شبکه های اجتماعی

ظاهراً OnePlus سه نام جدید را برای محصولات آینده خود علامت تجاری می گذارد

بستن

وان پلاس پد

1 2

وان پلاس به احتمال زیاد قصد دارد چند محصول جدید را با نامی کاملاً جدید عرضه کند. Android Headlines گزارش داده است که سازنده گوشی های هوشمند سه نام جدید را برای محصولات آینده خود علامت گذاری کرده است. علامت تجاری نام یک چیز رایج برای برندها به منظور حفظ نام برای محصولات آینده خود است و این لزوماً به این معنی نیست که این شرکت چیزی با آن نام راه اندازی خواهد کرد و همین امر در مورد OnePlus نیز صدق می کند.

وان پلاس سه نام جدید را علامت تجاری کرده است
سازنده گوشی های هوشمند سه نام جدید را علامت تجاری کرده است — حاشیه، غیرمتمرکز، بال و نخست. این گزارش مشخص نمی کند که این نام ها قرار است چه محصولاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که هر سه نام متعلق به دسته های مختلف محصولات وان پلاس باشد.

سه نام جدید OnePlus منحصر به فرد نیستند
اگر گزارش‌ها درست باشند و OnePlus این نام‌ها را علامت تجاری کرده باشد، آنها منحصر به فرد نیستند. به عنوان مثال، Edge مرورگر وب مایکروسافت است، Wing یک گوشی هوشمند از OnePlus و Prime سرویس اشتراک آمازون است.

OnePlus به زودی اولین گوشی تاشو خود را عرضه می کند
گزارش شده است که OnePlus اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سه ماهه سوم امسال عرضه خواهد کرد و گمان می رود که این شرکت آن را OnePlus Fold، OnePlus V Fold می نامد، زیرا این شرکت قبلاً این نام ها را نیز علامت تجاری کرده است. بعید به نظر می رسد، اما، وان پلاس ممکن است اولین مورد تاشو خود را نام تجاری اخیراً نامگذاری کند.

در همین حال، انتظار می‌رود وان‌پلاس گوشی تاشو خود را عرضه کند و گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این گوشی بسیار شبیه Find N3 اوپو خواهد بود. فاش شده نشان می دهد که OnePlus تاشو می تواند بسیار شبیه Find N3 باشد.

وان پلاس به تازگی اولین تبلت خود را معرفی کرده است
به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد دامنه خود را به دسته هایی غیر از گوشی های هوشمند گسترش دهد. این شرکت به تازگی اولین نمایشگرهای خود را روانه بازار کرده است. جدا از آن، این شرکت خود را نیز راه اندازی کرد وان پلاس پد، اولین تبلت آن، با پشتیبانی از صفحه کلید و قلم.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا