شبکه های اجتماعی

Moto E13 در Geekbench مشاهده شد: مشخصات و ویژگی های مورد انتظار

سازنده گوشی های هوشمند متعلق به لنوو موتورولا در حال برنامه ریزی برای گسترش مجموعه خود با عرضه گوشی های ارزان قیمت جدید برای بازارهای مختلف است. پیش از این، دستگاه Moto G13 به ترتیب توسط NBTC و BIS گواهینامه های تایلند و هند تایید شده بود. اکنون، یک گوشی هوشمند جدید، موتور E13 گزارش شده است که در پلتفرم بنچمارک Geekench مشاهده شده است. لیست Geekbench از دستگاه آینده برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است. در اینجا چیزی است که ما در مورد گوشی هوشمند مقرون به صرفه Moto E13 می دانیم.

Moto E13 در Geekbench فهرست شده است: جزئیات
طبق گزارش GizmoChina، لیست Geekbench از Moto E13 آینده نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از یک پردازنده هشت هسته‌ای ARM Unisoc T606 بهره می‌برد که هر هسته آن با فرکانس ۱.۶۱ گیگاهرتز کار می‌کند. این دستگاه در تست های تک هسته ای Geekbench 318 امتیاز و در تست چند هسته ای 995 امتیاز کسب کرد. پلتفرم بنچمارک همچنین جزئیات مورد انتظار بیشتری را در مورد این گوشی فاش کرده است.

Moto E13: مشخصات مورد انتظار
گوشی های سری E موتورولا دستگاه های مقرون به صرفه ای هستند و به نظر می رسد Moto E13 یک مدل ابتدایی باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای چیپست Unisoc T606 باشد که با 2 گیگابایت رم پشتیبانی می شود.

همچنین بخوانید

بررسی موتورولا اج 30 اولترا مطابق با آن است
Moto G13 گواهینامه BIS را دریافت می کند ممکن است به زودی در هند راه اندازی شود

از آنجایی که این گوشی ممکن است با کمتر از 3 گیگابایت رم عرضه شود، انتظار می رود نسخه Go از سیستم عامل اندروید 13 را اجرا کند. لیست Geekbench جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند آینده به اشتراک نمی گذارد. انتظار می رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به دست بیاید.

موتورولا Moto X40 را در 15 دسامبر در چین عرضه می کند: جزئیات کلیدی
موتورولا همچنین قرار است آخرین دستگاه پرچمدار خود یعنی Moto X40 را در چین عرضه کند. گوشی هوشمند Moto X40 احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ منحنی AMOLED با سوراخ پانچ با تراز وسط است که ممکن است از نرخ رفرش 144 هرتز و HDR10+ پشتیبانی کند.

تایید شده است که موتو ایکس 40 دارای آخرین چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه احتمالاً با ویژگی قفل دوربین افقی وارد بازار می شود و ممکن است دارای استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار باشد. جدا از این، شایعه شده است که گوشی آینده دارای یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا