شبکه های اجتماعی

درس هایی از 20 میلیون دلار در هزینه تبلیغات

آیا نمی دانید چگونه تبلیغات اینستاگرام را برای مبتدیان شروع کنید؟

صرف هزینه در تبلیغات اینستاگرام می تواند عمدتاً ترسناک باشد – به خصوص با بودجه محدود و تجربه کمی.

اما ارزشش را دارد! چه به دنبال رشد اکانت اینستاگرام، فروش یا جذب ترافیک بیشتر به وب سایت خود باشید، یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی خلاقانه و هدفمند می تواند نتایج عالی را به همراه داشته باشد.

با هم نشستیم جنی مک کوی، بنیانگذار آژانس تبلیغات اجتماعی مستقر در بروکلین کمک خوب برای دریافت 3 نکته کلیدی او که می توانید بدون توجه به اندازه کسب و کار یا بودجه خود، در استراتژی تبلیغات خود اعمال کنید.

تبلیغات اینستاگرام برای مبتدیان شماره 1: تست کوچک، یادگیری بزرگ

یک کمپین آزمایشی کوچک در ابتدا چیزی است که مک کوی به همه مشتریان خود توصیه می کند – به ویژه مشتریانی که اولین کمپین اجتماعی خود را اجرا می کنند.

این بهترین راه برای ایجاد معیارهای عملکرد است و با هزینه کمتر از 500 دلار، می‌توانید تعداد زیادی یادگیری به دست آورید که باعث می‌شود بودجه‌های بزرگ‌تر شما حتی سخت‌تر کار کند.

این همچنین یک راه عالی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد عملکرد خلاق است، بنابراین می‌دانید که آیا دارایی‌های موجود شما کار می‌کنند یا باید برای ایجاد دارایی‌های سفارشی جدید برای هزینه‌های خود سرمایه‌گذاری کنید.

در نهایت، اگر قبلاً هیچ‌وقت یک کمپین تبلیغات اجتماعی راه‌اندازی نکرده‌اید و با تردیدهایی در مورد ارزش سرمایه‌گذاری مواجه شده‌اید، یک بودجه آزمایشی کوچک راه عالی برای اثبات مفهوم است.

بیایید نگاهی به یک کمپین تست و یادگیری ساده بیندازیم:

اول از همه، باید هدفی را انتخاب کنید، مانند خرید خرید یا ایجاد سرنخ های ایمیل جدید. برای اهداف کمپین تست و یادگیری، مک کوی فقط تست کردن در برابر یک هدف را توصیه می کند. او همچنین توصیه می کند برای با ارزش ترین هدف یا هدفی که بیشترین تأثیر را بر تجارت شما دارد بیرون بروید.

هنگامی که هدف خود را تعیین کردید، باید بودجه خود را مشخص کنید.

برای اهداف قیف بالا تا متوسط ​​مانند نمایش‌ها، بازدیدهای ویدیویی یا کلیک‌های پیوند، مک‌کوی حداقل بودجه ۱۰۰ دلاری را در حداقل دو تا سه روز توصیه می‌کند.

دلیل آن این است که شما می‌خواهید به تعداد کافی از نتایج هدف دست یابید تا زمانی که به مخاطبان، موقعیت‌یابی و عملکرد خلاقانه خود می‌پردازید، داده‌های کافی برای به دست آوردن بینش‌های عملی داشته باشید.

اگر به دنبال هدفی با قیف پایین تر هستید، باید بودجه و زمان بیشتری به خود اختصاص دهید. دلیل این امر این است که دستیابی به اهداف با قیف پایین تر مانند خرید یا دانلود برنامه دشوارتر است – به خصوص اگر این اولین کمپین تبلیغات اجتماعی شما باشد.

برای یک کمپین متمرکز بر خرید، مک کوی بودجه حداقل 3 برابر هزینه محصولی را که می‌خواهید بفروشید، توصیه می‌کند.

برای ساده‌تر کردن کارها، هزینه‌های آزمایشی خود را بر روی یک پلتفرم یعنی اینستاگرام متمرکز می‌کنیم. امتیاز اضافی اجرای در اینستاگرام این است که می توانید همزمان در فیس بوک اجرا کنید و هزینه های شما به پلتفرمی که به طور خودکار بهترین عملکرد را دارد بهینه می شود.

مک کوی توصیه می کند که از این قابلیت استفاده کنید، مگر اینکه هدف یا اطلاعاتی برای یک کانال خاص داشته باشید که یک پلت فرم از دیگری ارزشمندتر است.

جایگاه های بعدی قرار دارند. بنابراین خلاقیت خود را وصل کنید و ببینید در همه مکان‌ها چگونه به نظر می‌رسد. باز هم، هزینه‌های شما برای بهترین عملکرد بهینه می‌شود، بنابراین با خیال راحت همه چیز را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی کار می‌کند.

حالا بیایید با مخاطبان صحبت کنیم. این یکی از اجزای کمپین های تبلیغات اجتماعی است که واقعاً آنها را از کمپین های تبلیغاتی در کانال های دیگر متمایز می کند.

سه نوع مخاطب وجود دارد که می توانید آنها را آزمایش کنید. مک کوی توصیه می کند حداقل دو مورد از این سه مورد را آزمایش کنید تا بتوانید درک اولیه ای از نحوه دریافت محتوای خود و “پرسش” خود داشته باشید.

سه نوع مخاطبی که در کمپین های تبلیغات اجتماعی وجود دارد عبارتند از:

  1. مخاطبان سفارشی: لیست ایمیل، بازدیدکنندگان سایت و افرادی که با حساب شما درگیر شده اند.

  2. مخاطبان مشابه: افرادی که شبیه مخاطبان شما هستند. آنها به طور خودکار با استفاده از داده های شخص اول از حساب شما ساخته می شوند.

  3. مخاطبان بر اساس علاقه: ایجاد شده از داده های کاربر و فعالیت در سایت.

بنابراین حداقل دو مورد از این نوع مخاطبان اصلی را انتخاب کنید و چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت!

در نهایت، خلاقیت شما وجود دارد.

به طور کلی، مک کوی آزمایش حداقل دو گزینه خلاقانه را توصیه می کند. اگر در دارایی های خلاقانه خود محدود هستید، می توانید به سادگی CTA های کپی مختلف را آزمایش کنید. اما در صورت امکان، آزمایش دو فرمت مختلف بهترین است – مانند یک ویدیو در برابر پست یا تصویر چرخ فلک.

با بودجه محدود، ایده خوبی است که میزان آزمایش خلاقانه خود را محدود کنید. در غیر این صورت، می‌توانید آنقدر گسترده واریانس داشته باشید که تشخیص اینکه چه کاری انجام داده و چه کار نکرده است دشوار است.

اگر هنوز مطمئن نیستید که از چنین هزینه کوچکی چه چیزی می توانید به دست آورید، در اینجا نمونه ای از آموخته هایی است که مک کوی از هزینه تبلیغات 200 دلاری دریافت کرد:

در این مورد، هدف او افزایش ترافیک سایت بود و هیچ داده معیار تاریخی برای مقایسه نداشت. بنابراین بلافاصله پس از اجرای آزمایش، او توانست معیارهای نام تجاری هزینه به ازای کلیک (CPC) و هزینه به ازای هر میلیون (CPM) را جمع‌آوری کند که می‌تواند برای برنامه‌ریزی بیشتر هزینه‌های آینده بیشتر استفاده کند.

این کمپین آزمایشی هم در فیس‌بوک و هم در اینستاگرام اجرا شد و اینستاگرام با 95 درصد هزینه‌ها برای قرار دادن فید خبری در اینستاگرام برنده قطعی بود.

مک کوی در تست مخاطبان خود، برنده مشخصی در عملکرد در بین جنسیت‌ها نداشت، اما او دید که گروه سنی 18 تا 34 سال اکثر نتایج هدف را هدایت می‌کنند. و از آنجایی که او سه نوع مخاطب را آزمایش کرد، دید که مخاطبان سفارشی، شبیه و علاقه‌مند همگی عملکرد خوبی داشتند.

در نهایت، آزمایش خلاق مک کوی نشان داد که فرمت چرخ فلک بسیار بهتر از فرمت تصویر عمل می‌کند و «بیشتر بدانید» CTA بهتری نسبت به «دریافت پیشنهاد» است.

این یادگیری CTA همچنین ممکن است به این معنی باشد که مخاطبان کاملاً آماده خرید نیستند، زیرا به نظر می‌رسید که آنها پیشنهاد را در نظر می‌گیرند و واقعاً آماده عمل بر اساس آن هستند.

فراموش نکنید که ویدیوی McCoy’s LaterCon را در مورد نحوه ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موفق در اینستاگرام برای مبتدیان بررسی کنید:

همه ما را بررسی کنید LaterCon پانل ها و بلندگوها با تنظیم مجدد در پخش رایگان اینجا!

تبلیغات اینستاگرام برای مبتدیان شماره 2: ساده می تواند سودآور باشد

نکته دوم مک کوی این است که یک کمپین ساده می تواند بسیار سودآور باشد.

شاید شما تحت تاثیر واژگان تبلیغات اجتماعی قرار گرفته اید یا فقط برنامه های رسانه ای بسیار پیچیده ای را برای هزینه های تبلیغات اجتماعی دیده اید. در هر صورت، همیشه آنقدرها هم پیچیده نیست.

شما می توانید با تمرکز بر با ارزش ترین هدف خود ابتدا کارها را تا حد زیادی ساده کنید. کاملاً مواقعی وجود دارد که برنامه رسانه ای پیچیده تری لازم است – اما اگر تازه شروع کرده اید، آن را ساده نگه دارید و روی این یک هدف ارزشمند تمرکز کنید.

در اینجا طرحی است که مک کوی برای هزاران کسب و کار کوچک و استارت آپ نوشته است. چه وجه اشتراکی داشتند؟ خرید با ارزش ترین هدف تجاری آنها بود، بنابراین او از آنجا شروع کرد.

پس از تعیین بودجه برای خرید، مک کوی از بقیه بودجه برای پر کردن قیف آنها استفاده کرد. در این مورد، آنها از تقسیم 60-40 بین دو هدف استفاده کردند. البته این هدف سختی نیست. اما این نسبت یک نقطه شروع عالی است.

همانطور که در طرح حرکت می کنید، خواهید دید که مک کوی با مخاطبان واجد شرایطی مانند مشترکین ایمیل و بازدیدکنندگان سایت در کمپین خرید شروع کرد. و همانطور که او سعی کرد قیف را با ترافیک سایت بسازد، از مخاطبان مشابه استفاده کرد.

از نظر خلاقیت، مک کوی دو گزینه را آزمایش کرد:

مک کوی می‌گوید این طرح اساسی واقعاً ارزشمند بوده و نقطه شروعی عالی برای مشتریان بوده است.

تبلیغات اینستاگرام برای مبتدیان شماره 3: تبلیغات اجتماعی می توانند تأثیری تمام عیار داشته باشند

آخرین توصیه مک کوی این است که تبلیغات اجتماعی می توانند تأثیری کامل داشته باشند. این درس مهم است زیرا در بسیاری از مواقع، فشاری وجود دارد که اجتماعی را قهرمان کنیم.

اگر از طریق آزمایش متوجه شوید که تبلیغات اجتماعی تأثیری بر فروش شما ندارد، اشکالی ندارد. اما مک‌کوی همچنان توصیه می‌کند که دریابید چه تأثیرات دیگری ممکن است داشته باشند که با ارزش هستند و به راحتی از طریق هزینه‌های تبلیغاتی تقویت می‌شوند.

در نهایت، فراتر از معیارهای فقط اجتماعی مانند لایک، دنبال کردن، و تعامل پست نگاه کنید و به معیارهایی مانند سرنخ های ایمیل و بازدید از سایت توجه کنید تا بهتر بیاموزید که چگونه هزینه تبلیغات اجتماعی می تواند تجارت شما را بهبود بخشد.

و بس!

با داشتن این اطلاعات، هیچ مشکلی برای شروع تبلیغات اینستاگرام برای مبتدیان ندارید.

بنابراین بلافاصله وارد شوید و شروع به آزمایش قالب‌ها و سبک‌های مختلف تبلیغات کنید تا ببینید چه چیزی بیشتر در بین مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود!

امسال نتوانستید به LaterCon برسید؟ نگران نباشید، شما همچنان می توانید با تنظیم کردن در ما، همه اقدامات را مشاهده کنید پخش مجدد LaterCon!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا