بازی

چگونه Gear In Throne And Liberty را ارتقا دهیم

ارتقاء سلاح و زره در تخت و آزادی در مقایسه با MMOهایی که ممکن است به آنها عادت داشته باشید کمی متفاوت عمل می کند. این راهنما مکانهایی را که برای ارتقاء دنده پیمایش کنید، مواردی که باید در فرآیند ارتقا مصرف کنید و به طور کلی مکانیک ها و ویژگی های سیستم را پوشش می دهد.



سیستم ارتقاء یا همان طور که بازی می‌خواهد آن را «جادوگر» نامیده باشد، هر بار که یک آیتم ارتقا می‌یابد به مواد مختلفی نیاز دارد. هر یک از این موارد را می توان از منابع مختلف جمع آوری کرد و گاهی اوقات نیز از نسخه های ضعیف تر خود ارتقاء داد.


نحوه استفاده از سنگ رشد برای جادو کردن دنده

با فشار دادن نقطه ' می توانید به رابط ارتقاء چرخ دنده دسترسی پیدا کنید. keybind یا باز کردن منو و پیمایش به ”
تجهیزات دلربا
تحت '
مورد
بخش '

هر نوع آیتم به انواع مختلفی از Growthstone نیاز دارد. منابع اصلی مورد استفاده برای ارتقاء اقلام به صورت منطقی بر اساس نوع آیتم آنها نامگذاری می شوند:

  • سنگ رشد سلاح
  • سنگ رشد زره
  • لوازم جانبی Growthstone


بسته به سطح نادر بودن آیتم شما، به نادرهای مختلفی از Growthstones نیاز دارد. در اینجا همه سنگ های رشد و موارد نادر مربوطه برای آنها استفاده می شود. ما سنگ‌های رشد سبک “اسلحه” را گنجانده‌ایم، اما همین امر برای هر نوع آیتم صدق می‌کند:

  • غیر معمول (سبز) – Quality Weapon Growthstone
  • نادر (آبی) – سنگ رشد سلاح کمیاب
  • حماسه (بنفش) – سنگ رشد سلاح گرانبها

هود غیرمعمول Throne and Liberty در سطح 6 به حداکثر می رسد.


هنگامی که آیتم خود را به سطح خاصی ارتقا دادید، دیگر نمی توانید آن را ارتقا دهید. به عنوان مثال، اگر شما یک غیر معمول (سبز) سر، شما فقط می توانید آن را تا سطح سطح شش. سپس سطح شش حداکثر سطح ارتقا برای آن مورد است.

کمیاب و حماسی اقلام با کیفیت قادر به دستیابی خواهند بود سطح نهم. سپس این مورد را می توان به آیتم دیگری از یک ردیف بالاتر منتقل کرد که در ادامه این راهنما به آن می پردازیم.

این برخلاف سیستم ارتقاء مهارت است، که وقتی به حداکثر سطح برای یک مهارت غیرمعمول (سبز) رسیدید، به یک مهارت نادر (آبی) تبدیل می‌شود.

همانطور که یک آیتم را ارتقا می دهید، سطوح بالاتر به مقادیر بیشتری از Growthstones و Sollant برای رسیدن به سطح کامل نیاز دارند.

نرخ ارتقاء تجهیزات، توضیح داده شده است

نمودار نرخ رشد در تاج و تخت و آزادی درصد شانس رشد را نشان می دهد


هر بار که از Growthstones برای ارتقاء یک مورد استفاده می کنید، این کار انجام می شود از مقدار نشان داده شده استفاده کنید و برای مشاهده میزان ارتقای آیتم، “رول” خواهد شد.

این بدان معناست که هر بار که Growthstones و Sollant را برای ارتقاء یک آیتم خرج می کنید، آیتم شما به سطح بعدی نزدیکتر می شود، اما لزوماً به سطح کامل نمی رسد. اگر خوش شانس باشید، ده درصد شانس رشد کامل 80 درصد نوار ارتقای آیتم وجود دارد.

در اینجا تفکیک کامل نرخ است:

میزان نادر بودن

درصد شانس

درصد رشد آیتم

مشترک

40%

25%

متوسط

30%

30%

بزرگتر

20%

50%

ویژه

10%

80%


نمودار بالا را می‌توان در بازی با نگه داشتن ماوس روی “?” مشاهده کرد. در کنار نرخ ارتقاء تجهیزات. این به این معنی است که شما 40 درصد شانس برای به دست آوردن 25 درصد از نوار رشد اقلام، 30 درصد شانس برای به دست آوردن 30 درصد از نوار رشد و غیره دارید.

اگر خوش شانس باشید، چند تا را رول می کنید بزرگتر یا ویژه رول می شود و می توانید آیتم خود را بسیار سریعتر ارتقا دهید و با استفاده از سنگ رشد بسیار کمتر.

اگر با موفقیت مورد را ارتقا دهید، 56 درصد از تجربه ای که برای آن سطح لازم نبود به سطح ارتقاء بعدی آیتم منتقل می شود.

نحوه انتقال دنده ارتقا یافته به سطوح بالاتر

انتقال یک سلاح غیر معمول مسحور شده به سلاح دیگری در تاج و تخت و آزادی


هر نادر از آیتم خواهد شد حداکثر در یک نقطه مشخص شده و دیگر ارتقا داده نمی شود. وقتی آیتم ها به این نقطه رسیدند، سپس می توان آنها را قربانی (انتقال) کرد تا یک آیتم جدید را بهبود بخشد شما از سطح بعدی / نادر است. شما همچنین می توانید دنده را انتقال دهید حتی اگر به حداکثر سطح مسحور نرسیده باشد. هنگامی که یک قطعه دنده را به یک مورد دیگر منتقل می کنید، کالای اصلی از بین خواهد رفت.

شایان ذکر است که می توانید انواع مختلف سلاح را به یکدیگر انتقال دهید. به عنوان مثال، اگر یک خنجر آبی +4 دارید، می توانید آن را روی یک شمشیر بزرگ آبی انتقال دهید و آن را نیز به +4 تبدیل کنید.

این به شما این امکان را می دهد که در مورد ارتقاء تجهیزات خود در حالی که هنوز هم تراز می کنید احساس آزادی بیشتری داشته باشید و از اینکه بدانید مواد استفاده شده شما همچنان مفید خواهند بود اگر کالای بهتری ارائه شود، احساس امنیت کنید.

هنگام انتقال دنده، تجربه به دست آمده از کالای قدیمی در مورد جدید اعمال می شود. شما می توانید یک مورد را به یک مورد دیگر با همان کمیاب منتقل کنید و سطح را حفظ خواهید کرد (همانطور که در بالا ذکر شد). اما شما همچنین می توانید یک کالای با کیفیت پایین را به یک کالای با کیفیت بالاتر منتقل کنید.

سطوح اصلی که می خواهید هنگام جابجایی یک مورد با کمیاب کمتر به یک مورد با کمیاب بالاتر به دست آورید به شرح زیر است:


  • غیر معمول (سبز) دنده سطح 6 > نادر (آبی) سطح 3
  • نادر (آبی) سطح دنده 9 > Epic Tier 1 (بنفش) سطح 6

مهم است که به خاطر داشته باشید اگر کالای خود را در حداکثر سطح آن به دلیل نادر بودن انتقال دهید، بیشترین بهره را خواهید برد. موارد غیر معمول می توانند به + 6 و موارد کمیاب به + 9 برسند.

با این دانش، اغلب در حال استفاده از سیستم مسحور کننده اقلام هستید، زیرا خطر کمی در قرار دادن مواد ارتقاء یافته در موارد اشتباه وجود دارد. با خیال راحت در حین بازی مسحور کنید، دانستن اینکه همیشه می توانید تجربه ای را که مورد به دست آورده است منتقل کنید. استفاده کنید دو سطح اصلی ذکر شد تا بیشترین بهره را از اقلام کم‌تعداد خود ببرید قبل از انتقال به یک نادر بالاتر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا