شبکه های اجتماعی

پس از هند، کره جنوبی خواستار استانداردهای ایمنی سختگیرانه در مورد آتش سوزی خودروهای برقی است

پس از هند، دولت و خودروسازان در کره جنوبی باید تمرکز بیشتری بر ایمنی بسته‌های باتری داشته باشند، زیرا آتش‌سوزی‌های اخیر باتری‌ها ممکن است تقاضا برای خودروهای الکتریکی را کاهش دهد.EVs) و به گفته کارشناسان تأثیر منفی بر بازار رو به رشد خودروهای برقی دارد.

کره جنوبی در حال حاضر حدود 400000 نفر ثبت نام کرده است EVsکه 1.6 درصد از وسایل نقلیه مسافری و تجاری ثبت شده کشور را به خود اختصاص داده است، در حالی که خودروسازان در سال های اخیر فشار شتابی برای برق رسانی دارند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، اما آتش‌سوزی باتری در برخی از مدل‌های EV نگرانی‌های شدیدی را در میان مصرف‌کنندگان در مورد ایمنی خودروهای الکتریکی خالص ایجاد کرده است.

چوی وونگ چول، استادی که مهندسی خودرو در دانشگاه کوکمین تدریس می‌کند، در سمیناری در حاشیه دهمین جشنواره گفت: «تقاضای ایمنی در خودروهای الکتریکی به دلیل برخی حوادث آتش‌سوزی باتری‌های اخیر، بیشتر از محدوده رانندگی طولانی‌تر است. نمایشگاه بین المللی وسایل نقلیه الکتریکی (IEVE).

شرکت حقوقی Shin & Kim LLC با استناد به داده‌های موسسه تحقیقات و تست خودرو کره (KATRI) اعلام کرد که تعداد فراخوان‌های مربوط به آتش‌سوزی باتری خودرو در سال 2022 از سه مورد در سال 2018 به 67 مورد در کره در سال 2018 افزایش یافته است زیرا خودروسازان مدل‌های بیشتری از خودروهای برقی را برای برآورده کردن نیازهای بازار عرضه می‌کنند. ).

تعداد خودروهای برقی فراخوان شده نیز از 12264 دستگاه در مدت مشابه به 205344 دستگاه افزایش یافت. داده‌های KATRI نشان داد خودروهای برقی آسیب‌دیده شامل تمام الکتریکی و تعداد کمی خودروی الکتریکی با سلول سوختی هیدروژنی هستند.

لی کوانگ بوم، مشاور این شرکت حقوقی در این سمینار گفت: «در مواجهه با انتقادات عمومی، خودروسازان در بسیاری از موارد فراخوان‌های مربوط به باتری‌های برق الکتریکی ولتاژ بالا را «ناقص» فراخوان کرده‌اند.

لی هو کیونگ، مدیر عامل شرکت EV-ALL گفت که دولت، خودروسازان و طرف های مرتبط باید اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع چنین آتش سوزی باتری ها انجام دهند تا اعتماد مصرف کنندگان به خودروهای برقی و سایر راه حل های حمل و نقل آینده مبتنی بر باتری را از دست ندهند. .

سال گذشته، پس از چندین حادثه آتش‌سوزی خودروهای الکتریکی، دولت هند به کمیته‌ای دستور داد تا این موضوع را به دلیل نگرانی‌های ایمنی بررسی کند.

وزارت راه و ترابری بعداً مقررات ایمنی اضافی را در استانداردهای ایمنی باتری معرفی کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا