شبکه های اجتماعی

شرکت Meizu چین از اولین گوشی هوشمند پس از معامله با بنیانگذار جیلی رونمایی کرد

چین میزو روز پنجشنبه اولین محصولات گوشی هوشمند خود را از زمانی که توسط یک سرمایه گذاری متعلق به ژجیانگ تصاحب شد، رونمایی کرد جیلی موسس هلدینگ، با شرکت‌هایی که می‌گویند این اولین گام آنها برای یکپارچه‌سازی لوازم الکترونیکی مصرفی و سفر است.

شرکتی که توسط اریک لی، رئیس جیلی اداره می شود، سال گذشته اکثریت سهام Meizu را در اختیار گرفت و مالک ولوو را به اولین خودروساز تاسیسی تبدیل کرد که وارد بخش گوشی های هوشمند پریمیوم شد. او بعداً شرکت Xingji Meizu را با نام تجاری به عنوان بازوی گوشی های هوشمند نامید.

در رویدادی در روز پنجشنبه در شانگهای، Xingji Meizu خط تلفن هوشمند جدید خود را متشکل از سه مدل با قیمت‌های بین 2999 تا 6299 یوان (436 تا 916 دلار) به نمایش گذاشت که از سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید بومی FlymeOS استفاده می‌کنند.

این شرکت همچنین Flyme Auto را معرفی کرد، سیستمی که آن را برای استفاده در خودروها تطبیق داده بود، در حالی که جیلی کراس اوور Lynk & Co 08 خود را به عنوان اولین مدلی که از این سیستم عامل استفاده می کرد، رونمایی کرد.

این راه‌اندازی در حالی انجام می‌شود که مصرف‌کنندگان چینی خواستار فناوری‌های هوشمند بیشتری در خودروهای خود هستند، به عنوان مثال، توانایی استفاده از برنامه‌های تلفن همراه از داشبورد خودرو را ترجیح می‌دهند.

از دیگر شراکت‌های فناوری خودرو در چین می‌توان به Huawei Technologies اشاره کرد که سیستم عامل Harmony آن، خودروهای Seres را تامین می‌کند.

گوشی‌های جدید Meizu در حالی وارد قفسه‌ها می‌شوند که بخش گوشی‌های هوشمند چین از یکی از بدترین افت فروش خود خارج شده است.

در سال 2022، فروش گوشی های هوشمند 14 درصد کاهش یافت و مجموع فروش دستگاه ها برای اولین بار در یک دهه به زیر 300 میلیون رسید.

نزدیک به 90 درصد از فروش گوشی های هوشمند در چین متعلق به سیب شرکت، شیائومی به گفته شرکت مشاوره Canalys، Corp، Oppo و Vivo متعلق به BBK، و شرکت Huawei Technologies Co Ltd اسپین آف Honor.

Meizu، یک شرکت چینی لوازم الکترونیکی مصرفی با دو دهه قدمت، در اوایل دهه گذشته به عنوان یک اندروید چینی رو به رشد به شهرت رسید. با این حال، رقبا از آن استفاده کردند و اکنون سهم بازار حاشیه ای را در اختیار دارد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا