بازی

8 بار که قهرمان خاموش صحبت کرد

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

برخی از قهرمان‌های بی‌صدا در لحظات کلیدی صحبت می‌کنند و تعامل داستان را بهبود می‌بخشند.
ایزاک از Dead Space 2 و Jak از Jak 2 نمونه هایی از این روند هستند.
شخصیت‌های بی‌صدا در بازی‌هایی مانند Omori و Genshin Impact هنوز از راه‌های دیگری ارتباط برقرار می‌کنند و عمق شخصیت را حفظ می‌کنند.

قهرمان‌های بی‌صدا جزء اصلی بازی‌های ویدیویی، به‌ویژه بازی‌های RPG هستند. ایده این است که آنها به مخاطبان اجازه می دهند تا افکار و احساسات خود را بر روی آنها بفرستند. این روند در سال های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است. در هر صورت، شخصیت اصلی که چیزی برای گفتن ندارد، غوطه ور شدن را می شکند.

غالباً گفته می‌شود که استعاره به نفع مخاطب است – بالاخره این قهرمان‌ها از طریق گزینه‌های دیالوگ ارتباط برقرار می‌کنند. اما در اینجا زمان هایی است که قهرمان خاموش مستقیماً بالا می رود صحبت کرد، اغلب ما را در این فرآیند غافلگیر می کند.

8 فضای مرده 2
“نیکول.”

در فضای مرده اصلی، آیزاک هرگز حتی یک کلمه را به زبان نیاورد. برخی از طرفداران فکر می کنند که او آنقدر ترسیده بود که نمی توانست صحبت کند، زیرا در یک سفینه فضایی با چیزهایی که نباید به دام افتاده بود. دیگران اصرار دارند که او تیپ قوی و ساکت بوده است. شما هرگز چهره او را خارج از ابتدا و انتهای بازی نمی بینید، بنابراین او به عنوان یک آواتار بسیار موثر عمل می کند. دلیل هر چه بود، آیزاک در همان ابتدای فیلم سکوت خود را شکست.

این برای داستان خوب بود: اگرچه بازی اصلی Dead Space یک جشن ترسناک عالی بود، اما اغلب احساس می‌کرد که شخصیت‌های دیگر به شما کار می‌کنند. ایزاک پرحرف Dead Space 2 به عنوان یک قهرمان بسیار فعال تر عمل کرد. وقتی اولین بازی بازسازی شد، سکوت آیزاک برای همیشه کنار گذاشته شد.

7 مانند 2
“من پراکسیس را می کشم!”

Jak and Daxter: The Precursor Legacy از قهرمان خاموش خود رنجی نبرد. به عنوان یک پلتفرمر، نیازی به خط داستانی سنگین دیالوگ نبود، و به هر حال داکستر به اندازه کافی برای این دو نفر صحبت کرد.

با این حال، Jak 2 یک بازی بسیار متفاوت در یک بازی متفاوت است – تاریک‌تر و شهری‌تر است، با بخش‌های خودرو که تأثیر واضحی از GTA نشان می‌دهد. ظهور قهرمانان بد خلق و ایمو نیز باید نقشی را ایفا می کرد. وقتی داکستر از او می‌خواهد فقط یک بار صحبت کند، جک همه چیز را رها می‌کند

6 نیروی تعقیب: عدالت افراطی
“هیچ چیز مرا متوقف نخواهد کرد.”

در کل حماسه Pursuit Force، Commander مجموعاً سه خط دارد. در بازی اول، او اصلاً صحبت نمی‌کند – ترجیح می‌دهد در گیم‌پلی مبارزه با وسایل نقلیه بسیار سرگرم‌کننده، نقش آواتار شما را بازی کند. این بازی ها در ابتدا انحصاری PSP بودند، اگرچه اعضای PS Plus اکنون می توانند از آن ها در PS4 و PS5 لذت ببرند.

در بازی دوم بالاخره فرمانده سکوتش را می شکند. وقتی به او می گویند یکی از هم تیمی هایش به او خیانت کرده است، بالاخره چیزی می گوید. او پس از آن مردی کم حرف باقی می ماند و با توجه به تعطیلی استودیو بیگ بیگ، بعید است که دوباره صحبت های او را بشنویم.

5 کرونو کراس
“من خوبم، بچه.”

Squaresoft زمانی که Chrono Cross را ساختند به خوبی از شخصیت اصلی بی صدا آگاه بود – توصیف شخصیت درون بازی سرژ به صراحت او را یکی می نامد. این برای بازی مفید بود دوم شناخته شده ترین پیچ و تاب داستان (ارتباط بدنام Chrono Trigger اولین اتصال است). توضیح داستان سخت است، اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

هنگامی که طرف شما با سیاهگوش آنتاگونیست مبارزه می کند، او از یک مصنوع به نام اشک اژدها برای تعویض بدن با سرج استفاده می کند. لحظات بعدی، جایی که شما سیاهگوش را به جای سرژ کنترل می کنید – که ناگهان شروع به صحبت می کند – متوجه یک درک بسیار ناراحت کننده است.

4 بکش
“باید یه چیزی بهت بگم.”

Omori یک بازی مستقل عمیقاً متحرک است که بین مناظر رویایی و بخش های دنیای واقعی تقسیم می شود. قهرمان داستان، سانی، توسط دوستانش فرض می شود که از شوک مرگ خواهرش لال شده است.

مرتبط 10 غم انگیزترین لحظه در بازی های ترسناک بازی‌های ترسناک نه تنها شما را می‌ترسانند، بلکه با برخی از غم‌انگیزترین لحظات بازی که تجربه خواهید کرد، شما را از نظر احساسی نیز نابود خواهند کرد.
دلیل واقعی سانی برای سکوت بسیار عمیق تر از این است. چهار سال است که او راز تاریکی را پنهان کرده است. در نهایت او موفق می شود با شیاطین خود مقابله کند و سکوت خود را بشکند. پاک شدن هرگز آسان نیست، به خصوص برای حقیقتی به سنگینی Omori، اما بهتر از پایان بد است.

3 خدا خوار: قیامت
“از زندگی فرار نکن!”

خلق شخصیت God Eater: Resurrection به شما این امکان را می دهد که از بین 40 صدای سفارشی عظیم انتخاب کنید که هر کدام شخصیت متمایز خود را دارند. با این حال، این صداها محدود به خطوط جنگی است.

در کات سین، شخصیت شما صحبت نمی کند – تا ماموریت Fall of Mankind، جایی که ناگهان سکوت خود را می شکنند و یک سخنرانی هیجان انگیز ارائه می کنند که شایسته هر نبرد انیمه ای اوج است. این به یک الگو در سرتاسر سریال تبدیل می‌شود: شخصیت شما چیز زیادی نمی‌گوید، و تمام انرژی خود را برای سخنرانی بزرگشان صرفه‌جویی می‌کند.

2 عذاب ابدی
“نه.”

قهرمان Doom قطعاً مرد عمل است، نه حرف. Doom در سال 2016 نشان داد که او می‌خواهد مثل شما از صحنه‌های برش رد شود و به تجارت بپردازد: کشتن شیاطین تنها چیزی است که واقعاً مهم است. با این حال، Doom Eternal نشان می دهد که او در فلاش بک صحبت می کند – از هدف اصلی خود یعنی کشتن شیاطین حمایت می کند.

تنها دیالوگ او پس از پیوستن به نگهبانان یک کلمه است. هنگامی که لرد تاریکی از او می پرسد که آیا قبل از کشتن او چیزی برای گفتن ندارد، Doomguy آن را به طور خلاصه نگه می دارد، “نه”. او حتی به هموطنان وقت نمی دهد که او را روی نگاتیو دوبل صدا بزنند.

1 Genshin Impact
تمام وقت.

Aether و Lumine از Genshin Impact قهرمانان بی صدا هستند که به خوبی اجرا شده اند، در زمانی که تروپ به طور قطعی از اقبال خارج شده است. آن‌ها در صحنه‌های مهم صحبت می‌کنند، اگرچه معمولاً ارتباط خود را به غرغر کردن، گپ‌های گیم‌پلی و گزینه‌های دیالوگ محدود می‌کنند.

با این حال، اگر برگه نمایه را در منوی شخصیت‌های آن‌ها باز کنید، تعداد زیادی گفتگوی کاملاً صریح بین مسافر و Paimon را خواهید دید. آنها افکار خود را بیان می کنند همه چیز شاید آنها در طول بازی ساکت می مانند تا به Paimon فرصت بیشتری برای درخشش بدهند: در نهایت او بهترین همراه سفر است.

خوراکی های کلیدی

  • برخی از قهرمان‌های بی‌صدا در لحظات کلیدی صحبت می‌کنند و تعامل داستان را بهبود می‌بخشند.
  • ایزاک از Dead Space 2 و Jak از Jak 2 نمونه هایی از این روند هستند.
  • شخصیت‌های بی‌صدا در بازی‌هایی مانند Omori و Genshin Impact هنوز از راه‌های دیگری ارتباط برقرار می‌کنند و عمق شخصیت را حفظ می‌کنند.



قهرمان‌های بی‌صدا جزء اصلی بازی‌های ویدیویی، به‌ویژه بازی‌های RPG هستند. ایده این است که آنها به مخاطبان اجازه می دهند تا افکار و احساسات خود را بر روی آنها بفرستند. این روند در سال های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است. در هر صورت، شخصیت اصلی که چیزی برای گفتن ندارد، غوطه ور شدن را می شکند.

غالباً گفته می‌شود که استعاره به نفع مخاطب است – بالاخره این قهرمان‌ها از طریق گزینه‌های دیالوگ ارتباط برقرار می‌کنند. اما در اینجا زمان هایی است که قهرمان خاموش مستقیماً بالا می رود صحبت کرد، اغلب ما را در این فرآیند غافلگیر می کند.


8 فضای مرده 2

“نیکول.”


در فضای مرده اصلی، آیزاک هرگز حتی یک کلمه را به زبان نیاورد. برخی از طرفداران فکر می کنند که او آنقدر ترسیده بود که نمی توانست صحبت کند، زیرا در یک سفینه فضایی با چیزهایی که نباید به دام افتاده بود. دیگران اصرار دارند که او تیپ قوی و ساکت بوده است. شما هرگز چهره او را خارج از ابتدا و انتهای بازی نمی بینید، بنابراین او به عنوان یک آواتار بسیار موثر عمل می کند. دلیل هر چه بود، آیزاک در همان ابتدای فیلم سکوت خود را شکست.

این برای داستان خوب بود: اگرچه بازی اصلی Dead Space یک جشن ترسناک عالی بود، اما اغلب احساس می‌کرد که شخصیت‌های دیگر به شما کار می‌کنند. ایزاک پرحرف Dead Space 2 به عنوان یک قهرمان بسیار فعال تر عمل کرد. وقتی اولین بازی بازسازی شد، سکوت آیزاک برای همیشه کنار گذاشته شد.

7 مانند 2

“من پراکسیس را می کشم!”


Jak and Daxter: The Precursor Legacy از قهرمان خاموش خود رنجی نبرد. به عنوان یک پلتفرمر، نیازی به خط داستانی سنگین دیالوگ نبود، و به هر حال داکستر به اندازه کافی برای این دو نفر صحبت کرد.

با این حال، Jak 2 یک بازی بسیار متفاوت در یک بازی متفاوت است – تاریک‌تر و شهری‌تر است، با بخش‌های خودرو که تأثیر واضحی از GTA نشان می‌دهد. ظهور قهرمانان بد خلق و ایمو نیز باید نقشی را ایفا می کرد. وقتی داکستر از او می‌خواهد فقط یک بار صحبت کند، جک همه چیز را رها می‌کند

6 نیروی تعقیب: عدالت افراطی

“هیچ چیز مرا متوقف نخواهد کرد.”

در کل حماسه Pursuit Force، Commander مجموعاً سه خط دارد. در بازی اول، او اصلاً صحبت نمی‌کند – ترجیح می‌دهد در گیم‌پلی مبارزه با وسایل نقلیه بسیار سرگرم‌کننده، نقش آواتار شما را بازی کند. این بازی ها در ابتدا انحصاری PSP بودند، اگرچه اعضای PS Plus اکنون می توانند از آن ها در PS4 و PS5 لذت ببرند.


در بازی دوم بالاخره فرمانده سکوتش را می شکند. وقتی به او می گویند یکی از هم تیمی هایش به او خیانت کرده است، بالاخره چیزی می گوید. او پس از آن مردی کم حرف باقی می ماند و با توجه به تعطیلی استودیو بیگ بیگ، بعید است که دوباره صحبت های او را بشنویم.

5 کرونو کراس

“من خوبم، بچه.”

Squaresoft زمانی که Chrono Cross را ساختند به خوبی از شخصیت اصلی بی صدا آگاه بود – توصیف شخصیت درون بازی سرژ به صراحت او را یکی می نامد. این برای بازی مفید بود دوم شناخته شده ترین پیچ و تاب داستان (ارتباط بدنام Chrono Trigger اولین اتصال است). توضیح داستان سخت است، اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.


هنگامی که طرف شما با سیاهگوش آنتاگونیست مبارزه می کند، او از یک مصنوع به نام اشک اژدها برای تعویض بدن با سرج استفاده می کند. لحظات بعدی، جایی که شما سیاهگوش را به جای سرژ کنترل می کنید – که ناگهان شروع به صحبت می کند – متوجه یک درک بسیار ناراحت کننده است.

4 بکش

“باید یه چیزی بهت بگم.”

Omori یک بازی مستقل عمیقاً متحرک است که بین مناظر رویایی و بخش های دنیای واقعی تقسیم می شود. قهرمان داستان، سانی، توسط دوستانش فرض می شود که از شوک مرگ خواهرش لال شده است.

مرتبط

10 غم انگیزترین لحظه در بازی های ترسناک

بازی‌های ترسناک نه تنها شما را می‌ترسانند، بلکه با برخی از غم‌انگیزترین لحظات بازی که تجربه خواهید کرد، شما را از نظر احساسی نیز نابود خواهند کرد.

دلیل واقعی سانی برای سکوت بسیار عمیق تر از این است. چهار سال است که او راز تاریکی را پنهان کرده است. در نهایت او موفق می شود با شیاطین خود مقابله کند و سکوت خود را بشکند. پاک شدن هرگز آسان نیست، به خصوص برای حقیقتی به سنگینی Omori، اما بهتر از پایان بد است.


3 خدا خوار: قیامت

“از زندگی فرار نکن!”

خلق شخصیت God Eater: Resurrection به شما این امکان را می دهد که از بین 40 صدای سفارشی عظیم انتخاب کنید که هر کدام شخصیت متمایز خود را دارند. با این حال، این صداها محدود به خطوط جنگی است.

در کات سین، شخصیت شما صحبت نمی کند – تا ماموریت Fall of Mankind، جایی که ناگهان سکوت خود را می شکنند و یک سخنرانی هیجان انگیز ارائه می کنند که شایسته هر نبرد انیمه ای اوج است. این به یک الگو در سرتاسر سریال تبدیل می‌شود: شخصیت شما چیز زیادی نمی‌گوید، و تمام انرژی خود را برای سخنرانی بزرگشان صرفه‌جویی می‌کند.

2 عذاب ابدی

“نه.”


قهرمان Doom قطعاً مرد عمل است، نه حرف. Doom در سال 2016 نشان داد که او می‌خواهد مثل شما از صحنه‌های برش رد شود و به تجارت بپردازد: کشتن شیاطین تنها چیزی است که واقعاً مهم است. با این حال، Doom Eternal نشان می دهد که او در فلاش بک صحبت می کند – از هدف اصلی خود یعنی کشتن شیاطین حمایت می کند.

تنها دیالوگ او پس از پیوستن به نگهبانان یک کلمه است. هنگامی که لرد تاریکی از او می پرسد که آیا قبل از کشتن او چیزی برای گفتن ندارد، Doomguy آن را به طور خلاصه نگه می دارد، “نه”. او حتی به هموطنان وقت نمی دهد که او را روی نگاتیو دوبل صدا بزنند.

1 Genshin Impact

تمام وقت.


Aether و Lumine از Genshin Impact قهرمانان بی صدا هستند که به خوبی اجرا شده اند، در زمانی که تروپ به طور قطعی از اقبال خارج شده است. آن‌ها در صحنه‌های مهم صحبت می‌کنند، اگرچه معمولاً ارتباط خود را به غرغر کردن، گپ‌های گیم‌پلی و گزینه‌های دیالوگ محدود می‌کنند.

با این حال، اگر برگه نمایه را در منوی شخصیت‌های آن‌ها باز کنید، تعداد زیادی گفتگوی کاملاً صریح بین مسافر و Paimon را خواهید دید. آنها افکار خود را بیان می کنند همه چیز شاید آنها در طول بازی ساکت می مانند تا به Paimon فرصت بیشتری برای درخشش بدهند: در نهایت او بهترین همراه سفر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا