شبکه های اجتماعی

چگونه AirPods و AirPods Pro خود را بازنشانی کنیم

سیب ایرپاد همراهی عالی برای هر کسی که به دنبال حفظ ارتباط در حین حرکت است. آنها راهی بدون زحمت برای گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس تلفنی و حتی دسترسی به سیری ارائه می دهند. Apple Airpods با طراحی شیک و کیفیت صدای عالی، بهترین هدفون بی‌سیم برای هر سبک زندگی است. به‌علاوه، آن‌ها با یک کیف شارژ عرضه می‌شوند که باعث می‌شود در زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، روشن نگه دارید. با Apple Airpods، می‌توانید از آهنگ‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید، بدون اینکه نگران سیم‌های درهم‌تنیده باشید.

تنظیم مجدد AirPods خود و AirPods Pro هنگامی که در اتصال آنها با مشکل مواجه هستید یا هر مشکل فنی دیگری را تجربه می کنید، می تواند یک نجات دهنده باشد. این یک فرآیند ساده است که فقط چند دقیقه طول می کشد و می تواند به شما کمک کند بدون هیچ زحمتی به لذت بردن از موسیقی خود یا تماس گرفتن برگردید. در این چگونه راهنما، ما به شما خواهیم گفت که چگونه AirPods و AirPods Pro خود را بازنشانی کنید.

در اینجا نحوه بازنشانی AirPods و AirPods Pro آورده شده است:

  1. AirPods خود را در جعبه شارژ آنها قرار دهید و درب آن را ببندید.
  2. 30 ثانیه صبر کنید.
  3. درب کیس شارژ Apple Airpod خود را باز کنید و AirPods خود را در گوش خود قرار دهید.
  4. به تنظیمات بروید و روی آن ضربه بزنید بلوتوث.
  5. اگر AirPods شما در آنجا به‌صورت متصل ظاهر می‌شود، روی دکمه More Info در کنار AirPods ضربه بزنید، روی Forget This Device ضربه بزنید، سپس برای تأیید دوباره ضربه بزنید.
  6. اگر AirPods شما در آنجا ظاهر نشد، به مرحله بعد ادامه دهید.
  7. AirPods خود را در جعبه شارژ آنها قرار دهید و درب آن را باز نگه دارید.
  8. دکمه تنظیم پشت قاب را حدود 15 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که چراغ وضعیت در جلوی قاب به رنگ کهربایی و سپس سفید چشمک بزند.*
  9. جعبه های شارژ AirPods
  10. AirPods خود را دوباره وصل کنید: در حالی که AirPods خود را در جعبه شارژ خود قرار داده اید و درب آن باز است، AirPods خود را نزدیک iPhone یا iPad خود قرار دهید. مراحل روی صفحه نمایش دستگاه خود را دنبال کنید.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا