بازی

Fortnite در حال تهیه یک تپانچه است که روی دشمنان قفل می شود

اگر فورتنایت را تا زمانی که من بازی می‌کردید، به یاد خواهید داشت، مدت‌ها قبل از اینکه به یک کراس اوور جنگنده بتل رویال تبدیل شود، کمک به هدف و تغییرات مختلف در آن موضوعی بود که بحث داغی داشت. در حالی که این بحث بیشتر در گذشته باقی مانده است، ممکن است هفته آینده با اضافه شدن Lock On Pistol به بازی، بحث مشابهی مطرح شود. یک سلاح کاملاً جدید که دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که از نامش پیداست.


به نظر می رسد Lock On Pistol برای مدتی در فایل های Fortnite وجود داشته است. با این حال، همانطور که توسط Hypex و دیگر دیتامینرهای Fortnite در این هفته فاش شد، این فایل‌ها به‌روزرسانی شده‌اند تا به اسلحه جدید یک نام رسمی، توضیحات و حتی تاریخ ورود آن داده شود. تپانچه تخصصی که روی یک هدف قفل می شود و آن را ردیابی می کند. در هنگام تعقیب و گریز با سرعت بالا بسیار مفید است.» در توضیحات این سلاح آمده است.

مطالب مرتبط: ابزار ویرایشگر Unreal Fortnite بازی های ویدیویی را برای همیشه تغییر می دهد

در مورد اینکه چه زمانی Lock On Pistol در جزیره قابل کشف خواهد بود، سلاح جدید باید از طریق آپدیت 18 آوریل اضافه شود. فیلمی از این تپانچه در حال حاضر راه خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است و می توانید آن را در زیر مشاهده کنید. همانطور که می بینید، کار به این سادگی نخواهد بود که در جستجوی دشمن و سرجای خود قرار گرفتن. یک عنصر کار در آن وجود دارد و همچنین یک تاخیر 0.4 ثانیه ای بین هدف گیری و قفل کردن.

این دوره زمانی با چهار ربع مشخص می شود که قبل از اینکه بتوانید با دقت بسیار بهبود یافته شلیک کنید، باید از سفید به بنفش تبدیل شوند. شما فقط می توانید چند عکس را در یک زمان قبل از تاخیر 0.5 ثانیه ای بین آن عکس ها و قفل کردن دوباره شلیک کنید. هر گلوله ای که فرود بیاید 20 آسیب وارد می کند، به این معنی که حتی اگر هر گلوله اصابت کند، اگر یک دشمن سلامت و سپر کامل داشته باشد، باید چند تلاش برای سرنگونی آنها انجام شود.

احتمال این وجود دارد که تعداد کمی از افراد عاشق ایده Lock On Pistol باشند، و احتمالاً به همان اندازه افرادی که دوست ندارند. مطمئناً این اولین سلاح در تاریخ Fortnite نخواهد بود که پایگاه بازیکنان را از هم جدا می کند. چکش شوک ویو همین کار را انجام داد و در کل فصل گذشته به دلیل مشکلات مختلف آمد و شد و در نهایت با پایان یافتن فصل، برای همیشه مخفی شد. یک آیتم با مکانیک کاملاً جدید مانند Lock On Pistol تقریباً به این معنی است که برخی از مشکلات خاص خودش را خواهد داشت.

بعدی: آن زمان یک مرد یک ماکت فراست مورن را روی ستاره های پیاده آورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا