بازی

راهنمای تسطیح سریع 1-50 – تاج و تخت و آزادی

رسیدن به سطح حداکثری تخت و آزادی – در حال حاضر در سطح 50 محدود شده است – اگر بدانید در حال انجام چه کاری هستید، فقط حدود 10 تا 15 ساعت طول می کشد. اگرچه ما به شما توصیه نمی‌کنیم که فقط با عجله از T&L عبور کنید، زیرا لحظات داستانی بسیار خوبی و کات سین‌های کامل وجود دارد، ممکن است لحظاتی بین سطوح گرفتار شوید.



ماجراهای مختلف – فصول مختلف داستان – هم سطح هستند. ممکن است لازم باشد بین فصل‌های احتمالی کمی سنگ‌زنی کنید. این در درجه اول همان چیزی است که این راهنما پوشش خواهد داد، و همچنین نکات مهمی را در مورد تراز کردن به شما ارائه می دهد.


تلاش داستان اصلی

این راه اصلی ارتقاء سطح در Throne And Liberty است زیرا بیشترین تجربه را ارائه می دهد. داستان تقسیم شده است ده فصل و هر فصل در کنار آن پاداش هایی ارائه می کند پاداش کدکس برای تکمیل محتوای جانبی اضافی

سریعترین راه برای ارتقاء سطح ساده است:

  • ماموریت های داستان اصلی را کامل کنید.
  • اگر بین سطوح گیر کرده اید، ماموریت‌های کدکس اکتشافی را در بالاترین سطح در دسترس شما کامل کنید.


اگر واقعاً می خواهید در تسطیح سرعت بیشتری داشته باشید، شما می توانید اکثر سیاه چال های تعاونی و مخفی، رویدادهای پویا و تقریباً هر چیز دیگری را نادیده بگیرید. با این روش در مدت 10 ساعت یا بیشتر می توانید به سرعت به حداکثر سقف برسید.

تسطیح کردن تجهیزات

نگران استفاده از سنگ‌های زره، سنگ‌های جانبی و غیره در وسایل سطح پایین‌تر نباشید. رنگ سبز را می توان به آبی و آبی را می توان به بنفش منتقل کرد.

این ایده خوبی است که در هر مرحله با تراز کردن وسایل در حین حرکت تا حد امکان خود را قوی نگه دارید.

وقتی به سطح 50 رسیدید، می توانید در مورد آیتم هایی که می خواهید به عنوان BiS برای شخصیت خود تصمیم بگیرید و بسازید.

مهارت ها

مهارت‌ها کمی متفاوت هستند، زیرا انتقال آنها می‌تواند گران‌تر باشد، زیرا در کتاب‌هایی که برای انجام این کار استفاده می‌شود بسیار نادرتر هستند.

این به این معنی است که انتخاب ساختن/کلاس در مراحل اولیه ایده خوبی است. تسلط بر سلاح نیز بسیار مهم است و الف مدت طولانی برای ارتقاء سطح عاقلانه انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است از تصمیم خود پشیمان شوید، زمانی که زمان و مواد زیادی را روی سلاح ها سرمایه گذاری کرده اید.


قراردادهای مقاومت و نشانه های قرارداد آبیسال

آگاتا، یک تاجر سکه قراردادی در تاج و تخت و آزادی، و فهرست اقلام قابل خرید او با سکه های قرارداد

مطمئن نیستید اینها چیست؟ برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را در اینجا بررسی کنید.

واقعا نباید قبل از رسیدن به سطح 50، هر یک از این قسمت های محتوا را انجام دهید، زیرا برای هر دو کار محدودیت خاصی دارید.

قراردادهای مقاومت بهترین پاداش‌ها را در سطح 50 ارائه می‌دهند و اینها مواد و اقلامی هستند که زمان زیادی را صرف آن‌ها می‌کنید.

منطقی است که تمام 60 اسلات Resistance Contract را برای زمانی که به حداکثر سطح رسیدید ذخیره کنید تا واقعاً کار خود را شروع کنید.

همین امر در مورد توکن های قرارداد Abyssal نیز صدق می کند. این ارز به شما این امکان را می دهد که با تیم/حزب خود، سیاه چال های جهان باز را با شانس به دست آوردن تجهیزات سطح بالا کشاورزی کنید. شما نباید اینها را در مناطق سطح پایین خرج کنید مانند آشیانه مورچه، مگر اینکه محتوای کدکس را در آنجا تکمیل کنید.


رویدادهای پویا و جهانی

به همین ترتیب، این رویدادها را می توان تا حد زیادی برای کسانی که سطح قدرت می کنند نادیده گرفت. برای اینکه بیشترین بهره را از این رویدادها ببرید، باید باشید هدف قرار دادن رویدادهایی که اتحادیه شما برای یک قرارداد گذاشته است یا اگر به دنبال کشاورزی مواد و تجهیزات خاص هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا