بازی

بهترین بازی ها با گزینه های غیر کشنده

نکات برجسته

  • کشف بازی‌هایی که به بازی‌های صلح‌طلب با نتایج منحصربه‌فرد پاداش می‌دهند، می‌تواند تجربه‌ای ویژه برای گیمرها باشد.

  • در بازی‌های RPG مخفیانه مانند Dishonored و Deus Ex، حفظ جان می‌تواند به نتایج داستانی مطلوب‌تری منجر شود.

  • انتخاب های اخلاقی در بازی هایی مانند Alpha Protocol و BioShock می تواند تاثیر قابل توجهی بر روند بازی و داستان داشته باشد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

علیرغم اینکه تعدادی از بازی ها در طول سال ها به شما امکان بازی غیر کشنده را می دهند، به نظر می رسد انگیزه شما برای انجام این کار به ندرت فراتر از ترجیحات شخصی است. علیرغم چالش لذت بخش در تلاش برای جلوگیری از کشتار در Cyberpunk 2077 یا Watch Dogs 2، گاهی اوقات شما می خواهید یک بازی مانند یک درمانگر خوب، تلاش های شما را تصدیق کند.

5:47

مربوط

10 بهترین پایان مخفی در بازی ها

از Far Cry تا Hades، این بازی های ویدیویی بهترین پایان های مخفی را دارند!

بنابراین، در حالی که بسیاری از بازی‌ها از نظر فنی امکان اجرای صلح‌طلبانه را فراهم می‌کنند، یا به سادگی از کشتن در سناریوهای خاص اجتناب می‌کنند، همیشه زمان خاصی برای کشف یکی از معدود بازی‌هایی است که واقعاً ارزش تلاش را دارد. دل‌های خون‌آلود با مسائل ستایش توجه داشته باشید، زیرا این‌ها کاملاً شما را جذب می‌کنند.

9 Dishonored 1 و 2

دست‌های تمیز واقعی احتمالاً آسان‌تر از دست‌های تمیز واقعی در دانوال هستند

کشنده شدن در دو عنوان اصلی بازی‌های Dishonored با تمرکز بر مخفی کاری، اغلب آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر است، اما پنهان نگه داشتن چیزها و صلح‌طلبی، نتایج داستانی مطلوب‌تری را برای شخصیت‌های اصلی Corvo و Emily ایجاد می‌کند. فقط آماده تصمیم گیری های سخت باشید، زیرا آیا فرستادن یک بانوی ثروتمند قدرتمند به حبس طرفدار وسواسی خود واقعاً ظالمانه تر از مرگ است؟

همچنین در سیستم Chaos منعکس شده است که بر اساس اقدامات شما وضعیت دنیای بازی را تغییر می دهد. بنابراین کشتن تعداد زیادی از نگهبانان، شهر را به یک منظره جهنمی بی‌رحمانه و بی‌قانون تبدیل می‌کند، با بازی غیرکشنده‌ای که همه چیز را تمیزتر و منظم‌تر نگه می‌دارد. هیچ صحبتی در مورد هرج و مرج خوردن این همه مارماهی های ژله ای برای روده بزرگ شما وجود ندارد.

8 سری Deus Ex

مرسی همیشه در عینک آفتابی خنک تر به نظر می رسد

درست از اولین بازی Deus Ex تا پیش درآمدهای Human Revolution و Mankind Divided، نام بازی در این RPG های مخفی کاری سایبرپانک همیشه آزادی انتخاب بازیکن بوده است. طبیعتاً، این انتخاب‌های اغلب دشوار شامل میزان کشنده بودن شما می‌شود، و خواهید دید که زنده نگه داشتن مردم به طور منظم انتخاب عملی‌تری است.

مربوط

10 بازی RPG مناسب برای صفحه کلید و ماوس

بله، اکثر اینها FPS هستند، اما ما انواع دیگر عناوین را نیز داریم!

در هر بازی، در مورد نحوه انجام ماموریت ها به شما اختیار داده می شود و قهرمانان داستان، جی سی دنتون و آدام جنسن، از وقت گذاشتن برای زنده نگه داشتن دشمنان، مزایای زیادی را به دست می آورند. این در نهایت بر نحوه واکنش شخصیت‌ها به شما تأثیر می‌گذارد و حتی می‌تواند منجر به برخی متحدان غیرمنتظره در خط شود.

7 پروتکل آلفا

خط باریکی بین صلح‌طلبی و هدف بد وجود دارد

Spy RPG Alpha Protocol چیزی بیش از جالبترین دنباله کلماتی است که تا به حال خوانده اید. همچنین با توجه به مکانیک‌ها و کنترل‌های بی‌نظیر آن، بسیار عمیق‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید. این شامل سیستم پیچیده پیامدهای تقریباً هر اقدامی است که انجام می دهید.

به عنوان مثال، انتخاب برای معافیت از یک رئیس اوباش روسی، باعث می‌شود که او بعداً در یک مأموریت مهم به شما کمک کند. اما شاید بدتر از همه، این بازی تعداد کشته‌های شما را از طریق آماری به نام «Orphans Created» ردیابی می‌کند. مشت های خود را نمی کشد، پس شاید شما باید.

6 Death Stranding

فقط تصور کنید که لو چه فکر می کند

بازی Death Stranding، بازی تحویل پسا آخرالزمانی عجیب هیدئو کوجیما که هنوز از وجود آن مطمئن نیستیم، مکانیزم های خود را در مورد مرگ و میر ارائه می دهد که با توجه به نحوه عملکرد بقیه بازی، به نظر درست می رسد. اجساد مرده در نهایت به BT تبدیل می شوند، که اگر یک انسان زنده را مصرف کنند، یک رویداد در سطح هسته ای را آغاز می کند.

تنها راه برای جلوگیری از آن این است که جسد را با زحمت به یک زباله سوز منتقل کنید، بنابراین شاید سعی کنید از کشتن خودداری کنید. البته می‌توانید جسد را در یک مرکز توزیع یا شهر بگذارید و کارکنان هنگام استراحت از آن مراقبت خواهند کرد، اما بازی بسیار از شما ناامید خواهد شد.

5 BioShock 1 و 2

زندگی در یک دیستوپی عین رند مجازات کافی است

در حالی که اجرای صلح‌طلبانه در بازی‌های BioShock غیرممکن است، دو مورد اول تقریباً کاملاً بر اساس انتخاب شما در مورد زندگی شخصیت‌های خاص است. انتخاب برای معافیت از Little Sisters در هر دو بازی، پایان را تحت تأثیر قرار می دهد، و حتی پاداش و ارتقای خوبی در گیم پلی دریافت می کنید.

مربوط

8 بهترین بازی هنر دکو

هنر دکو، یک سبک زیبا از معماری، الهام بخش این بازی های بزرگ است.

اما در BioShock 2 که به همین ترتیب قابل تامل است، این انتخاب به نحوه برخورد شما با شخصیت‌های دیگر نیز گسترش می‌یابد. زنده گذاشتن آنتاگونیست‌های اصلی هر بخش به شدت بر پایان و نحوه رشد النور، دختر خوانده‌ی شخصیت شما تأثیر می‌گذارد، بنابراین اگر نمی‌خواهید به خاطر خود خوب باشید، این کار را برای او انجام دهید.

4 سری مترو

وقتی نمی توانید خورشید را ببینید، انتخاب کنید تا خوبی های دیگران را ببینید

به یاد دارید که چگونه گرفتن بهترین پایان در Final Fantasy X-2 تمرینی در یک مطالعه جامع جامع بود؟ ظاهرا Metro 2033 و دو دنباله آن الهام گرفته شده است. برای دستیابی به بهترین پایان باید اقدامات خاصی را در طول بازی با دقت انجام دهید.

این شامل اعمال مهربانانه و رحمت‌آمیز می‌شود، به‌ویژه اجتناب از کشتن کسی در بازی‌های پسا آخرالزمانی، اما شما همچنین باید از خوبی استقبال کنید، به مردم کمک کنید و از نظر اخلاقی انتخاب‌هایی درست کنید. تنها نشانه ای که نشان می دهد امتیازات اخلاقی را به دست آورده اید، یک صفحه نمایش ظریف و جلوه صوتی است، بنابراین از پیگیری آن لذت ببرید.

وقت آن است که تفنگ را کنار بگذاری و زندگی کنی

کاملاً منطقی است که بازی‌های Metal Gear Solid ترجیح می‌دهند که مردم را نکشید، زیرا آنها کاملاً ضد جنگ هستند. تلاش برای تشخیص معانی پشت بازی کوجیما برای اکثر مغزها کار دوستانه ای نیست.

مربوط

14 سخت ترین دستاورد برای باز کردن قفل در سری متال گیر

بسیاری از ماموریت های جانبی، سنگ زنی، و … هیولا؟

بیشتر بازی‌ها پاداش‌های خاص خود را برای بازی غیرکشنده دارند. این موارد از گزینه‌های استتار جدید بسیار مفید در Metal Gear Solid 3 تا پایگاهی پر از دشمنان سابق و چهره‌ای کمتر تهدیدآمیز در Metal Gear Solid 5 را شامل می‌شود.

2 طعمه

در حالی که به عنوان فنجان قهوه در حال چرخیدن نیستید، جان چند نفر را نجات دهید

مانند BioShock، اما براق‌تر و در فضا، Prey یک سیم‌کارت غوطه‌ور‌کننده با برخی از گزینه‌های پخش کننده برای تازه نگه داشتن چیزها در بازی‌های مکرر است. اما بر خلاف BioShock، انتخاب بین کشنده و غیر کشنده دشوارتر از فشار دادن دکمه باینری است و این انتخاب ها هنوز هم عواقبی دارند.

همانطور که از ایستگاه Talos 1 عبور می کنید، به ناچار با سایر بازماندگان حمله تایفون بیگانه روبرو می شوید، اما بسیاری از آنها تحت کنترل ذهنی هستند، و این امر باعث می شود که آنها برای دفاع شخصی یا از طریق وثیقه جان خود را با دستان خود بسیار آسان تر کنند. خسارت. آنها را زنده نگه دارید، و همچنین برخی دیگر از شخصیت های کمتر لذت بخش، و شما راحت تر بهترین پایان و یک دستاورد درخشان برای دردسر خود دریافت خواهید کرد.

1 Undertale

همه سزاوار یک فرصت دوم هستند

تعداد کمی از بازی‌ها می‌توانند ادعا کنند که انتخاب شما از مرگ‌ومیر را به اندازه Undertale در تجربه خود می‌سازند. این RPG مستقل منحصر به فرد توانایی شما را برای انتخاب زودهنگام ایجاد می کند، و متعهد شدن به یک دویدن مهربانانه ارزش صبر و شکیبایی لازم را دارد.

از طریق سیستم جنگی هوشمندانه Undertale، باید بخش‌های سبک شوت ام آپ را طی کنید تا از دشمنان خود در امان بمانید، و این کار را بسیار انجام می‌دهید. مرگ کامل اغلب آسان‌تر است، زیرا شما به سرعت به یک ماشین قتل قدرتمند تبدیل می‌شوید، اما خودداری کردن باعث می‌شود که پایان صلح‌طلبانه فوق‌العاده رضایت‌بخش Undertale را به دست آورید. به علاوه، تبهکاران نمی توانند با اسکلت تاریخ گذاری کنند.

بعد

13 بازی با رضایت بخش ترین پایان ها

این عناوین برخی از بهترین بازده هایی را که می توانید در بازی های ویدیویی بیابید ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا