بازی

کجا قلعه خود را در V Rising بسازیم

پایگاه شما در V در حال افزایش یک قلعه بزرگ است که تمام تجهیزات تولیدی و غارت ارزشمند شما را در خود جای می دهد. در اوایل بازی، از شما خواسته می‌شود که قلب قلعه خود را قرار دهید و در آنجا مستقر شوید، اما انتخاب مکانی برای قرار دادن قلعه خود می‌تواند فرآیند دشواری باشد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

V Rising: راهنمای کامل خدمتکار

خدمتکاران ابزار مفیدی در V Rising هستند – می توانید آنها را برای تکمیل وظایف، جمع آوری منابع و گشت زنی در قلعه خود بفرستید.

نقشه بسیار بزرگ است، با ده ها مکان ممکن برای قلعه شما. با گذشت زمان، قلعه شما رشد می کند، بنابراین باید اندازه منطقه را نیز در نظر بگیرید. در این راهنما، ما قصد داریم به برخی از بهترین مکان‌ها برای ساختن قلعه خود بپردازیم، و همچنین در حین جستجو برای یافتن مکانی که خانه نامیده شود، به چه نکاتی توجه کنید.

به روز شده در 15 ژوئن 2024 توسط ژاکلین زالاس: راه اندازی نسخه 1.0 V Rising برخی به روز رسانی ها و تغییرات رابط کاربری را در نقشه به ارمغان آورده است، بنابراین ما این راهنما را با جدیدترین نقشه های بازی به روز کرده ایم. علاوه بر این، روند جابجایی قلعه کاملاً تغییر کرده است، بنابراین ما این اطلاعات را نیز گنجانده ایم.


ساخت بر روی پلتفرم ها

v افزایش ظاهر پلت فرم برجسته


یکی از بهترین مکان ها برای ساخت در زمین مرتفع است این مناطق مسطح بدون مسیر یا سازه های دائمی برای مسدود کردن قلعه شما هستند.

زمین مرتفع به عنوان یک مکان عالی عمل می کند، منطقه ای منزوی برای ساخت و ساز این مناطق به دلیل طرح کلی ضخیم به راحتی روی نقشه قابل مشاهده هستند. نگه داشتن ماوس روی یکی یک پر سفید ایجاد می کند که به شما امکان می دهد مرزهای دقیق را ببینید.

برخی از سکوها دارای قسمت پایین تری هستند که می توان از طریق یک رمپ/پله طبیعی به آن دسترسی داشت. توجه به این نکته ضروری است
شما نمی توانید روی یا در سراسر این مناطق بسازید.
شما فقط به سطوح صاف دسترسی خواهید داشت.

مکان مرکزی را پیدا کنید

v پایه بالارونده در محل مرکزی

قلعه شما باید به عنوان یک مکان مرکزی عمل کند، به شما امکان می دهد به راحتی در اطراف نقشه سفر کنید. به همین دلیل، یافتن مکانی روی نقشه که در نزدیکی منابع باشد، مهم است.


مکان هایی که به خوبی کار نمی کنند، در اطراف منطقه شروع اولیه، جایی که ابتدا وارد جنگل می شوید، خواهند بود. اگر در این مکان مستقر شوید، باید ادامه دهید بسیاری از سفرهای طولانی فقط برای یافتن منابع اولیه.

یک مکان بزرگ را انتخاب کنید

v بازیکن در حال افزایش در مقابل پایه ایستاده است

قلعه شما می تواند چندین طبقه داشته باشد، اما داشتن فضای کافی همیشه خوب است، به خصوص اگر قلعه خود را با سایر بازیکنان دوستانه به اشتراک می گذارید. این بدان معنی است که شما باید یک منطقه به اندازه کافی بزرگ پیدا کنید تا بتوانید در آن بسازید.

در شروع بازی، شما بیشترین گزینه های ساختمانی را نخواهید داشت و فقط باید روی چند ایستگاه تولید تمرکز کنید. با گذشت زمان، این کار را خواهید کرد موارد و ایستگاه های بیشتری را که به اتاق خود در قلعه نیاز دارند باز کنید.

شما می خواهید قلعه شما خوب به نظر برسد، بنابراین
حتماً به هر قسمت تزئینی مانند راهرو ورودی یا حیاط فکر کنید.


توصیه می کنیم به دنبال یک منطقه پلت فرم بزرگتر باشید، قادر به نگه داشتن تمام وسایل شما اگر یک سکوی مرتفع دارای یک طبقه دیگر است، می توانید یک راه پله تا این منطقه بسازید. اگر می‌خواهید محوطه قلعه خود را حتی بیشتر گسترش دهید، می‌توانید از پله‌ها برای اتصال قلعه خود به سکوی دیگری استفاده کنید.

ساختمان پایه در PvP

بازیکنی که در اتاق بزرگ تخت روی تخت نشسته است

به طور کلی، ساخت پایگاه شما در سرور PvP تقریباً مشابه است. یک تفاوتی که باید در نظر داشت این است دسترسی به بازیکنان دیگر، که ممکن است بخواهند قلعه شما را نابود کنند. اگر روی سرور PvP بازی می کنید و می خواهید قلعه خود را مخفی کنید، سعی کنید خود را بر روی یک پلت فرم بزرگ قرار دهید که دور از راه است.

به یاد داشته باشید که یک Waygate بسازید، که به شما امکان می دهد دور نقشه را از راه دور منتقل کنید. همچنین توصیه می کنیم برای خود یک اسب تهیه کنید تا بتوانید سریع سفر کنید.

اگر یک لایه امنیتی اضافی می خواهید، می توانید
قلعه خود را در منطقه ای با دشمنان قوی که در همان نزدیکی تخم ریزی می کنند بسازید.
این دشمنان به عنوان ”
نگهبانان
که به بازیکنان دیگری حمله می کند که سعی می کنند وارد قلعه شما شوند و آن را ویران کنند.


گزینه های مکان قلعه ایده آل

بازیکنی که در اتاق کتابخانه ایستاده و مشغول مطالعه است

اکنون، بیایید نگاهی به مکان هایی بیندازیم که برای قلعه شما عالی هستند. این بر اساس منطقه روی نقشه از هم جدا می شود.

اگر با چند نفر دیگر روی سرور بازی می کنید، پیدا کردن مکان ایده آلی که می خواهید دشوار است. خوشبختانه، هیچ نقطه “بد” برای ساخت وجود ندارد، بنابراین شما نباید در مورد تصمیم گیری استرس زیادی داشته باشید.

به طور کلی، در مکانی بسازید که دوست دارید. هنگامی که Waygate خود، اسب و منابع کافی برای خودکفایی در اختیار دارید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد مکان ندارید.


آیا می توانید قلعه خود را جابجا کنید؟

v بالا رفتن قلب قلعه متحرک

آره، شما می توانید قلعه خود را حرکت دهید! از تب Foundation از منوی ساخت و ساز قلعه، می توانید مشاهده کنید “قلب جابجایی قلعه”. با 100 جوهر خون، می توانید آن را در یک منطقه خالی بریزید تا کل قلعه خود را تغییر دهید.

اگر قصد انجام این کار را دارید، توصیه می کنیم
پاکسازی منطقه جدید از منابع و دشمنانی که ممکن است وجود داشته باشند.

v در حال افزایش جابجایی قلعه


کل قلعه شما به صورت فیزیکی به منطقه جدید منتقل نمی شود. بجای، شما قادر خواهید بود تمام موارد موجود در پایگاه خود را مشاهده کنید، ایجاد یک “استخر” اقلام که اکنون می توانید از آن بسازید.

بعد

V Rising: هر دانه قابل کاشت و کجا می توان آن را تهیه کرد

در حین بازی V Rising به باغبانی علاقه دارید؟ در اینجا، می توانید یاد بگیرید که چگونه هر نوع بذری را تهیه کنید تا بتوانید باغ قلعه خود را رشد دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا