بازی

توسعه دهندگان Space Marine 2 نگران انباشته شدن بیش از حد 40k Lore هستند

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
این مقاله حاوی اسپویلرهای Warhammer 40,000: Space Marine 2 است.

خوراکی های کلیدی

Saber Interactive در مورد گنجاندن بیش از حد 40 هزار داستان در هنگام توسعه Space Marine 2 بحث کرد.
در پایان، آنها احساس کردند گنجاندن آنها عمق لازم را به بازی اضافه کرد.
گنجاندن سیاره Demerium به ویژه بحث برانگیز بود.

Saber Interactive در حین توسعه Warhammer 40,000 Space Marine 2، در مورد اینکه چه چیزی در بازی گنجانده شود، درگیری‌های داخلی داشت، زیرا برخی از اعضای تیم می‌ترسیدند که اگر بازیکنان معمولی‌تری را در انبوهی از داستان‌های 40 هزار نفری قرار دهند، از خود بیگانه خواهند شد.

این ترس بی‌اساس نیست زیرا، با قضاوت بر اساس موفقیت بی‌نظیر بازی، بازیکنان زیادی هستند که Space Marine 2 را بازی کرده‌اند و علاقه زیادی به تنظیمات 40k ندارند. از این گذشته، ژانر “کشتن انبوهی از دشمنان با دوستان” صرف نظر از موقعیت مکانی محبوب است.

در مصاحبه ای با GamesRadar+، کارگردان خلاق، الیور هالیس-لیک و کارگردان بازی، دیمیتری گریگورنکو، برخی از نبردهای خود را بر سر جنبه های مختلف بازی بازگو کردند. یکی از موضوعات بحث برانگیز، گنجاندن Demerium، محیطی برای سطح نهایی بازی Dawn's Descent بود که در آن باید بروید و یک مرکز Adeptus Mechanicus را در سطح سیاره آزاد کنید.

بیگانگان اندروید باستان

همانطور که در طول سطح مشخص شد، Demerium در واقع یک جهان مقبره Necron است. به عبارت دیگر، یکی از سیاراتی است که در آن گونه‌های بیگانه باستانی در زیر زمین در حالت سکون قرار دارند و همانطور که می‌توانید تصور کنید، Adeptus Mechanicus آنها را اذیت کرده است. این افشاگری تنها یکی از راه‌هایی است که سابر برخی از افسانه‌های 40k را نشان داد. با این حال، گنجاندن آن در بازی یک موضوع بحث برای توسعه دهندگان بود.

هالیس لیک می‌گوید: «منصفانه است که بگوییم من و دیمیتری برای اینکه بتوانیم در آنجا حضور داشته باشیم، باید خیلی مبارزه می‌کردیم. “در یک مقطع زمانی یک گروه نگرانی ایجاد کرد که ما بیش از حد در بازی قرار می‌دهیم. تقریباً در ذهن آنها به نوعی مهمانی لباس‌های فانتزی 40 هزار نفری تبدیل می‌شد.”

Hollis-Leick ادامه می دهد که این سطح به طور خاص مقیاس جهان 40k را بدون کنکاش زیاد در آن نشان می دهد. حضوری در زیر زمین وجود دارد که میلیون‌ها سال قبل از وجود انسان در آنجا وجود داشته است. او در پایان گفت: “بنابراین من واقعاً خوشحالم که دیمیتری برای آن تلاش کرد، زیرا فکر می‌کنم ابعاد بیشتری به آن می‌افزاید. اما به دست آوردن آن آسان نبود.”

Warhammer 40,000 یکی از گسترده‌ترین و کاوش‌شده‌ترین تنظیمات داستانی است. بیش از 400 رمان به تنهایی وجود دارد و این تنها یک رسانه است. همیشه قرار بود یک اقدام متعادل کننده برای صابر باشد که بفهمد چه چیزی را شامل شود، روی چه چیزی تمرکز کند و چه چیزی را حذف کند.

به نظر می رسد کار سخت این استودیو نتیجه داده است زیرا Warhammer 40,000: Space Marine 2 محبوب ترین بازی Warhammer در استیم است.

این مقاله حاوی اسپویلرهای Warhammer 40,000: Space Marine 2 است.


خوراکی های کلیدی

  • Saber Interactive در مورد گنجاندن بیش از حد 40 هزار داستان در هنگام توسعه Space Marine 2 بحث کرد.
  • در پایان، آنها احساس کردند گنجاندن آنها عمق لازم را به بازی اضافه کرد.
  • گنجاندن سیاره Demerium به ویژه بحث برانگیز بود.


Saber Interactive در حین توسعه Warhammer 40,000 Space Marine 2، در مورد اینکه چه چیزی در بازی گنجانده شود، درگیری‌های داخلی داشت، زیرا برخی از اعضای تیم می‌ترسیدند که اگر بازیکنان معمولی‌تری را در انبوهی از داستان‌های 40 هزار نفری قرار دهند، از خود بیگانه خواهند شد.

این ترس بی‌اساس نیست زیرا، با قضاوت بر اساس موفقیت بی‌نظیر بازی، بازیکنان زیادی هستند که Space Marine 2 را بازی کرده‌اند و علاقه زیادی به تنظیمات 40k ندارند. از این گذشته، ژانر “کشتن انبوهی از دشمنان با دوستان” صرف نظر از موقعیت مکانی محبوب است.

در مصاحبه ای با GamesRadar+، کارگردان خلاق، الیور هالیس-لیک و کارگردان بازی، دیمیتری گریگورنکو، برخی از نبردهای خود را بر سر جنبه های مختلف بازی بازگو کردند. یکی از موضوعات بحث برانگیز، گنجاندن Demerium، محیطی برای سطح نهایی بازی Dawn's Descent بود که در آن باید بروید و یک مرکز Adeptus Mechanicus را در سطح سیاره آزاد کنید.



بیگانگان اندروید باستان

همانطور که در طول سطح مشخص شد، Demerium در واقع یک جهان مقبره Necron است. به عبارت دیگر، یکی از سیاراتی است که در آن گونه‌های بیگانه باستانی در زیر زمین در حالت سکون قرار دارند و همانطور که می‌توانید تصور کنید، Adeptus Mechanicus آنها را اذیت کرده است. این افشاگری تنها یکی از راه‌هایی است که سابر برخی از افسانه‌های 40k را نشان داد. با این حال، گنجاندن آن در بازی یک موضوع بحث برای توسعه دهندگان بود.

هالیس لیک می‌گوید: «منصفانه است که بگوییم من و دیمیتری برای اینکه بتوانیم در آنجا حضور داشته باشیم، باید خیلی مبارزه می‌کردیم. “در یک مقطع زمانی یک گروه نگرانی ایجاد کرد که ما بیش از حد در بازی قرار می‌دهیم. تقریباً در ذهن آنها به نوعی مهمانی لباس‌های فانتزی 40 هزار نفری تبدیل می‌شد.”


Hollis-Leick ادامه می دهد که این سطح به طور خاص مقیاس جهان 40k را بدون کنکاش زیاد در آن نشان می دهد. حضوری در زیر زمین وجود دارد که میلیون‌ها سال قبل از وجود انسان در آنجا وجود داشته است. او در پایان گفت: “بنابراین من واقعاً خوشحالم که دیمیتری برای آن تلاش کرد، زیرا فکر می‌کنم ابعاد بیشتری به آن می‌افزاید. اما به دست آوردن آن آسان نبود.”

Warhammer 40,000 یکی از گسترده‌ترین و کاوش‌شده‌ترین تنظیمات داستانی است. بیش از 400 رمان به تنهایی وجود دارد و این تنها یک رسانه است. همیشه قرار بود یک اقدام متعادل کننده برای صابر باشد که بفهمد چه چیزی را شامل شود، روی چه چیزی تمرکز کند و چه چیزی را حذف کند.

به نظر می رسد کار سخت این استودیو نتیجه داده است زیرا Warhammer 40,000: Space Marine 2 محبوب ترین بازی Warhammer در استیم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا