شبکه های اجتماعی

OnePlus به‌روزرسانی OxygenOS 13 F.48 را برای Nord CE 2 در هند منتشر کرد.

وان پلاس به‌روزرسانی OxygenOS 13 F.48 را برای آن آغاز کرده است OnePlus Nord CE 2 کاربران گوشی های هوشمند در هند این به روز رسانی وصله امنیتی ماه می را به ارمغان می آورد. این شرکت همچنین فاش کرده است که آخرین به روز رسانی OxygenOS با نسخه سیستم عامل IV2201_11.F.48 ارائه می شود و همچنین ثبات سیستم و بهبودهایی را برای گوشی هوشمند به ارمغان می آورد. این شرکت ادعا می کند که این به روز رسانی همچنین جلوه نمایش پس زمینه تنظیمات سریع را بهبود می بخشد و همچنین کنترل روشنایی گوشی هوشمند را برطرف می کند.

در اینجا تغییرات به روز رسانی است

سیستم

• وصله امنیتی می 2023 اندروید را برای افزایش امنیت سیستم یکپارچه می کند.
• ثبات سیستم را بهبود می بخشد.
• جلوه نمایش پس زمینه تنظیمات سریع را بهبود می بخشد.
• مشکلی را برطرف می کند که بر کنترل روشنایی صفحه در تنظیمات سریع تأثیر می گذارد.

“برای کسانی که در هند هستند، می‌توانید با باز کردن شماره‌گیر Google و تایپ *#800# اشکالات را ارسال کنید. منویی را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد اشکالات را ارسال کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که این روش در حال حاضر فقط در هند موجود است. ” OnePlus را در پست وبلاگ ارسال کرد.

این شرکت به‌روزرسانی را به صورت مرحله‌ای ارائه می‌کند و ابتدا برای برخی از کاربران در دسترس است. این شرکت همچنین ادعا می کند که در روزهای آینده، این به روز رسانی برای تمامی کاربران OnePlus Nord CE 2 در کشور در دسترس خواهد بود.

وان پلاس ممکن است به زودی اولین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کند
در همین حال، وان پلاس برای معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو خود آماده می شود. در اوایل سال جاری، OnePlus اعلامیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در اواخر سال 2023 عرضه کند. اخیراً یک فاش آنلاین درز پیدا کرد که بازه زمانی احتمالی عرضه این دستگاه مورد انتظار را روشن کرد. به گفته یک منبع آگاه معتبر به نام Max Jambor، وان پلاس ممکن است گوشی هوشمند تاشو خود را در اوایل آگوست امسال معرفی کند. با این حال، جدای از این اطلاعات قابل توجه، هیچ جزئیات بیشتری در مورد مشخصات یا ویژگی های این گوشی هوشمند آینده وان پلاس توسط تیتر فاش نشده است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا