بازی

غیر معمول ترین گزینه های عاشقانه در بازی های ویدیویی

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
نکات برجسته

گزینه‌های عاشقانه در بازی‌های RPG می‌توانند عجیب باشند، از دوستیابی با اسکلت‌ها گرفته تا هیولاها و حتی پیشخدمت ارباب شیطان. عجیب بودن را در آغوش بگیرید.

در بازی‌هایی مانند Monster Prom، عاشق هیولای درونی خود را در آغوش بگیرید و در Boyfriend Dungeon با سلاح‌های دوست‌یابی آشنا شوید. سرگرم کننده عجیبی است.

در دنیای عاشقانه های بازی های ویدیویی، هیچ چیز ممنوع نیست – از اسکلت ها گرفته تا اربابان شیطان گرفته تا افراد ذهنی. کاوش عجیب و غریب و پیدا کردن عشق.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

همه ما عاشق یک بازی با گزینه های عاشقانه خوب هستیم. اما گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با آن عجیب و غریب شوید. اشکالی ندارد، اینجا هیچ قضاوتی وجود ندارد. اگر گیمرها بتوانند بازی ای را در مورد جمع کردن اشیاء تصادفی به صورت ستاره در آغوش بگیرند، می توانند با هر چیزی که در آن پوشه های رایانه پنهان دارید، جالب باشند.
مربوط 8 بازی RPG با بیشترین گزینه های عاشقانه اگر به دنبال عشق هستید، این بازی های RPG وسیع ترین استخرهای عاشقانه را در تمام بازی ها دارند.
اکنون، ممکن است فکر کنید عجیب‌ترین چیزی که می‌توانید از نظر عاشقانه‌های بازی‌های ویدیویی به دست آورید، بیگانگان یا موجودات فانتزی هستند. آه، چه اکتشافات جدیدی اکنون در انتظار شماست. نگاهی به برخی از واقعاً عجیب‌ترین و گیج‌کننده‌ترین گزینه‌های عاشقانه بیندازید که به طور کلی، در واقع بسیار بهتر از آنچه باید عمل می‌کنند.

10 فن
الوهیت: گناه اصلی 2
فان یک اسکلت است، و هیچ راهی واقعی برای پوشاندن آن وجود ندارد، اما او از نظر فنی نیز از نژادی به نام Eternals است، و دارای یک افسانه غنی و مهم است که قبل از هر یک از گونه‌های هوشمند فعلی در Divinity: Original Sin 2 برای اولین بار ظاهر شد. در جهان.
اما به اندازه کافی در مورد آن، شما برای عاشقانه های عجیب و غریب اینجا هستید. وقتی متوجه می‌شوید که بازی به شما اجازه می‌دهد با او صمیمی شوید، همان‌قدر گیج می‌شود که شما احتمالاً گیج می‌شوید. اما سکانس زیر به طرز شگفت‌انگیزی لطیف است، با یک عنصر جادویی جذاب که ممکن است به خوبی بر روی عاشقانه گیل در دروازه بالدر 3 تأثیر گذاشته باشد.

9 انواع هیولاهای واقعی
هیولا پروم
بازی‌های Monster Prom انتخاب واقعاً متنوعی از بازیگران عجیب و غریب خود از شخصیت‌های وحشی ارائه می‌دهند. هدف شما این است که در میان همکلاسی های هیولا خود، قراری برای جشن گرفتن بیابید، و آنها از اهلی گرفته تا راوی واقعی بازی را شامل می شوند.
مربوط بهترین بازی های جایی که شما یک هیولا هستید بازی به عنوان قهرمان سرگرم کننده است، اما حتی بهتر است به عنوان هیولا بازی کنید، به خصوص در این بازی ها.
بازی مجموعه‌ای از گزینه‌های عاشقانه استاندارد را برای شروع به شما ارائه می‌دهد، اما بازی‌های بعدی قفل چیزهای آبدار واقعی را باز می‌کنند، و اگر کارت‌هایتان را درست بازی کنید، احتمالاً می‌توانید از یک موجود الدریچ که عاشق فن‌فیک، یک رایانه هوشمند و یک حباب است بخواهید. در میان بسیاری دیگر. فقط مطمئن شوید که اول شما را دوست دارند. هی ممکن است شیاطین و شیاطین باشند، اما همه مجاز به داشتن معیارها هستند.

8 پرنسس افلیا
الوهیت: فرمانده اژدها
لاریان باید چیزی برای اسکلت داشته باشد و به خاطر آن برکت دهد. Divinity: Dragon Commander یک بازی RPG استراتژیک برای سری Divinity استودیو است که شما را در تلاش برای متحد کردن یک امپراتوری از هم پاشیده از طریق حیله گری، قدرت ارتش و یافتن یک شاهزاده خانم برای ازدواج می بیند.
Dragon Commander بدون انتخاب بازیکن از دیگر بازی‌های Larian، گزینه‌های محدودی در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد، اما با این وجود، یکی از شخصیت‌های بالقوه شما اسکلت مرده، Ophelia است. شما باید به تعهد خود احترام بگذارید، و حتی ممکن است در نهایت به او کمک کنید تا تبدیل به انسان شود، اما چرا می خواهید کمال استخوانی را به هم بزنید؟

7 خم وال
جنگ ستارگان: جمهوری قدیم
ظاهرا شرورها هم سزاوار عشق هستند. در MMO Star Wars: The Old Republic، خدمتکار Dashade Khem Val اولین همراه شماست اگر به عنوان یک سیث Inquisitor بازی کنید. اما شما باید برای به دست آوردن قلب جدی خوار تلاش کنید زیرا چنین چهره ای فقط برای کسی باز نمی شود.
مربوط 10 بهترین بازی رایگان جهان باز که می توانید همین الان بازی کنید اگر به دنبال یک ماجراجویی جدید در جهان باز هستید، این بازی های عالی برای شما هزینه ای ندارند!
خم در طول جستجوی شخصیت خود، روح سیث لرد زش را در بدن خود به دام می‌اندازد. شما باید از او در برابر او حمایت کنید تا به طرف خوبش برسید، و وقتی بعد از گسترش شوالیه‌های تاج و تخت ابدی در Ossus هستید، در نهایت می‌توانید آن جرقه را بین شما دو نفر روشن کنید که مطمئناً الهام بخش چند فصل از Archive of Our خواهد بود. بخش‌های کمتر خانواده پسند را در اختیار داشته باشید.

6 ونداگ
Pathfinder: Wrath Of The Righteous
در ادامه این ایده که حتی تند و تیزهای واقعی نیز ارزش برخی RPG های دوست داشتنی و ایزومتریک Pathfinder: Wrath of the Righteous را دارند، شما را در همان ابتدا با شکارچی شرور خنثی، Wenduag آشنا می کند. اما اگر خواهان احترام و تحسین او هستید، باید به سبک زندگی زشت متعهد باشید.
ظاهر عنکبوت مانند او به اندازه کافی با تمایلات تیره تر او مطابقت دارد، و اگر به توصیه های او برای مخفی نگه داشتن یک راز بزرگ به دلایل خودخواهانه عمل کنید، او در کنار شما خواهد ماند. سپس می توانید به سمت عاشقانه کار کنید. عنکبوتیان هراس ممکن است بخواهند چشمان خود را در حین آب زدن بسته نگه دارند.

5 MOAV
مگلام لرد
Romance in RPG Maglam Lord در مقایسه با سایر بازی ها کمی متفاوت است. در حالی که بسیاری شما را به عنوان یک ماجراجو خوش شانس برای یافتن عشق می دانند، در اینجا شما یک ارباب شیطان هستید که برای تکثیر گونه های خود نیاز به زاد و ولد دارد، اما دلیلی وجود ندارد که شما همچنان در مورد آن باکلاس نباشید.
یکی از گزینه‌های عاشقانه در Maglam Lord، سلاح ربات انسان‌نمای هوشیار MOAV است، نوکر شخصی شما که به‌طور اتفاقی آنقدر قدرتمند است که کل دنیا را نابود کند. مطمئن شوید که گزینه‌های دیالوگ را انتخاب می‌کنید که با طبیعت مهربان و کنجکاو او مطابقت دارد، و در کوتاه‌مدت تعریف جدیدی از دوستیابی رایانه‌ای را کشف خواهید کرد.

4 سلاح های شکل دهنده
دوست پسر سیاه چال
Boyfriend Dungeon یک خزنده سیاهچال است که در آن با سلاح های خود قرار می گذارید. به همین راحتی که می‌توانست یک بازی شوخی بر اساس آن فرض باشد، در واقع به عنوان یکی از راحت‌تر و معتبرترین سیم‌کارت‌های دوست‌یابی در آنجا به نظر می‌رسد. چه تعداد از بازی‌های دیگر هشدارهای ماشه را ارائه می‌کنند و در عین حال به شما امکان می‌دهند با یک glaive غیرباینری و گیکی قرار ملاقات بگذارید؟
مربوط هر سلاح در سیاه چال دوست پسر، رتبه بندی شده است خزنده‌های سیاه چال شبیه به Dream Daddy گزینه‌های زیادی در مورد سلاح دارند. بنابراین کدام سلاح ها در Boyfriend Dungeon بهترین هستند؟
البته آنها فقط سلاح نیستند. آنها افرادی هستند که می توانند به سلاح تبدیل شوند، و شما در حالی که نسخه های نوک تیز آنها را در مناطق جنگی “دونج” می چرخانید، با شکل انسانی آنها آشنا می شوید. ایزاک باکلاس، پسر بد ساندر، خنجر هنری والریا و دیگران در انتظار شما هستند، و بازی حتی با پلی آموری جالب است، که لمس خوبی است که اغلب دیده نمی شود.

3 آنجلوس
دراکنگارد
آنجلوس کاملاً به عنوان یک “گزینه” در بازی اکشن RPG یوکو تارو دراکنگارد (Drakengard) ارائه نشده است. اما رابطه ای که او با شخصیت اصلی کایم به اشتراک می گذارد، به قدری منحصر به فرد است که لازم به ذکر است.
کایم صدای خود را قربانی کرد تا با اژدهای سرخ معروف به آنجلوس پیمان ببندد تا انتقام والدینش را بگیرد و خواهرش را نجات دهد. با گذشت زمان، این پیمان به چیزی عمیق‌تر تبدیل می‌شود، و علیرغم اینکه هرگز آشکارا بیان نمی‌شود، احساسات عاشقانه به شدت بین این دو تداعی می‌شود، و بین این و شرک، باید چیزی در مورد اژدها وجود داشته باشد.

2 پسران پرنده
دوست پسر کینه توز
اگر ناگهان به مدرسه ای منتقل شوید که سایر دانش آموزان در آن پرنده بودند، چه می کنید؟ Hato Moa’s PigeoNation Inc. تصمیم گرفت اولین کسی باشد که این سوال را با Hatoful Boyfriend، بازی که در آن با پرندگان قرار می‌گذارید، بپرسد و پاسخ دهد. داشتن اهداف خوب است.
به عنوان یک رمان بصری، همه چیز از طریق تصاویر تا حد زیادی ایستا از شخصیت ها روایت می شود. باز هم پرندگان از نظر مکانیکی مانند هر سیم‌کارت دوست‌یابی دیگری رفتار می‌شود، با انتخاب‌های شما که تعیین می‌کند در نهایت با کدام دانشگاه علمی پرندگان خواهید رسید. در واقع، شما حتی می توانید با پرتره های انسانی برای شخصیت ها بازی کنید، اما در آن مرحله، آیا واقعاً بازی را انجام می دهید؟

1 یک ذهن پرنده
دروازه بالدر 3
در بازی‌ای که می‌توانید با یک جنگجوی گیتیانکی خشن، یک قلاب‌باز داغ، یا یک نیمه‌شیطان حشره‌دار دور هم جمع شوید، ظاهراً بسیاری از بازیکنان تصمیم گرفتند که می‌خواهند با ذهن‌افکن در Baldur’s Gate 3 عاشقانه بسازند. هرگز تغییر نکنید، ای نردهای زیبا. .
در یک نقطه از داستان، شما با نگهبان مرموز خود در شکل واقعی خود، به عنوان یک ذهن خراش دهن شاخک ملاقات می کنید. چند ملاقات بعد، شما این گزینه را دارید که ببینید دقیقاً آن چیزها برای یک شب پرشور چه کاری می توانند انجام دهند، و صادقانه بگویم، فکر می کنید عطر سیر و وانیل برای از بین بردن روحیه کافی است.
بعد 10 بهترین گزینه های عاشقانه غیر قابل اشتباه در بازی اطمینان حاصل کنید که این فرصت ها را برای عاشقانه در بازی های مورد علاقه خود از دست ندهید.

نکات برجسته

  • گزینه‌های عاشقانه در بازی‌های RPG می‌توانند عجیب باشند، از دوستیابی با اسکلت‌ها گرفته تا هیولاها و حتی پیشخدمت ارباب شیطان. عجیب بودن را در آغوش بگیرید.

  • در بازی‌هایی مانند Monster Prom، عاشق هیولای درونی خود را در آغوش بگیرید و در Boyfriend Dungeon با سلاح‌های دوست‌یابی آشنا شوید. سرگرم کننده عجیبی است.

  • در دنیای عاشقانه های بازی های ویدیویی، هیچ چیز ممنوع نیست – از اسکلت ها گرفته تا اربابان شیطان گرفته تا افراد ذهنی. کاوش عجیب و غریب و پیدا کردن عشق.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

همه ما عاشق یک بازی با گزینه های عاشقانه خوب هستیم. اما گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با آن عجیب و غریب شوید. اشکالی ندارد، اینجا هیچ قضاوتی وجود ندارد. اگر گیمرها بتوانند بازی ای را در مورد جمع کردن اشیاء تصادفی به صورت ستاره در آغوش بگیرند، می توانند با هر چیزی که در آن پوشه های رایانه پنهان دارید، جالب باشند.

مربوط

8 بازی RPG با بیشترین گزینه های عاشقانه

اگر به دنبال عشق هستید، این بازی های RPG وسیع ترین استخرهای عاشقانه را در تمام بازی ها دارند.

اکنون، ممکن است فکر کنید عجیب‌ترین چیزی که می‌توانید از نظر عاشقانه‌های بازی‌های ویدیویی به دست آورید، بیگانگان یا موجودات فانتزی هستند. آه، چه اکتشافات جدیدی اکنون در انتظار شماست. نگاهی به برخی از واقعاً عجیب‌ترین و گیج‌کننده‌ترین گزینه‌های عاشقانه بیندازید که به طور کلی، در واقع بسیار بهتر از آنچه باید عمل می‌کنند.

10 فن

الوهیت: گناه اصلی 2

فان یک اسکلت است، و هیچ راهی واقعی برای پوشاندن آن وجود ندارد، اما او از نظر فنی نیز از نژادی به نام Eternals است، و دارای یک افسانه غنی و مهم است که قبل از هر یک از گونه‌های هوشمند فعلی در Divinity: Original Sin 2 برای اولین بار ظاهر شد. در جهان.

اما به اندازه کافی در مورد آن، شما برای عاشقانه های عجیب و غریب اینجا هستید. وقتی متوجه می‌شوید که بازی به شما اجازه می‌دهد با او صمیمی شوید، همان‌قدر گیج می‌شود که شما احتمالاً گیج می‌شوید. اما سکانس زیر به طرز شگفت‌انگیزی لطیف است، با یک عنصر جادویی جذاب که ممکن است به خوبی بر روی عاشقانه گیل در دروازه بالدر 3 تأثیر گذاشته باشد.

9 انواع هیولاهای واقعی

هیولا پروم

بازی‌های Monster Prom انتخاب واقعاً متنوعی از بازیگران عجیب و غریب خود از شخصیت‌های وحشی ارائه می‌دهند. هدف شما این است که در میان همکلاسی های هیولا خود، قراری برای جشن گرفتن بیابید، و آنها از اهلی گرفته تا راوی واقعی بازی را شامل می شوند.

مربوط

بهترین بازی های جایی که شما یک هیولا هستید

بازی به عنوان قهرمان سرگرم کننده است، اما حتی بهتر است به عنوان هیولا بازی کنید، به خصوص در این بازی ها.

بازی مجموعه‌ای از گزینه‌های عاشقانه استاندارد را برای شروع به شما ارائه می‌دهد، اما بازی‌های بعدی قفل چیزهای آبدار واقعی را باز می‌کنند، و اگر کارت‌هایتان را درست بازی کنید، احتمالاً می‌توانید از یک موجود الدریچ که عاشق فن‌فیک، یک رایانه هوشمند و یک حباب است بخواهید. در میان بسیاری دیگر. فقط مطمئن شوید که اول شما را دوست دارند. هی ممکن است شیاطین و شیاطین باشند، اما همه مجاز به داشتن معیارها هستند.

8 پرنسس افلیا

الوهیت: فرمانده اژدها

لاریان باید چیزی برای اسکلت داشته باشد و به خاطر آن برکت دهد. Divinity: Dragon Commander یک بازی RPG استراتژیک برای سری Divinity استودیو است که شما را در تلاش برای متحد کردن یک امپراتوری از هم پاشیده از طریق حیله گری، قدرت ارتش و یافتن یک شاهزاده خانم برای ازدواج می بیند.

Dragon Commander بدون انتخاب بازیکن از دیگر بازی‌های Larian، گزینه‌های محدودی در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد، اما با این وجود، یکی از شخصیت‌های بالقوه شما اسکلت مرده، Ophelia است. شما باید به تعهد خود احترام بگذارید، و حتی ممکن است در نهایت به او کمک کنید تا تبدیل به انسان شود، اما چرا می خواهید کمال استخوانی را به هم بزنید؟

7 خم وال

جنگ ستارگان: جمهوری قدیم

ظاهرا شرورها هم سزاوار عشق هستند. در MMO Star Wars: The Old Republic، خدمتکار Dashade Khem Val اولین همراه شماست اگر به عنوان یک سیث Inquisitor بازی کنید. اما شما باید برای به دست آوردن قلب جدی خوار تلاش کنید زیرا چنین چهره ای فقط برای کسی باز نمی شود.

مربوط

10 بهترین بازی رایگان جهان باز که می توانید همین الان بازی کنید

اگر به دنبال یک ماجراجویی جدید در جهان باز هستید، این بازی های عالی برای شما هزینه ای ندارند!

خم در طول جستجوی شخصیت خود، روح سیث لرد زش را در بدن خود به دام می‌اندازد. شما باید از او در برابر او حمایت کنید تا به طرف خوبش برسید، و وقتی بعد از گسترش شوالیه‌های تاج و تخت ابدی در Ossus هستید، در نهایت می‌توانید آن جرقه را بین شما دو نفر روشن کنید که مطمئناً الهام بخش چند فصل از Archive of Our خواهد بود. بخش‌های کمتر خانواده پسند را در اختیار داشته باشید.

6 ونداگ

Pathfinder: Wrath Of The Righteous

در ادامه این ایده که حتی تند و تیزهای واقعی نیز ارزش برخی RPG های دوست داشتنی و ایزومتریک Pathfinder: Wrath of the Righteous را دارند، شما را در همان ابتدا با شکارچی شرور خنثی، Wenduag آشنا می کند. اما اگر خواهان احترام و تحسین او هستید، باید به سبک زندگی زشت متعهد باشید.

ظاهر عنکبوت مانند او به اندازه کافی با تمایلات تیره تر او مطابقت دارد، و اگر به توصیه های او برای مخفی نگه داشتن یک راز بزرگ به دلایل خودخواهانه عمل کنید، او در کنار شما خواهد ماند. سپس می توانید به سمت عاشقانه کار کنید. عنکبوتیان هراس ممکن است بخواهند چشمان خود را در حین آب زدن بسته نگه دارند.

5 MOAV

مگلام لرد

Romance in RPG Maglam Lord در مقایسه با سایر بازی ها کمی متفاوت است. در حالی که بسیاری شما را به عنوان یک ماجراجو خوش شانس برای یافتن عشق می دانند، در اینجا شما یک ارباب شیطان هستید که برای تکثیر گونه های خود نیاز به زاد و ولد دارد، اما دلیلی وجود ندارد که شما همچنان در مورد آن باکلاس نباشید.

یکی از گزینه‌های عاشقانه در Maglam Lord، سلاح ربات انسان‌نمای هوشیار MOAV است، نوکر شخصی شما که به‌طور اتفاقی آنقدر قدرتمند است که کل دنیا را نابود کند. مطمئن شوید که گزینه‌های دیالوگ را انتخاب می‌کنید که با طبیعت مهربان و کنجکاو او مطابقت دارد، و در کوتاه‌مدت تعریف جدیدی از دوستیابی رایانه‌ای را کشف خواهید کرد.

4 سلاح های شکل دهنده

دوست پسر سیاه چال

Boyfriend Dungeon یک خزنده سیاهچال است که در آن با سلاح های خود قرار می گذارید. به همین راحتی که می‌توانست یک بازی شوخی بر اساس آن فرض باشد، در واقع به عنوان یکی از راحت‌تر و معتبرترین سیم‌کارت‌های دوست‌یابی در آنجا به نظر می‌رسد. چه تعداد از بازی‌های دیگر هشدارهای ماشه را ارائه می‌کنند و در عین حال به شما امکان می‌دهند با یک glaive غیرباینری و گیکی قرار ملاقات بگذارید؟

مربوط

هر سلاح در سیاه چال دوست پسر، رتبه بندی شده است

خزنده‌های سیاه چال شبیه به Dream Daddy گزینه‌های زیادی در مورد سلاح دارند. بنابراین کدام سلاح ها در Boyfriend Dungeon بهترین هستند؟

البته آنها فقط سلاح نیستند. آنها افرادی هستند که می توانند به سلاح تبدیل شوند، و شما در حالی که نسخه های نوک تیز آنها را در مناطق جنگی “دونج” می چرخانید، با شکل انسانی آنها آشنا می شوید. ایزاک باکلاس، پسر بد ساندر، خنجر هنری والریا و دیگران در انتظار شما هستند، و بازی حتی با پلی آموری جالب است، که لمس خوبی است که اغلب دیده نمی شود.

3 آنجلوس

دراکنگارد

آنجلوس کاملاً به عنوان یک “گزینه” در بازی اکشن RPG یوکو تارو دراکنگارد (Drakengard) ارائه نشده است. اما رابطه ای که او با شخصیت اصلی کایم به اشتراک می گذارد، به قدری منحصر به فرد است که لازم به ذکر است.

کایم صدای خود را قربانی کرد تا با اژدهای سرخ معروف به آنجلوس پیمان ببندد تا انتقام والدینش را بگیرد و خواهرش را نجات دهد. با گذشت زمان، این پیمان به چیزی عمیق‌تر تبدیل می‌شود، و علیرغم اینکه هرگز آشکارا بیان نمی‌شود، احساسات عاشقانه به شدت بین این دو تداعی می‌شود، و بین این و شرک، باید چیزی در مورد اژدها وجود داشته باشد.

2 پسران پرنده

دوست پسر کینه توز

اگر ناگهان به مدرسه ای منتقل شوید که سایر دانش آموزان در آن پرنده بودند، چه می کنید؟ Hato Moa’s PigeoNation Inc. تصمیم گرفت اولین کسی باشد که این سوال را با Hatoful Boyfriend، بازی که در آن با پرندگان قرار می‌گذارید، بپرسد و پاسخ دهد. داشتن اهداف خوب است.

به عنوان یک رمان بصری، همه چیز از طریق تصاویر تا حد زیادی ایستا از شخصیت ها روایت می شود. باز هم پرندگان از نظر مکانیکی مانند هر سیم‌کارت دوست‌یابی دیگری رفتار می‌شود، با انتخاب‌های شما که تعیین می‌کند در نهایت با کدام دانشگاه علمی پرندگان خواهید رسید. در واقع، شما حتی می توانید با پرتره های انسانی برای شخصیت ها بازی کنید، اما در آن مرحله، آیا واقعاً بازی را انجام می دهید؟

1 یک ذهن پرنده

دروازه بالدر 3

در بازی‌ای که می‌توانید با یک جنگجوی گیتیانکی خشن، یک قلاب‌باز داغ، یا یک نیمه‌شیطان حشره‌دار دور هم جمع شوید، ظاهراً بسیاری از بازیکنان تصمیم گرفتند که می‌خواهند با ذهن‌افکن در Baldur’s Gate 3 عاشقانه بسازند. هرگز تغییر نکنید، ای نردهای زیبا. .

در یک نقطه از داستان، شما با نگهبان مرموز خود در شکل واقعی خود، به عنوان یک ذهن خراش دهن شاخک ملاقات می کنید. چند ملاقات بعد، شما این گزینه را دارید که ببینید دقیقاً آن چیزها برای یک شب پرشور چه کاری می توانند انجام دهند، و صادقانه بگویم، فکر می کنید عطر سیر و وانیل برای از بین بردن روحیه کافی است.

بعد

10 بهترین گزینه های عاشقانه غیر قابل اشتباه در بازی

اطمینان حاصل کنید که این فرصت ها را برای عاشقانه در بازی های مورد علاقه خود از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا