بیست و پنجمین سالگرد اسکیت باز حرفه ای تونی هاوک یک فرصت دیگر برای اکتیویژن برای تغییر مسیر است
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
این هفته، تونی هاوک اعلام کرد که Activision Blizzard چیزی در دست ساخت برای بیست و پنجمین سالگرد سری Pro Skater تونی هاوک دارد. اولین بازی در 29 سپتامبر 1999 بر روی پلی استیشن عرضه شد، به طوری که نقطه عطف ربع قرن به سرعت نزدیک می شود. هاک گفت که او “دوباره با Activision صحبت می کند” و آنها در حال کار بر روی “چیزی که طرفداران واقعاً از آن استقبال می کنند” کار می کنند. اگرچه من با فوتبال کمی شبیه چارلی براون هستم، اما این هنوز به من امید می دهد.
آیا اسکیت باز حرفه ای تونی هاوک می تواند بازگردد؟
اکتیویژن بلیزارد بار دیگر این فرصت را دارد که شرکتی متفاوت از آنچه در طول سالها ثابت کرده است انتخاب کند. ناشر بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 را در سپتامبر 2020 منتشر کرد. این بازسازی از سریعترین فروش مجموعه لذت برد، نقدهای عالی دریافت کرد و مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. توسعه دهنده Vicarious Visions در حال برنامه ریزی برای تبدیل شدن به نسخه بازسازی شده بود که تونی هاوک Pro Skater 3 و 4 را جمع آوری می کرد، اما در عوض، Activision Blizzard Vicarious Visions را به بلیزارد آلبانی تبدیل کرد و آن را به عنوان یک استودیوی پشتیبانی برای فرنچایز Diablo اختصاص داد.
این روش اکتیویژن بلیزارد است. استودیوها میتوانند بازیهای خدماتی (Overwatch) را طراحی کنند که برای سالها پس از راهاندازی قابل پشتیبانی و سودآور باشند، یا میتوانند بازیهای سالانه (ندای وظیفه) را توسعه دهند که مانند گانگباسترها به فروش برسند و با قسطهای جدیدتر و به همان اندازه سودآور جایگزین شوند. سال آینده World of Warcrafts یا CoD میخواهد، و بارها نشان داده است که به چیزهای دیگر اهمیتی نمیدهد.
با وجود موفقیت Spyro Reignited Trilogy و موفقیت مهم (اگر نه تجاری عظیم) Crash Bandicoot 4: It's About Time، اکتیویژن بلیزارد سازنده خود Toys for Bob را به یک استودیوی پشتیبانی Call of Duty تبدیل کرد و 89 کارمند خود را اخراج کرد. این تقریباً نیمی از 180 کارگری است که طبق گزارشات استودیو در سال 2021 استخدام کرده است.
اکتیویژن بلیزارد به بازیهای بزرگتر با دمهای بلندتر علاقهمند است
Toys for Bob در ماه می استقلال خود را از Activision Blizzard به دست آورد و اکنون با شرکت مادر AB مایکروسافت برای انتشار یک بازی مستقل کار می کند. چه کسی میداند واقعاً در پشت صحنه چه اتفاقی افتاده است، اما اپتیکها این است که Activision Blizzard آنقدر با بازیهای کوچکتر و تکنفره خصومت میکند که Toys for Bob مجبور شد ساختار شرکت را ترک کند و برای حفظ آن با شرکت مادر AB معامله کند. ساخت بازی هایی که می خواست
سالگرد اسکیت باز حرفه ای تونی هاوک فرصتی برای تغییر اوضاع است. اکتیویژن بلیزارد مجبور نیست فقط بازی های ویدیویی بسازد که پتانسیل کسب یک میلیارد دلار را دارند. میتواند مقداری از سرمایهای را که از طریق Call of Duty به دست میآورد، بگیرد و آن را در بازیهای کوچکتری که بازیکنان مختلف را جذب میکنند، بریزد. یک بازی جدید Tony Hawk's Pro Skater، یا حتی احیای آن بازسازی 3 + 4، راهی آسان برای نشان دادن این است که واقعاً به بازیکنانی اهمیت می دهد که به بازی ها به عنوان یک سرویس علاقه ندارند.
و ببینید، این چیز زیادی نمی خواهد. آیا واقعاً به دست آوردن بازی های جدید در یک سری محبوب باید اینقدر سخت باشد؟ اسکیتباز حرفهای تونی هاوک یک فرنچایز تاریخی بزرگ است و جدیدترین اثر سریعتر از قبل از آن به فروش رسید. من از اکتیویژن بلیزارد التماس نمیکنم که چیز عجیبی مانند Clickolding یا Norco را تامین مالی کند. من حتی برای یک IP اصلی با جذابیت اصلی درخواست نمی کنم. من فقط امیدوار هستم که Activision Blizzard تلاش کند تا ارزش ساخت انواع مختلف بازی برای مخاطبان مختلف را ببیند. من خواهان پیگیری بازی هایی هستم که فروش خوبی داشتند و مورد علاقه طرفداران بودند. این که این یک سوال بزرگ به نظر می رسد، ادعایی بر مدل کسب و کار اکتیویژن بلیزارد است.
این هفته، تونی هاوک اعلام کرد که Activision Blizzard چیزی در دست ساخت برای بیست و پنجمین سالگرد سری Pro Skater تونی هاوک دارد. اولین بازی در 29 سپتامبر 1999 بر روی پلی استیشن عرضه شد، به طوری که نقطه عطف ربع قرن به سرعت نزدیک می شود. هاک گفت که او “دوباره با Activision صحبت می کند” و آنها در حال کار بر روی “چیزی که طرفداران واقعاً از آن استقبال می کنند” کار می کنند. اگرچه من با فوتبال کمی شبیه چارلی براون هستم، اما این هنوز به من امید می دهد.
آیا اسکیت باز حرفه ای تونی هاوک می تواند بازگردد؟
اکتیویژن بلیزارد بار دیگر این فرصت را دارد که شرکتی متفاوت از آنچه در طول سالها ثابت کرده است انتخاب کند. ناشر بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 را در سپتامبر 2020 منتشر کرد. این بازسازی از سریعترین فروش مجموعه لذت برد، نقدهای عالی دریافت کرد و مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. توسعه دهنده Vicarious Visions در حال برنامه ریزی برای تبدیل شدن به نسخه بازسازی شده بود که تونی هاوک Pro Skater 3 و 4 را جمع آوری می کرد، اما در عوض، Activision Blizzard Vicarious Visions را به بلیزارد آلبانی تبدیل کرد و آن را به عنوان یک استودیوی پشتیبانی برای فرنچایز Diablo اختصاص داد.
این روش اکتیویژن بلیزارد است. استودیوها میتوانند بازیهای خدماتی (Overwatch) را طراحی کنند که برای سالها پس از راهاندازی قابل پشتیبانی و سودآور باشند، یا میتوانند بازیهای سالانه (ندای وظیفه) را توسعه دهند که مانند گانگباسترها به فروش برسند و با قسطهای جدیدتر و به همان اندازه سودآور جایگزین شوند. سال آینده World of Warcrafts یا CoD میخواهد، و بارها نشان داده است که به چیزهای دیگر اهمیتی نمیدهد.
با وجود موفقیت Spyro Reignited Trilogy و موفقیت مهم (اگر نه تجاری عظیم) Crash Bandicoot 4: It's About Time، اکتیویژن بلیزارد سازنده خود Toys for Bob را به یک استودیوی پشتیبانی Call of Duty تبدیل کرد و 89 کارمند خود را اخراج کرد. این تقریباً نیمی از 180 کارگری است که طبق گزارشات استودیو در سال 2021 استخدام کرده است.
اکتیویژن بلیزارد به بازیهای بزرگتر با دمهای بلندتر علاقهمند است
Toys for Bob در ماه می استقلال خود را از Activision Blizzard به دست آورد و اکنون با شرکت مادر AB مایکروسافت برای انتشار یک بازی مستقل کار می کند. چه کسی میداند واقعاً در پشت صحنه چه اتفاقی افتاده است، اما اپتیکها این است که Activision Blizzard آنقدر با بازیهای کوچکتر و تکنفره خصومت میکند که Toys for Bob مجبور شد ساختار شرکت را ترک کند و برای حفظ آن با شرکت مادر AB معامله کند. ساخت بازی هایی که می خواست
سالگرد اسکیت باز حرفه ای تونی هاوک فرصتی برای تغییر اوضاع است. اکتیویژن بلیزارد مجبور نیست فقط بازی های ویدیویی بسازد که پتانسیل کسب یک میلیارد دلار را دارند. میتواند مقداری از سرمایهای را که از طریق Call of Duty به دست میآورد، بگیرد و آن را در بازیهای کوچکتری که بازیکنان مختلف را جذب میکنند، بریزد. یک بازی جدید Tony Hawk's Pro Skater، یا حتی احیای آن بازسازی 3 + 4، راهی آسان برای نشان دادن این است که واقعاً به بازیکنانی اهمیت می دهد که به بازی ها به عنوان یک سرویس علاقه ندارند.
و ببینید، این چیز زیادی نمی خواهد. آیا واقعاً به دست آوردن بازی های جدید در یک سری محبوب باید اینقدر سخت باشد؟ اسکیتباز حرفهای تونی هاوک یک فرنچایز تاریخی بزرگ است و جدیدترین اثر سریعتر از قبل از آن به فروش رسید. من از اکتیویژن بلیزارد التماس نمیکنم که چیز عجیبی مانند Clickolding یا Norco را تامین مالی کند. من حتی برای یک IP اصلی با جذابیت اصلی درخواست نمی کنم. من فقط امیدوار هستم که Activision Blizzard تلاش کند تا ارزش ساخت انواع مختلف بازی برای مخاطبان مختلف را ببیند. من خواهان پیگیری بازی هایی هستم که فروش خوبی داشتند و مورد علاقه طرفداران بودند. این که این یک سوال بزرگ به نظر می رسد، ادعایی بر مدل کسب و کار اکتیویژن بلیزارد است.