شبکه های اجتماعی

Virgin Orbit: Virgin Orbit نزدیک به معامله برای جمع آوری 200 میلیون دلار از Matthew Brown: Term Sheet

اما 32 کیلومتر هنوز بسیار بالاتر از هواپیماهای تجاری است که با ارتفاع کمتر از 10 کیلومتر حرکت می کنند. هنوز هم بالای 99 درصد جو زمین است. هزینه نیز به طور قابل توجهی کمتر از رقبایی مانند Virgin Galactic است.

پول نقد ریچارد برانسون میلیاردر Virgin Orbit Holdings Inc در حال نزدیک شدن به معامله ای برای سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری از سوی سرمایه گذار مخاطره آمیز مستقر در تگزاس است متیو براون بر اساس برگه ای که رویترز مشاهده کرده است، از طریق یک سهم خصوصی.

را راه اندازی فضایی در مورد معامله احتمالی اظهارنظری نکرد اما روز چهارشنبه گفت که فعالیت خود را در 23 مارس از سر می گیرد و با فراخواندن برخی از کارکنان خود برای ماموریت بعدی خود آماده می شود و سهام خود را 60 درصد در معاملات قبل از بازار افزایش می دهد.

شرکت های متیو براون بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

یک معامله باعث افزایش اعتماد به نفس برای این کشور خواهد شد شرکت پرتاب ماهواره که با کاهش پول نقد و زیان فزاینده در سه ماهه اخیر در بازار بسیار رقابتی دست و پنجه نرم کرده است.

مدار ویرجینارزش بازار این شرکت در روز سه‌شنبه از بیش از 3 میلیارد دلار در دو سال پیش که از طریق معامله‌ای با چک سفید به بازار عرضه شد، به پایین‌ترین حد خود یعنی 150 میلیون دلار سقوط کرد.

در ماه ژانویه، موشک LauncherOne به دلیل یک ناهنجاری در طول پرواز خود در فضا، در ماموریت استقرار 9 ماهواره کوچک در مدار پایین زمین شکست خورد.

شرکتی که حدود 35 میلیون دلار تزریق سرمایه از شرکت برانسون دریافت کرده است باکره سرمایه گذاری در ماه های اخیر، هفته گذشته گفت که در حال بررسی گزینه ها است و در حال مذاکره برای تامین مالی جدید است.

ویرجین اوربیت و متیو براون در نظر دارند تا روز جمعه قرارداد را ببندند، طبق شرایط برگه ای که الزام آور نیست و همچنان منوط به توافق نهایی است.

به گفته فردی که مستقیماً از این موضوع مطلع است، هیئت مدیره ویرجین اوربیت در جلسه ای که روز سه شنبه برگزار شد، موافقت کرد که این معامله را به پیش ببرد.

بر اساس این قرارداد، متیو براون حق دارد سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری خود را در سهام ترجیحی Virgin Orbit به سهام عادی با میانگین وزنی قیمت در 30 روز قبل از امضای معامله تبدیل کند.

سهام تبدیل شده دارای حق رای مشابه با سهام عادی خواهد بود. ویرجین اینوستمنتز در حال حاضر بزرگترین سهامدار با حدود 75 درصد سهام است.

این شرکت برای سه ماهه سوم نزدیک به 44 میلیون دلار ضرر کرد و ذخایر نقدی حدود 71 دلار داشت که کاهش شدیدی نسبت به 122 میلیون دلار تا پایان ژوئن داشت. هنوز تاریخی برای نتایج سه ماهه چهارم خود اعلام نکرده است.

بیانیه Virgin Orbit در مورد نیروی کار، گزارش قبلی رویترز را تأیید کرد که گفته بود قصد دارد یک تیم کوچک را از مرخصی برای ارتقای موشک‌ها فرا بخواند. این شرکت گفت که کارمندان بیشتری در 27 مارس به سر کار بازخواهند گشت.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا