بازی

Thaumaturge باعث شده است بفهمم چقدر دلم برای بارگیری صفحه نمایش تنگ شده است

نکات برجسته

  • زمان‌های بارگذاری سریع در بازی‌های مدرن مانند Spider-Man 2 به این معنی است که مانند گذشته صفحه‌های بارگذاری متفکرانه و دقیق را از دست می‌دهیم.
  • صفحه های بارگیری زیبای Thaumaturge اطلاعاتی درباره ورشو 1905 ارائه می دهند، اما به سرعت بارگیری می شوند که درک کامل آنها دشوار است.
  • در حالی که بارگذاری سریع عالی است، هنر و پتانسیل داستان گویی صفحه های بارگذاری با پیشرفت تکنولوژی از بین می رود.



یکی از بهترین خاطرات بازی من از زمانی که بچه بودم، نشستن جلوی تلویزیون، بازی Skyrim در ایکس باکس 360 و خیره شدن به صفحه های بارگیری بود. تعداد زیادی از آن‌ها وجود داشت، زیرا مدت‌ها قبل از اینکه زمان‌های بارگذاری آنی یک چیز باشد، روی کیسه‌ی کپک‌زده‌ام می‌نشستم، با انگشت جوی استیک مناسب را فشار می‌دادم، چرخش مدل‌های سه‌بعدی را تماشا می‌کردم و بریده‌هایی را می‌خواندم که قبلاً ده‌ها مورد دیده بودم. بارها قبل

در نسل کنسولی که Spider-Man 2 دارای بارگذاری بسیار سریعی است که سفر سریع تقریباً آنی است، دلیل زیادی برای نشستن و خیره شدن به تلویزیون، چرخاندن مدل‌های اقلام و شخصیت‌ها و تعمق در نکات و تعمق توسعه‌دهندگان وجود ندارد. تا دیگر به ما غذا بدهد امروزه، از آنجایی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها به طور یکسان آنقدر قدرتمند شده‌اند که زمان بارگذاری دیگر مسئله مهمی نیست، ما به ندرت شاهد بارگذاری صفحه‌های متفکرانه و دقیق برای بیش از یک ثانیه در یک زمان هستیم.


من اخیراً The Thaumaturge را بازی می کنم، تا حدی به این دلیل که اخیراً آن را در معرض فروش قرار دادم و نمی خواستم آن را از بین ببرم، تا حدی به این دلیل که عاشق بازی های استودیو 11 بیت ناشر هستم، و تا حدودی به این دلیل که همکارم بن اسلج در مورد آن چنان قانع کننده نوشت که روحیه گیمر مقدس (یا روح راسپوتین، شاید) تحت تأثیر قرار گرفتم تا در اسرع وقت آن را راه اندازی کنم. من باید Dragon Age: Origins را به عنوان بخشی از سفرم به Dragon Age: The Veilguard به پایان برسانم، اما من ADD دارم، بنابراین ما اینجا هستیم.

مربوط

ما به بازی های قاتل سریالی بیشتری نیاز داریم

فیلم هایی مانند Longlegs و The Silence of the Lambs بسیار محبوب هستند، اما بازی های بزرگ زیادی در مورد قاتلان سریالی وجود ندارد.

Thaumaturge در Steam Deck عالی است، بنابراین من آن را در آنجا بازی می کردم. این صفحه نمایش‌های بارگیری فوق‌العاده با نکات بازی و اطلاعات مربوط به تنظیمات Warsaw را دارد، اما حتی در Steam Deck، بازی به‌قدری سریع بارگیری می‌شود که هرگز نمی‌توانم متن را قبل از اینکه چشمک بزند، بخوانم.


مشکلات جهان اول را می دانم. بازی من خیلی سریع لود می شود، بو هو. اما واضح است که این صفحه نمایش های بارگیری با تفکر و جزئیات زیاد ساخته شده اند، و من می خواهم به آنها توجهی که شایسته آن است داشته باشم. این هنر زیبا است و ورشو 1905 تحت اشغال روسیه را با چشمی نزدیک به تصویر می‌کشد. متن اغلب با صدای شخصیت اصلی داستان ویکتور زولسکی است و این فرصتی است تا پس از بیش از یک دهه دوری، شهر زادگاهش ورشو را از چشمان منتقد او ببینیم. مشاهدات او در مورد کثیفی، بوی تعفن و افراد آن، فضای تاریخی بازی را از طریق برداشت‌ها و دردهای واقعی آن زمان ترسیم می‌کند. من تا آنجا پیش می روم که بگویم بخشی از داستان سرایی است.

یا بهتر است بگوییم که باید بخشی از داستان سرایی باشد. هر صفحه در حال بارگذاری آنقدر سریع فشرده می‌شود که برای هضم آنچه که به من می‌گوید و نشان می‌دهد وقت نمی‌مانم، به طوری که واقعاً آرزو می‌کنم بازی کندتر بارگیری می‌شود، یا حداقل اینکه باعث می‌شود بازی را فشار دهم. دکمه برای ادامه بازی وقتی بازی تمام شد، به جای اینکه من را به سمت چیز بعدی سوق دهید.


امروزه نمایشگرهای بارگیری بیشتر به عنوان یک مانع دیده می شوند تا یک ویژگی – مردم از بارگیری صفحه نمایش Starfield شکایت داشتند زیرا آنها را از داشتن یک تجربه سفر فضایی معتبر باز می داشت و بازی ها اغلب به عنوان برتری فنی نسبت به سایرین به دلیل عدم نمایشگرهای بارگیری، مانند فضای مرده و Silent Hill 2.

نمی‌خواهم بگویم که ای کاش بازی‌ها مجبورم می‌کردند به صفحه‌های بارگیری نگاه کنم، اما احساس می‌کنم که با پیشرفت فناوری و قدرتمندتر شدن آن، هنر ظریف یک صفحه نمایش بارگیری عالی در طول مسیر از بین می‌رود. برای SSD های سریع برق آسا بسیار خوب است، اما گاهی اوقات من فقط می خواهم به برخی از هنرهای مفهومی نگاه کنم و واقعاً احساس می کنم دارم در مورد دنیایی که در آن زمان در آن زندگی می کنم یاد می گیرم. این برای من بیشتر از سفر سریع فوری است.

the-thaumaturge-tag-page-cover-art.jpg

Thaumaturge

Thaumaturge یک بازی RPG داستان محور است که در سال 1905 ورشو، لهستان اتفاق می افتد. بازیکنان نقش ویکتور را بر عهده می‌گیرند که می‌تواند موجوداتی به نام Salutors را ببیند که انسان‌های عادی نمی‌توانند. دارای گیم پلی ایزومتریک، مبارزات نوبتی، انتخاب های اخلاقی مبهم، ویژگی های منحصر به فرد توسعه شخصیت، مکانیک های تحقیق و بسیاری موارد دیگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا