند باله برای شنا آغاز می کند. قبل از رها کردن Vocavor برای احضار انبوهی از گرداب ها تا شما را در مسیر خود متوقف کند. از کنترلهای شنای معمولی خود استفاده کنید تا در هنگام احضار هر گونه پژواک ماهی برای آسیب رساندن به Null، آنها را هدایت کنید – Chompfin در اینجا به خوبی کار می کند، زیرا هر پژواک غیر آبی غرق خواهد شد.
Vocavor بارها و بارها برای احضار گرداب ها ظاهر می شود تا زمانی که به Null آسیب کافی وارد کنید، بنابراین آن را ادامه دهید و قوی بمانید. این یک بار دیگر آزمون استقامت است و در صورت نیاز حتما قلب های سرگردان را بردارید، بنابراین زلدا تمام سلامتی خود را از دست نمی دهد.
وقتی به اندازه کافی سیر شد، Null پورتالی را باز می کند و زلدا را دوباره وارد میدان اصلی رئیس می کند. درست همانطور که لینک به او کمک می کند تا او را بلند کند، نال به شکل پنج دست و سه نقاب ظاهر می شود.
بعد از اینکه به هستهاش آسیب زدید و دستهای از بازوها را از دیوارها احضار کردید، نول یک بار دیگر ناپدید میشود، که در این مورد بسیار سریعتر هستند و پژواکهایی برای آسیب رساندن به شما ایجاد میکنند.
پنجه ها نیز از زیر زمین تخم ریزی می کنند تا شما را به دام بیندازند
، اما می توان با پریدن درست در زمانی که قرار است ظاهر شوند از آنها جلوگیری کرد.
در حال حاضر همه چیز بسیار سخت تر خواهد شد، به عنوان نال بقیه نبرد را صرف انجام حملات مشابه می کند و در عین حال حرکات امضاکننده باس هایی مانند Mogryph، Skorchill، Gonma را نیز احضار می کند.، و دیگر بدهای مهمی که از سراسر Echoes of Wisdom با آنها روبرو شده اید.
برای جلوگیری از حملات آنها، باید سریع باشید، اما آنها می توانند تا حدودی تصادفی باشند، بنابراین بیایید همه آنها را تجزیه کنیم:
- تالوس لرزه ای برای انجام حمله چرخشی خود احضار می شود که می توانید با حرکت به لبه باس آرنا از آن اجتناب کنید.
- دو موگریف ظاهر می شود (سه مورد در مرحله نهایی) و دسته ای از گردبادها را احضار می کند که تنها با پیش بینی مسیر آنها و حرکت در جهت مخالف می توان آنها را دور زد.
- سه گانون (پنج در مرحله آخر) دنبالهای از رانشهای نیزهای را ارائه میکنند که تکههای عظیم سلامتی را از بین میبرد. پس از هر حمله، از آنها دوری کنید.
- دو اسکورچیل (سه نفر در مرحله نهایی) از حملات چرخشی عنصری خود استفاده خواهند کرد که مانند بیبلیدها در اطراف میدان پرش می کنند. در نزدیکی دیوارها بمانید و زمانی که هر یک از آنها خیلی نزدیک شدند طفره بروید.
- مزرعه عرصه را در شبکههای غولپیکر پوشش میدهد و اگر لینک و زلدا وارد آنها شوند، سرعت آن را کاهش میدهد. این توسط گردبادهای شنی Mogryph دنبال خواهد شد.
با وجود حملات بسیار بیشتر برای مقابله، استراتژی شما برای از بین بردن Null یکسان است. به حمله به بازوهای او و آسیب رساندن به هسته او ادامه دهید زیرا سه نیروی طلایی شروع به درخشش می کند..
پس از مرحله پایانی خود، Null به زمین می افتد، و سپس از چوب Zelda برای آزاد کردن آن استفاده می کنید. لینک به کمک خواهد آمد، و موردی برای له کردن “A” و تماشای یک کات سین نهایی خواهد بود. تبریک می گویم، شما این کار را انجام دادید!
پاداش برای ضرب و شتم پوچ
این پایان بازی است، بنابراین پاداش اصلی شما پایان است. با این حال، اکنون میتوانید آخرین ذخیره خود را – درست قبل از تسلیم کردن سلاحها به Link – در آن بارگیری کنید از درخت دکو دیدن کنید و متوجه شوید که دقیقاً چه پژواک هایی را هنوز کشف نکرده اید و جایی که آنها قرار دارند.