برنامه نویسی

چگونه VPN شخصی خود را با IP ثابت ایجاد کردم

در شرکت من، برخی از منابع حساس در فضای ابری فقط برای IP های لیست سفید قابل دسترسی هستند.

… اما ما در سال 2023 هستیم و کار ترکیبی یا کامل از راه دور اکنون در چشم انداز فناوری اطلاعات عادی است، که به معنای حداقل 2 آدرس IP است. من گاهی اوقات به والدینم سر می زنم، که به معنای دوباره IP دیگر است، و به دلایلی این اتفاق می افتد که باید از اتصال اینترنت تلفن هوشمندم استفاده کنم، بدون اینکه نشانی IP ثابتی وجود داشته باشد.

اتفاق دیگری افتاد: شروع به انجام مأموریت در خارج از کشور کردم. خارج از کشور به معنای گاهی اوقات وای فای عمومی (برای اینکه پاکت اطلاعات من را نسوزاند)، که به معنای خطرات امنیتی است.

بنابراین مطمئناً با یک VPN با IP استاتیک راحت تر خواهم بود.

چندین احتمال وجود دارد:

  • 💰 اشتراک VPN با گزینه IP ثابت. این گزینه می تواند عالی باشد اگر فراتر از جنبه های IP ثابت و محرمانه بودن، بخواهید پشت یک IP کشور مورد نظر خود باشید. این ساده ترین و قوی ترین راه است، اما… همچنین گران ترین راه است. توجه داشته باشید که IPهای ثابت فقط در پرداخت VPN در دسترس هستند (حداقل امروز، در مارس 2023)، بنابراین معمولاً مانند برخی از VPN های رایگان، با داده های شخصی شما درآمد کسب نمی کنند.
  • 🧔 سرور VPN شخصی خود را مانند Raspberry Pie Zero مورد علاقه خود در خانه نصب کنید. با توجه به مصرف چنین وسیله ای، احتمالاً کم هزینه ترین راه است. اما شما محدود به پهنای باند بالا هستید، بنابراین اگر فیبر ندارید، آن را احساس خواهید کرد.
  • ❤️ آنچه من انتخاب کردم و در اینجا ارائه خواهم کرد، نصب OpenVPN بر روی VPS (سرور خصوصی مجازی) است. این کمی فنی تر است، اما اگر دستورالعمل های درستی داشته باشید، بسیار سریع است. من این راه حل را به 2 راه حل دیگر ترجیح می دهم، زیرا VPS کوچک به اندازه کافی و به وضوح ارزان تر از VPN است، زیرا من فیبر نیستم و به این دلیل که قابل اعتمادتر است.

مرحله اول: اشتراک یک طرح VPS

ارائه دهندگان VPS زیادی وجود دارد. من کم گران ترین موردی را که پیدا کردم انتخاب کردم و همینطور است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا