ارز دیجیتال

رابرت اف کندی جونیور متعهد شد که از بیت کوین در برابر “نظارت تهاجمی” دفاع کند.

منبع: سایت رسمی مبارزات انتخاباتی رابرت اف کندی جونیور

رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، تقریباً یک ماه پس از اعلام تمایل خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ایالات متحده، اعلام کرد که از بیت کوین (BTC) در برابر آنچه که او به عنوان «نظارت تهاجمی» توصیف می کند، دفاع خواهد کرد.

کندی در طی یک سخنرانی در آخرین روز کنفرانس بیت کوین 2023 در میامی، اعلام کرد که بهترین رمزارز او را به خود اختصاص داده است، زمانی که متوجه شد دولت کانادا از سیستم های نظارتی و ردیابی داده ها برای جلوگیری از دسترسی کامیون داران معترض به اقدامات همه گیر به وجوه در این کشور استفاده می کند. حساب های بانکی آنها

به نقل از دیکریپت، این سیاستمدار گفت: اکنون در زمانی زندگی می کنیم که فناوری به طور خطرناکی ظرفیت دولت ها و شرکت ها را برای کنترل زندگی ما افزایش داده است.

به گفته این نامزد ریاست جمهوری، «شرکت‌های چندملیتی دور، غیرشخصی و فناوری‌های مستبد، حوزه‌های فعالیت انسانی را که زمانی خصوصی یا در اختیار جامعه بود، غصب کرده‌اند».

رقیب حزبی پیشنهاد مالیاتی بایدن را محکوم کرد

این سیاستمدار همچنین از پیشنهاد رئیس جمهور جو بایدن برای اعمال مالیات 30 درصدی بر مصرف انرژی برای استخراج کنندگان بیت کوین انتقاد کرد و مدعی شد که این امر مستلزم ایجاد یک سیستم نظارتی تهاجمی برای تجزیه و تحلیل مصرف انرژی معدنچی است.

کندی پسر رابرت اف کندی، دادستان کل ایالات متحده و برادرزاده رئیس جمهور جان اف کندی است. در یک سخنرانی در 19 آوریل که طی آن از تلاش خود برای به چالش کشیدن جو بایدن به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات در سال 2024 پرده برداری کرد، صنعت داروسازی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی را که او آنها را به سانسور، تعهد بایدن به جنگ در اوکراین متهم می کند و همچنین سابق را مورد انتقاد قرار داد. نیویورک تایمز گزارش داد: «قفل کردن» ایالات متحده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اوایل همه گیری همه گیر.

کندی در طول سخنرانی خود با اشاره به ادعاهای خود مبنی بر اینکه پلتفرم های رسانه های اجتماعی و رسانه های اصلی به او گوش نمی دهند، گفت: “این همان چیزی است که وقتی شما فردی را به مدت 18 سال سانسور می کنید.”

“من خیلی چیزها برای صحبت کردن دارم. آنها نباید برای مدت طولانی من را ببندند، زیرا اکنون من واقعاً برای 18 ماه آینده آنها را رها خواهم کرد. به گفته کندی، آنها چیزهای زیادی از من خواهند شنید.

این روزنامه مشاهده می‌کند که در حالی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 50 درصد از دموکرات‌ها می‌خواهند فردی غیر از آقای بایدن به عنوان نامزد حزب در سال 2024 انتخاب شود، هیچ یک از رهبران حزبی برای رئیس‌جمهور کنونی چالشی ایجاد نکرده است و این امکان را فراهم می‌کند که «مدعیان ریاست جمهوری از هر دو حزبی که در انتخابات شرکت می‌کنند به چالش کشیده شود. توجه را به یک علت، یا به خودشان جلب کنند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا