ارز دیجیتال

بدهکاران FTX سهام Mysten Labs را به قیمت 95 میلیون دلار می فروشند

منبع: AdobeStock / Craig

صرافی بدنام کریپتو FTX طبق گزارش ها، سهام خود را در استارت آپ متمرکز بر وب 3 می فروشد Mysten Labs در تلاش برای بازپرداخت مشتریان خود.

مدیریت جدید FTX به ماموریت خود برای جمع آوری پول برای بازگشت به قربانیان شیوه های مدیریت قدیمی ادامه می دهد.

به گزارش رویترز، این شرکت ورشکسته اعلام کرد که سهام آزمایشگاه Mysten را به قیمت 95 میلیون دلار خواهد فروخت. شایان ذکر است، سال گذشته حدود 101 میلیون دلار برای این سهام ترجیحی پرداخت کرده بود که منجر به یک دور تأمین مالی شد که ارزش پلت فرم Web3 را بیش از 2 میلیارد دلار ارزیابی کرد.

FTX همچنین موفق شد این هفته به معامله ای دست یابد تا 404 میلیون دلار پول نقد از باهاما را بازیابی کند. سرمایه مدولورویترز در گزارش دیگری روز چهارشنبه با استناد به اسناد دادگاه گفت. اکثریت 475 میلیون دلاری را که شرکت مادر FTX که ورشکست شده نیز به دست آورد پژوهش آلامدا، در یک سری از معاملات در سال گذشته به این صندوق تامینی فرستاده بود – در زمانی که مبادله در حال حاضر خونریزی پول بود.

در این گزارش آمده است که Modulo همچنین ادعای 56 میلیون دلاری دارایی خود در FTX را رد کرد و افزود:

طبق بایگانی‌ها، تسویه حساب بیشتر این پرداخت‌ها را بازیابی می‌کند و 99 درصد از دارایی‌های باقی‌مانده Modulo را می‌گیرد.

وقتی صحبت از باهاما شد، همین هفته گذشته، FTX از یک قاضی ورشکستگی ایالات متحده خواست تا از اموالش در برابر انحلال دهندگان مسئول انحلال واحد باهاما محافظت کند. بازارهای دیجیتال FTX. این سازمان در یک دادخواست ادعا کرد که مدیران تصفیه به اشتباه ادعای مالکیت دارایی‌های صرافی را داشتند و گفت که شرکت وابسته به باهام یک “پوسته شرکتی” و “مرکز” تلاش بنیانگذار سام بنکمن-فرید “برای قیف کردن سپرده‌های مشتریان FTX Trading و سایر باارزش‌ها بود. مالکیت و حقوق باهاما، دور از دسترس قانونگذاران و دادگاه های آمریکایی است.»

FTX در اوایل نوامبر سال گذشته درخواست حمایت از ورشکستگی داد، زیرا ادعا کرد که قادر به بازپرداخت کامل وجه مشتریان خود نیست. مدیر عامل جدید FTX، جان ری، متعاقباً گفت که اولویت اصلی بازیابی دارایی ها برای بازپرداخت مشتریان است.

سپس در ژانویه امسال، اندرو دیتدریک، وکیل FTX در یک دادگاه فدرال گفت که مدیریت جدید بیش از 5 میلیارد دلار دارایی نقدی و نقدی را که می تواند برای بازپرداخت طلبکاران استفاده شود، بازیابی کرده است. دیتدریک گفت، همچنین مقدار زیادی از دارایی‌های رمزنگاری غیرنقد و سایر «سرمایه‌گذاری‌های غیراستراتژیک» انجام‌شده توسط FTX را که ارزش دفتری آن 4.6 میلیارد دلار بود، بازیابی کرد.

بنکمن-فرید، بنیانگذار رسوایی FTX، در باهاما دستگیر شد، به ایالات متحده مسترد شد، و پس از پرداخت وثیقه 250 میلیون دلاری در دادگاه نیویورک، از زندان آزاد شد. او اعتراف به بی گناهی کرد به اتهامات جنایی، از جمله کلاهبرداری بانکی، توطئه با سوء استفاده از وجوه مشتری، اداره یک تجارت انتقال پول بدون مجوز، و کلاهبرداری در اوراق بهادار و کالا.

بانکمن-فرید در اواخر فوریه علاوه بر هشت اتهام اصلی علیه وی، به چهار فقره جنایی دیگر متهم شد.

____

بیشتر بدانید:

– شکاف Alameda همچنان ادامه دارد زیرا نقدینگی متوقف شده بازار کریپتو را مهار می کند
– صرافی کریپتو FTX ژاپن امروز برداشت ها را از سر می گیرد – در اینجا چه اتفاقی می افتد

– بنیانگذار FTX سام بنکمن-فرید با اتهامات جنایی بیشتری روبرو شد – آخرین تغییر در یک پرونده پرمخاطب
– فشار بر موسس FTX سام بنکمن-فرید به عنوان مدیر سابق مهندسی اعتراف به گناه – اینجا چیزی است که باید بدانید

– نحوه ذخیره ایمن ارزهای دیجیتال
– چرا ترک ارز دیجیتال در مبادله خطرناک است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا