بازی

Space Marine 3 باید درباره Chaos Space Marines باشد

ستوان تیتوس ثابت شده است. در حالی که نزدیکترین متحدان او به فساد مظنون بودند و استاد فصل اولترامارین ها، مارنیوس کالگار، مجبور شد به کمک او بیاید، تیتوس در پایان ثابت کرد که شایسته عناوین و افتخاراتش است. او در برابر ندای هرج و مرج مقاومت کرده و بدعت گذاران بی شماری را در مسیر نجات خود پاکسازی کرده است. اما آیا می توانید؟




هیچ تفاوتی عملکردی برای بازی به عنوان یک دریانورد Chaos یا برادران وفادار آنها در بازی چندنفره PvP Warhammer 40,000: Space Marine 2 وجود ندارد. اگر وفادار باشید، زره تمیز و براق و جیر جیر می گیرید. اگر از پرستندگان آشوب هستید، زره شما قدیمی‌تر، پوسیده و در جاهایی شکسته است. این یک زیبایی شناسی جالب است و من کسانی را که به سمت تاریکی روی می آورند درک می کنم، اما به سختی نقش آفرینی می کند.

هرج و مرج همیشه توسط Saber Interactive مورد غفلت جنایی قرار گرفته است. نیروهای Chaos که در هر دو بازی به آنتاگونیست‌ها تنزل داده شده‌اند، چیزی بیش از تبهکاران شرور کارتونی عمل می‌کنند که امیدوارند کهکشان را با سرقت مک گافین Titus نابود کنند و نقشه‌ای شیطانی با بزرگی بین کهکشانی را به حرکت درآورند.


هیچ تفاوتی در Chaos Space Marines در این بازی ها وجود ندارد. آنها فقط انبوهی بی فکر هستند که باید به همان شیوه تیرانیدهای قبل از خود اعدام شوند. در واقع، مقابله با آن‌ها ساده‌تر از Tyranids است، زیرا راحت‌تر می‌توان آنها را در موقعیت‌های یک در مقابل یک بدون انبوهی از Gaunts که شما را احاطه کرده‌اند، در حالی که شما ناامیدانه تلاش می‌کنید کنار بگذارید. علاوه بر به هم ریختن منحنی سختی، نمی توانم از آنها به عنوان کمی تک بعدی فکر نکنم.

سفارشی سازی Warhammer 40K Space Marine 2 Alpha Legion

به همین دلیل است که اگر سابر تصمیم بگیرد که آن را بسازد، باید به عنوان یک Chaos Space Marine در Space Marine 3 بازی کنیم. (در حال حاضر به نظر می رسد احتمال بیشتری وجود دارد که DLC داستانی برای Space Marine 2 در راه است.) پیروان Khorne، Nurgle، Tzeentch و Slaanesh پیچیده تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید اگر فقط این دو بازی ویدیویی را بازی کرده باشید.


من چند مثال برای اثبات نظرم دارم. برای مثال فابیوس بیل را در نظر بگیرید. آزمایش‌های او انواع و اقسام بهم ریخته‌اند (اگرچه به سختی مقیاس شیطنت‌های دروخاری را لمس می‌کنند) و پیمان‌های او با خدایان به‌جای هرگونه بدخواهی واقعی ناشی از شهوت دانش است. او یک جامعه شناسی است که به سلامت بقیه کهکشان اهمیتی نمی دهد، اما آیا این او را کاملاً شرور می کند؟ آیا این او را بدتر از بلیزاریوس کاول، رهبر مرموز جالب ترین جناح Space Marines 2، Adeptus Mechanicus می کند؟ و مهمتر از آن، آیا از او شخصیت جالبی می سازد؟ پاسخ به سوال اخیر “بله” قاطعانه است.


بعدی در لیست شخصیت های جالب و پیچیده Chaos کسی نیست جز Magnus، Primarch of the Thousand Sons. او تنها بهترین منافع امپراطور را در دل داشت و مجبور شد راهی به اصطلاح بدعت گذار شود. با وجود تفنگداران دریایی تک بعدی که در Space Marine 2 می بینید، مگنوس یک روح متعارض است که چنین کرد. هیچی. اشتباه است.

اربوس
است
کاملاً شیطانی است و می تواند در دریا وارد شود.

اینها داستان‌هایی هستند که من می‌خواهم در Space Marine 3 ببینم. نه لزوماً داستانی از Primarchs یا شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران، بلکه درباره‌ی Chaos Space Marines که با پرستش‌شان درگیر شده‌اند و در مواجهه با قدرت‌های ویرانگر دچار بحران هویت می‌شوند. این یک گام بزرگ خواهد بود، اما داشتن مکانیک های سبک RPG به این معنی است که می توانید مهارت های خود را در مسیری از هر آشوب ارتقا دهید. .


پریمارک مگنوس با زره طلایی و پوست قرمز که شمشیری منحنی به دست دارد و طلسم می‌کند.
هزار پسر کدکس هنر از طریق کارگاه بازی

من شخصیتی را می‌خواهم که یک موهبت از Khorne را انتخاب کند و وقتی نزدیک‌ترین دوستش را در حالی که در یک خونخواهی غیرقابل کنترل است به یک نبرد مرگبار هدایت کند، پشیمان شود. من شاگرد نورگل را می‌خواهم که به‌طور هم‌زمان از هدایای پدرش سپاسگزار باشد و از جوش‌های کثیفی که روی بدنش رشد می‌کند بیزار باشد. من می خواهم صعود کنم تا شاهزاده دیمون شوم. من می خواهم ظرفیت بد باشد.

تفنگداران فضایی بیش از حد صاف هستند، بیش از حد خسته کننده هستند، و این در بررسی های طرفداران غیر Warhammer نشان داده شده است. ما می‌توانیم آن‌ها را با بازیگران جالب‌تر، فریبنده‌تر و مخرب‌تر همراه کنیم. و ما می‌توانیم این رضایت را داشته باشیم که تیتوس را به عنوان یک رئیس متخاصم کنار بگذاریم.


Saber برای مدت طولانی نادیده گرفته شده است. فقط به گزینه های سفارشی سازی PvP در Space Marine 2 نگاه کنید. تعداد فصل های جانشین Ultramarines بیشتر از Chaos legions است. رنگ آمیزی مجدد Chaos Raptor (کلاس Assault) نماد نگاری Night Lords را حفظ می کند. من می دانم که توسعه دهندگان فقط می توانند کارهای زیادی انجام دهند، اما آنها باید به دشمن بزرگ احترام بگذارند. می‌تواند با شخصی‌سازی بهتر در چند نفره در Space Marine 2 شروع شود و می‌تواند به یک هک ان اسلش تبدیل شود. بالاخره چه کسی در هک کردن و اسلش کردن بهتر از خرن و همکار است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا