ارز دیجیتال

قاضی ایالات متحده حکم دادگاه را امضا می کند که به مشتریان Bittrex اجازه برداشت می دهد

منبع: Adobe

یک قاضی منطقه ای ایالات متحده روز سه شنبه حکم دادگاهی را امضا کرد که به مشتریان Bittrex اجازه می دهد تا پس از رفت و برگشت بین دادگاه و دولت ایالات متحده برداشت کنند.

برندان، قاضی ورشکستگی ایالات متحده، «دادگاه بدینوسیله به بدهکاران اجازه می‌دهد، اما به بدهکاران دستور نمی‌دهد تا به مشتریان خود که ادعاهای بلامنازع، غیرموجب و منحل‌شده دارند اجازه دهند تا دارایی‌های ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات را از پلتفرم معاملاتی بدهکاران خارج کنند.» ال. شانون گفت در تشکیل پرونده در دادگاه.

این اتفاق حدود یک هفته پس از وزارت دادگستری ایالات متحده رخ می دهد مخالفت کرد به پیشنهاد صرافی ورشکسته برای بازگرداندن پول به مشتریان به عنوان بخشی از طرح انحلال Bittrex.

وزارت دادگستری گفته بود که این پیشنهاد “پیش از موعد” است و افزوده بود که “به طور نادرست تلاش می کند تا طلبکاران را خارج از یک طرح تابع کند.”

قابل ذکر است که Bittrex همچنین میلیون‌ها دلار به دولت بدهکار است پس از اینکه مجریان قانون اتهامات مربوط به تحریم‌ها را علیه تبادل سال گذشته

گرمای Bittrex از تنظیم کننده ها

Bittrex در ماه مه پس از بررسی دقیق وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، در یک دادگاه فدرال در دلاور درخواست ورشکستگی کرد.

صرافی فعالیت های ایالات متحده را تعطیل کرد زودتر در سال جاری پس از آن که دفتر کنترل دارایی های خارجی و شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری 53 میلیون دلار جریمه شد، زیرا آنها گفتند بیت ترکس نتوانسته است از استفاده مشتریان در ایران، کوبا و سایر کشورهای تحریم شده جلوگیری کند.

SEC سپس متهم Bittrex و مدیر عامل سابق آن ویلیام شیرهارا در آوریل به دلیل فعالیت به عنوان یک صرافی ثبت نشده، کارگزار و آژانس تسویه حساب.

SEC گفت Bittrex و Shirhara با ناشران برای حذف «بیانیه‌های مشکل‌دار» از کانال‌های عمومی همکاری کردند که می‌توانست رگولاتورها را به بررسی دارایی‌های رمزنگاری به عنوان پیشنهادات امنیتی سوق دهد.

در آن اقدام اجرایی، SEC همچنین گفت که OMG، Dash، ALGO، Monolith (TKN)، Naga (NGC) و IHT Real Estate Protocol (IHT) عرضه‌های اوراق بهادار ثبت نشده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا