ارز دیجیتال

Bitstamp، کارگزاران تعاملی برای عملیات کریپتو انگلستان نود FCA دریافت می کنند

منبع: Adobe Stock

اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) درخواست Bitstamp و Interactive Brokers را برای پیوستن به ثبت رگولاتور مالی ارائه دهندگان خدمات دارایی های رمزنگاری شده تأیید کرده است.

این دو نهاد اولین کسب‌وکارهایی هستند که در شش ماه گذشته به ثبت ارز دیجیتال بریتانیا اضافه شده‌اند.

با داشتن حداکثر 42 کسب و کار شناخته شده که تا به امروز ثبت شده اند، ثبت نام FCA مستلزم آن است که شرکت های رمزنگاری به آن پایبند باشند. ضد پول شویی (AML) و قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CTF).

این ابتکار بخشی از تلاش کلی رگولاتورها برای تقویت کنترل و محافظت از مصرف کنندگان در بازار ارزهای دیجیتال است.

از زمانی که FCA پذیرش شرکت های برنامه های کاربردی را در 10 ژانویه 2020 آغاز کرد، بیش از 300 درخواست از شرکت های ارز دیجیتال برای ثبت دریافت کرده است.

رجیستری کریپتو FCA به معنای آب های امن تر برای مصرف کنندگان و سرمایه گذاران است

Bitstamp UK Limited خبر ثبت نام را برای 500 هزار دنبال کننده خود در یک پست توییتر فاش کرد که به وبلاگی پیوند می خورد و از مشتریان خود برای حمایت مداوم آنها تشکر می کند. Bitstamp یکی از قدیمی ترین صرافی ها در بخش کریپتو است.

Interactive Brokers (UK)، یک کارگزاری پیشرو در ایالات متحده، یک روز قبل از Bitstamp تأییدیه دریافت کرد.

ثبت نام در FCA به این معنی است که کاربران خدمات دو شرکت می توانند اطمینان بیشتری داشته باشند که در غیر این صورت ممکن است این فرم ها با تمام قوانین ضروری AML و CTL مطابقت داشته باشند.

رجیستری FCA نقطه عطف دیگری در راه است محافظت از معامله گران کریپتو بریتانیا در برابر فعالیت های غیرقانونی و حفظ وجوه خود را از مجرمان.

ژان باپتیست گرافتیو، مدیرعامل Bitstamp در اظهار نظر در مورد این خبر گفت:

با توجه به اینکه پذیرش جریان اصلی همچنان هدف ما است، Bitstamp خود را به عنوان یک نیروی محرکه در حمایت از اینکه افزایش مقررات کلید این سفر است، تثبیت می کند.

گام دیگری در یک محیط نظارتی سخت‌تر برای ارزهای دیجیتال

در حالی که مسئولیت های فعلی FCA بر حصول اطمینان از پایبندی شرکت های رمزنگاری به مقررات موجود متمرکز است، لایحه ای که مجلس در حال بررسی است بازار کریپتو را به طور کامل در محدوده نظارتی قرار می دهد.

اگر این قانون تصویب شود، به FCA و تنظیم کننده سیستم های پرداخت قدرت بیشتری برای نظارت بر بازار و حمایت از مصرف کنندگان می دهد.

عزم رگولاتورهای مالی بریتانیا برای غلبه بر مسائل ایمنی و امنیتی مربوط به ارزهای دیجیتال، در اعلامیه اخیر FCA در مورد قوانین سختگیرانه تر در مورد تبلیغات کریپتو مشهود است.

اقدامات جدیدی که در اکتبر سال جاری اجرایی خواهد شد شامل یک دوره 24 ساعته “خنک کردن” برای مصرف کنندگانی است که دارایی های رمزنگاری شده را خریداری می کنند.

هدف از این مقررات این است که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا با تازه واردان تعامل داشته باشند، در حالی که رویه‌های تجاری اخلاقی مانند هشدارهای گنجاندن یا خطر در همه آگهی‌های کریپتو را اعمال می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا