ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت ستاره ای به عنوان انفجار XLM 30٪ در 7 روز – آیا XLM می تواند به 1 دلار برسد؟

منبع: TradingView

قیمت Stellar در 24 ساعت گذشته 0.5% کاهش یافته است، اما سطح فعلی آن 0.128569 دلار نشان دهنده افزایش چشمگیر 30% در 30 روز گذشته است.

XLM به‌عنوان ارز دیجیتالی که پرداخت‌های بین‌مرزی را نیز هدف قرار می‌دهد، از موفقیت ریپل در مورد خود با SEC سود برده است، با پیوستن آلت‌کوین به XRP در چند روز گذشته برای برتری قاطعانه از بازار گسترده‌تر.

و با توجه به اینکه مبانی XLM تا حد زیادی سالم باقی می‌ماند، به راحتی می‌تواند شاهد افزایش پایدار در بقیه سال باشد و آلت‌کوین احتمالاً در مسیر نزدیک به 1 دلار در سال 2024 قرار دارد.

پیش بینی قیمت ستاره ای به عنوان انفجار XLM 30٪ در 7 روز – آیا XLM می تواند به 1 دلار برسد؟

نمودار Stellar در حال حاضر بسیار شبیه نمودار XRP است، در حالی که آلتکوین در روز پنجشنبه، زمانی که تصمیم مثبت ریپل رسید، از افزایش چشمگیری برخوردار بود.

1689600973 936 پیش بینی قیمت ستاره ای به عنوان انفجار XLM 30٪
منبع: TradingView

در حالی که حرکت آن به اندازه XRP قوی نیست، خیلی دور نیست، با شاخص قدرت نسبی XLM (بنفش) بالای 60 باقی مانده و به طور بالقوه سیگنال حرکت مداوم را نشان می دهد.

میانگین متحرک 30 روزه آلتکوین (زرد) که اخیراً از میانگین 200 روزه (آبی) پیشی گرفته است و فضای زیادی برای ادامه افزایش بالاتر از شاخص بلندمدت قبل از تمام شدن همه چیز دارد، تقویت شده است.

با توجه به شتاب خرید، XLM به طور بالقوه می تواند در چند هفته آینده از 0.16 دلار عبور کند، با هدف بلندمدت آلت کوین 0.2 دلار.

یکی از عوامل اصلی حمایت کننده از دستاوردهای XLM، مثبت بودن پیروزی ریپل در هفته گذشته است، به طوری که XLM یک دارایی پرداخت برون مرزی بسیار شبیه XRP است.

از آنجایی که این پرونده با یافتن قاضی به این نتیجه رسید که XRP به خودی خود یک امنیت نیست، اکنون احتمالاً دیدگاه مشابهی در مورد XLM اتخاذ می شود و استلار را برای ادامه گسترش باز می گذارد.

در عین حال، XLM نیز با پیشرفتی که استلار در ماه‌های اخیر داشته است، کمک می‌کند، به‌طوری‌که شبکه هنوز راه‌اندازی یک برنامه مالی شخصی در هفته گذشته از WisdomTree را جشن می‌گیرد، که توسط صندوق سرمایه‌گذاری عظیم BlackRock پشتیبانی می‌شود.

از آنجایی که برنامه WisdomTree در شبکه Stellar اجرا می شود، احتمالاً استفاده از این دومی را افزایش می دهد، چیزی که قیمت XLM را در دراز مدت افزایش می دهد.

به همین دلیل، XLM قطعاً باید 1 دلار را به عنوان هدف بلندمدت هدف قرار دهد، با اینکه آلتکوین به طور بالقوه قادر به رسیدن به این سطح در سال 2024 است.

سایر آلتکوین های امیدوار کننده

در حالی که به نظر می رسد XLM آماده به دست آوردن سود بیشتر در بلندمدت است، با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن بازار، همیشه به معامله گران توصیه می شود که سبدهای خود را تا جایی که ممکن است متنوع کنند.

یکی از حوزه‌های خوب برای تنوع در حال حاضر مربوط به توکن‌های پیش‌فروش است که پس از فهرست شدن در صرافی‌ها، به طور بالقوه می‌توانند رشد زیادی داشته باشند.

یکی از اینها yPredict.ai است، یک پلتفرم مبتنی بر Polygon که از هوش مصنوعی و الگوریتم های پیشرفته برای ارائه ابزارهای مختلف هوش تجاری به کاربران استفاده می کند.

ماه گذشته پیش فروش توکن بومی YPRED خود را راه اندازی کرد و تاکنون بیش از 3 میلیون دلار به طور چشمگیری جمع آوری کرده است.

حتی با وجود اینکه هنوز پیش فروش خود را به پایان نرسانده است، yPredict.ai قبلاً تعدادی از ویژگی های خود را در چند ماه گذشته راه اندازی کرده است، از جمله اولین مدل هوش مصنوعی پیش بینی کننده خود.

این در چند ماه آینده گسترش خواهد یافت، زیرا yPredict.ai ابزارهای پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله تحلیل احساسات و تراکنش، سیگنال‌های خرید/فروش، و همچنین پایانه تجاری پیچیده خود را ارائه می‌کند.

چنین ویژگی هایی از طریق بازار خود yPredict در دسترس خواهد بود و توسعه دهندگان مدل ها را قادر می سازد محصولات خود را مستقیماً به معامله گران بفروشند.

نکته مهم این است که توکن بومی YPRED برای پرداخت هزینه اشتراک در چنین مدل‌هایی و همچنین برای اهداف سهام و دسترسی به تجزیه و تحلیل پلتفرم استفاده خواهد شد.

به دلیل این ابزار واقعی، احتمالاً YPRED به موازات رشد yPredict.ai به عنوان یک پلتفرم، ارزش آن را افزایش می دهد، چیزی که به آن برتری نسبت به بسیاری از آلتکوین های جدید دیگر می دهد.

خریداران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی yPredict.ai و اتصال کیف پول نرم‌افزاری خود، مقداری YPRED را زودتر به دست آورند.

1 YPRED در حال حاضر 0.1 دلار قیمت دارد، اگرچه تا پایان فروش این قیمت به 0.12 دلار افزایش می یابد.

و هنگامی که فروش به پایان می رسد، اصول YPRED می تواند به این معنی باشد که آلت کوین بسیار بالاتر می رود و به طور بالقوه تبدیل به یکی از موفق ترین سکه های جدید سال می شود.

به yPredict Now مراجعه کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا