بازی

Magic: The Gathering – 10 بهترین کارت با هنر نوشته Nils Hamm

هنرمند آلمانی Nils Hamm بدون شک یکی از پرکارترین هنرمندان Magic: The Gathering در تاریخ این بازی است. هام با اجرای بازی Spawning Pool در نسخه دهم شروع به کار کرد و با انتشار بلوک های Lorwyn و Shadowmoor، سبک تاریک و رویایی خاص خود را کاملاً با زیبایی شناسی پریان پیچ خورده آنها مطابقت داد.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – بهترین سرزمین‌های تمام هنر

از آنجا، هام از قدرتی به قوت دیگر تبدیل شد و تقریباً در هر بسط با قطعاتی به طور منظم مشارکت داشت. او اکنون کمتر از 200 قطعه به نام خود دارد که بسیاری از آنها به خودی خود کلاسیک محسوب می شوند. ما نمونه کارها او را بررسی کردیم تا ده بهترین را برای شما بیاوریم. آثار هنری که سبک و محدوده این هنرمند موفق را مشخص می کند.

گیمر ویدیوی روز

10 چشم همه جا

آثار هام اغلب رویایی‌ها را بررسی می‌کند، آبرنگ‌های آن با ترکیبی از حس حرکت در آگاهی خود به شیوه‌ای عجیب و غریب. البته، همان سبک و منطق را می توان در مورد کابوس ها نیز به کار برد، همانطور که در این دیدگاه وحشتناک تحت اللفظی پارانویا از Ravnica Allegiance دیده می شود.

تمام بوم اینجا دریایی از چشمان است، در هر شکل و اندازه ای که قربانی نگون بخت خود را از هر زاویه ای در هر لحظه از خواب مشاهده می کند. نوع چشم‌ها از شکل‌های جامد تا تاری‌های مه‌آلود، ویژگی بارز سبک هام است و روشی مؤثر برای انتقال وضعیت ذهنی آشفته شخصیت مرکزی قطعه بدون استفاده از کلمات.

9 Fastbond

MTG: کارت Fastbond

برداشت هام از Fastbond که یک قطعه چشم انداز قابل توجه است، تصویری هوشمندانه از عملکرد مکانیکی کارت است که اتفاقاً به دلیل شایستگی های خود یک قطعه خیره کننده است. با نشان دادن یک دروید که تصویری آینه‌ای از زمینی که در آن راه می‌رود را تداعی می‌کند، همه چیز را از کوه گرفته تا خورشید و نهرها می‌بینیم که همه دوباره در آسمان بالا ریخته شده‌اند.

منظره پایه خود عالی است و سبک Hamm به راحتی ترکیب و جریان طبیعی طبیعت را منتقل می کند. تقارن کمی خاموش، و شکل مرکزی دروید، قطعه را عمداً از تعادل خارج می کند، و اختلالی را که او از طریق مداخله جادویی خود در زمین ایجاد کرده است، برجسته می کند.

8 رودخانه بد

MTG: کارت رودخانه بد

در بیشتر موارد، رودخانه بد یک برداشت نسبتاً استاندارد در زمین دوگانه دیمیر است. ترکیبی از یک آب نما (در این مورد رودخانه عنوان) با درختان تنومند یک باتلاق برای مسیر مناسب است، اگرچه قارچ‌های بنفش و رنگ بنفش لطیف روی آب در اینجا احساس اثیری متمایز می‌دهند.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Best Art From Double Masters 2022

البته آنچه واقعاً این قطعه را متمایز می کند، چهره زن غول پیکر در پس زمینه است. این یک ویژگی است که به طور غیرقابل اندازه ای به اتمسفر صحنه می افزاید و به دلیل عدم توضیح واضح در اطراف آن تأثیر بیشتری دارد. آیا این یک جسم واقعی و فیزیکی است؟ انعکاس در آب این را نشان می دهد، اما به طور قطعی به ما گفته نشده است. این ابهام، و ظاهر محو شده خود سر، لبه رؤیایی علامت تجاری هام را به قطعه می بخشد.

7 رالی اجداد

MTG: کارت Rally The Ancestors

شن‌های صحرایی خانه‌های آبزان، یک برداشت منحصربه‌فرد سفید از طلسم بازسازی، در مرکز این قطعه قرار می‌گیرد. سربازان مرده در اینجا به جای خزیدن از یک قبر گل آلود، از طوفان شن چرخان بیرون می آیند، منحنی های شن و ماسه به طور یکپارچه در یک حرکت صاف و پیوسته در چکمه هایشان جاری می شوند.

استفاده حداقلی از رنگ در اینجا چیزی است که به قطعه قدرت می بخشد، در درجه اول دارای رنگ های زرد گل آلود و قهوه ای شنی، با مناطق کوچک تاریک برای تعریف سربازان و محیط اطراف آنها است. این حس وحدت را ایجاد می کند که نه تنها با توجه به ایده آل های آبزن مناسب است، بلکه از نظر بصری نیز چشم نواز است.

6 بلفول استریکس

MTG: کارت Baleful Strix

شاید نمادین ترین تصویر جادویی Hamm، Baleful Strix نه تنها به دلیل کیفیت خود هنر، بلکه به دلیل سطح قدرت کارتی که به آن متصل است نیز مشهور است. خود موجود، نوعی جغد مصنوعی، تقریباً کاملاً متقارن است و این قطعه را به یک شروع زیبا شناختی قوی می رساند. از اینجا، همه چیز کمی شل تر می شود، زیرا قطعه به قسمت های مبهم اطراف لبه ها می رود.

این را می‌توانید به وضوح در نوک تار بال‌های جغد، و در نمونه‌های آبرنگ شگفت‌آور روشن که به عنوان پس‌زمینه در اینجا استفاده می‌شوند، ببینید. کنتراست قدرتمند بین جغد تیز و مشخص و پس‌زمینه ساده و متحرک به برجسته‌تر شدن هر دو عنصر کمک می‌کند و قطعه‌ای را ایجاد می‌کند که در دیوار گالری بی‌موقع به نظر نمی‌رسد.

5 روی پنجره ضربه بزنید

MTG: روی کارت پنجره ضربه بزنید

با ضربه زدن به یکی از ترس‌های اولیه‌مان، مانند بهترین کارت‌های Innistrad، این قطعه بلافاصله ما را در جایگاه کسی قرار می‌دهد که خوابش با صدایی به ظاهر بی‌ضرر مختل شده است. ترکیب بندی در اینجا نسبتاً ساده است، زوایای سخت قاب پنجره بر بیشتر آن غالب است، اما این چیزی است که فراتر از پنجره است که واقعاً مؤثر است.

جنگل سایه‌دار و مهتابی آن سوی پنجره، عمیقاً جوی است، و شاخه‌هایی که به سمت پنجره می‌آیند آنقدر به خوبی دیده می‌شوند که عملاً می‌توانید صدای قلقلک آنها را روی شیشه بشنوید. در حالی که در بیشتر رسانه‌های ترسناک، افشای «فقط یک درخت» باعث آرامش می‌شود، در اینیستراد حتی درخت‌ها نیز رگه‌های متوسطی دارند، که این قطعه را در طول و عرض ناراحت‌کننده می‌سازد.

4 باستانی بی مرگ

MTG: کارت باستانی بی مرگ

سحر و جادو دارای گورهای تاریک و دخمه های غبارآلود زیادی است، اما تعداد کمی از آنها به اندازه قبرهای متعلق به Ixalan’s Deathless Ancient قانع کننده هستند. ترکیب پایه در اینجا قوی است، با سه فاتح خون آشام که در برابر باستان زانو زده اند، و بلافاصله قدرت و اهمیت خود را به متن می پردازند، اما ستاره واقعی نمایش نورپردازی (یا فقدان آن) است.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Best Art From Phyrexia: All Will Be One

به غیر از محورهای نوری که از پنجره‌های باریک سمت چپ وارد می‌شود، این قطعه در تاریکی غوطه‌ور است و حسی ارگانیک ایجاد می‌کند که وزنی تقریبا مذهبی به صحنه می‌دهد. بسیاری از هنرمندان ترجیح می‌دادند نور مصنوعی را در جای دیگری از صحنه ارائه کنند تا چیزها را با جزئیات بیشتر نشان دهند، اما تعهد هام به واقع‌گرایی در اینجا این اثر را به یک اثر قوی و برجسته تبدیل می‌کند.

3 Delver Of Secrets / انحراف حشره

کارت MTG: Delver of Secrets/Insectile Aberration

یکی از بدنام‌ترین ستاره‌های چند قالبی در تاریخ جادو، تنها مناسب است که Delver of Secrets آثار هنری متناسب با سطح قدرت آن داشته باشد. مانند تمام کارت‌های دو رو اینیستراد، داستانی را در دو مرحله روایت می‌کند و دانشمندی وسواسی را نشان می‌دهد که در پیگیری تحقیقاتش با پایانی غم‌انگیز ملاقات می‌کند.

این قطعه در نیمه دوم صحنه را به شکلی هوشمندانه بر روی محور خود می چرخاند و دلور هیولاآمیز را نشان می دهد که از پیله خود روی دیوار آزمایشگاهش بیرون می آید. همچنین همه چیز را با صدای بلند تغییر می دهد، از آزمایشگاه پر نور پر از وعده در نیمه اول تا اتاق تاریک و متروک در نیمه دوم. این واقعیت که صورت و گردن دلور در هر دو طرف باقی می ماند، آخرین رد غم انگیز انسانیت است، و یادآور مردی است که زمانی بوده است.

2 قبر تایتان

MTG: کارت Grave Titan

یکی از تاریک ترین قطعات هنرمندی که در تاریکی خوش می گذرد، تایتان قبر هام یک مطالعه شخصیتی است که تا به امروز قابل توجه است. فقدان پس‌زمینه با جزئیات برجسته‌ترین عنصر در اینجاست که به بیننده چاره‌ای جز تمرکز بر وحشت تایتان پیش روی خود نمی‌دهد.

و چه وحشتناک است. با حرکت بی وقفه به سمت جلو، ظاهراً بدون مزاحمت زامبی ها و کرم هایی که از شکمش می ریزند، تایتان قبر چشم سبز خود را صرفاً به نابودی حریف خیره می کند. شمشیر عظیم و زره‌های سنگین، لمس‌های عالی هستند که واقعاً ناامیدی از رویارویی با این موجود را از سراسر میدان نبرد تقویت می‌کنند.

1 مارس نور ماورایی

MTG: کارت March of Otherworldly Light

با این وجود، مارچ از نور دیگر انحنا در میان گالری کابوس هام، دارای بسیاری از ویژگی های سبک او است. گروه بازیگران موجوداتی که در اینجا جمع شده اند، همگی به جنبه غریب اساطیر ژاپنی می پردازند و از سبک رویایی او برای به تصویر کشیدن فرم های خارق العاده خود در نوری باورپذیر استفاده می کنند.

و در حالی که این قطعه از رنگ‌های روشن و شخصیت‌های طنز استفاده می‌کند، جریان پنهانی شدیدی از غم و اندوه در هر یک از آن‌ها جاری است، اگر یک ثانیه وقت بگذارید و حالات چهره‌شان را بخوانید. این نمونه ای درخشان از هنرمندی است که سبک و لحن امضای خود را در قطعه ای که انجام آن در ابتدا غیرممکن به نظر می رسد، حفظ کرده است.

بعدی: Magic: The Gathering – The Best Art In Dominaria Remastered

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا