بازی

Horizon: Call Of The Mountain

Horizon: Call of the Mountain یک اسپین آف واقعیت مجازی از سری Horizon انحصاری پلی استیشن است که در دنیایی پسا آخرالزمانی که ماشین‌های عظیم بر اکثریت زمین تسلط دارند، اتفاق می‌افتد. برای اولین بار در این سری، قهرمان بازی Aloy نیست، بلکه یک Shadow Carja سابق است که به دنبال رستگاری شناخته شده به نام Ryas است.


مطالب مرتبط: سوالات طولانی ما پس از پایان افق: ندای کوه

اگرچه طراحی و داستان بازی به طور کلی زمانی که زیر میکروسکوپ قرار می گیرد به اندازه کافی محکم است، چند تناقض آشکار وجود دارد که ممکن است شما را از جهان بیرون بکشد. از آنجایی که تمام هدف واقعیت مجازی این است که شما را در یک فضا غوطه ور کند، آخرین کاری که یک بازی VR می خواهد انجام دهد این است که توهم را بشکند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 چرا کمان رایج ترین سلاح است؟

اگر از طرفداران این سری هستید، ممکن است پاسخ این سوال را از قبل داشته باشید: در دوران پسا آخرالزمان، مواد مورد نیاز برای ساخت سلاح هایی مانند اسلحه به حدی محدود می شوند که کمان ها کارآمدترین راه محافظت از منابع هستند. خود مسئله این است که کمان ها تنها سلاح های دنیای قدیم موجود نیستند.

یکی از بدیهی‌ترین جایگزین‌های کمان، کمان پولادی است که از فناوری مشابهی استفاده می‌کند، اما می‌تواند آزادانه‌تر در ازای یک جریمه دقت کوچک استفاده شود. از نظر فنی چند سلاح پیچ و مهره ای در این سری وجود داشته است، اما آنها کمتر شبیه کمان های ضربدری سنتی و بیشتر شبیه تفنگ های ساچمه ای عمل می کنند – در محیطی که عدم آمادگی می تواند به معنای مرگ باشد، منطقی نیست که یک شخصیت حتی یک کوچک را نگه ندارد. کمان پولادی به عنوان یک بازو

9 چرا ریاس اینقدر با خودش صحبت می کند؟

محیط تاریک که یک دیوار چوبی را در Horizon Call of the Mountain نشان می دهد.

در کمال تعجب بسیاری از مردم، در واقع یک بخش فرعی از جمعیت وجود دارد که خود گفتاری کلامی را تمرین می کنند – اما این چیزی نیست که رایاس در طول بازی انجام می دهد. به لطف خط‌هایی که در موقعیت‌های خاص تف می‌دهد، از خود می‌پرسید که چرا در طول یک دقیقه چندین بار پشت سر هم «من دیده‌ام» را تکرار می‌کند.

اگر صرفاً به شما نشان می دهد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، راه های ظریف تری وجود دارد تا بازیکنان را به درک بهتری از محیط خود هدایت کنید. رایاس به جای اینکه مفید باشد، بیشتر شبیه یک ربات به نظر می رسد تا هیولاهای مکانیکی که با او می جنگد.

8 چرا ملاقات آلوی با ریاس در سایر بازی ها انجام نشد؟

Aloy Cameo در Horizon Call of the Mountain.

هیچ کس انتظار ندارد که آلوی به طور ناگهانی در مورد چگونگی کمک به ریاس در آن یک بار صحبت کند، اما عجیب است که ملاقات با Shadow Carja سابق که در نهایت نقش مهمی در کمک به متحدانش ایفا می کند، واقعاً به نظر نمی رسد. چیزی بیشتر از پاورقی برای او

مطالب مرتبط: Horizon: Call Of The Mountain – Every Character, Ranked

این موضوع به خصوص با توجه به اینکه Call of the Mountain قرار است در زمان Zero Dawn اتفاق بیفتد جالب است – ممکن است تا قبل از اولین بازی در حال تولید نبوده باشد، اما اگر می‌خواستند از بازی اجتناب کنند، اصلاً مجبور نبودند که Aloy را اضافه کنند. کمی سردرگمی

7 چرا کوهنوردی اینقدر محدود کننده است؟

ربات باستانی که روی صخره ای با شاخک در Horizon Call of the Mountain قرار گرفته است.

برای یک کوهنورد چیره دست، ریاس به نظر می رسد فقط می تواند از مسیرهای بسیار خاص صعود کند – او برخی از اجسام هندسی را به کلی نادیده می گیرد، علیرغم این واقعیت که احتمالاً اگر می خواست می توانست از آنها بالا برود.

مکان‌های متعددی در بازی وجود دارد که رایاس تصمیم می‌گیرد که بالا رفتن از چیزی مانند میلگرد نازک یا پیچک‌های لرزان یک ماشین باستانی، گزینه بسیار سالم‌تری نسبت به تلاش برای بالا رفتن از یک برآمدگی جزئی است. این نتیجه طراحی گیم پلی خطی است، اما این موضوع آن را منطقی تر نمی کند.

6 چرا Ryas در مبارزه مخفی کاری بسیار بد است؟

شخصیت در Tall Grass Fighting A Robot Beast در Horizon Call of the Mountain.

در عناوین اصلی سری Horizon، مخفی کاری ابزاری است که اغلب توسط Aloy برای برتری بر دشمنانش استفاده می شود. منطقی است – وقتی ارتشی تک زن در برابر هزاران دشمن قدرتمند هستید، به تمام کمکی نیاز دارید که می توانید دریافت کنید. با این حال، به طرز عجیبی، به نظر می رسد که ریاس از نظر فیزیکی قادر به حفظ هر نوع مزیت پنهان کاری در طول سفر خود نیست.

حتی اگر سعی کنید مانند Aloy در چمن‌های بلند پنهان شوید، تمرکز روی مبارزه در Call of the Mountain به این معنی است که پس از پرتاب یک یا دو تیر مجبور به مبارزه خواهید شد. واقعاً هیچ دلیلی وجود ندارد که این برای Aloy و نه برای Ryas کار کند – این فقط مکانیک دیگری است که مراقبتی را که شایسته آن بود دریافت نکرد.

5 چرا مراقبان در شغل خود بسیار بد هستند؟

نگاه کردن به تیر چوبی به عنوان ناظر در Horizon Call of the Mountain مشکوک است.

وقتی صحبت از مخفی کاری غیر جنگی به میان می آید، بخشی از بازی وجود دارد که در آن باید با بالا رفتن از موانعی که دید آنها را مسدود می کند، به طور موثری توسط مجموعه ای از Watchers پنهان شوید. قرار است این لحظه ای پرتنش باشد که در آن از نگاه آنها دوری می کنید و بدون آسیب فرار می کنید. در عوض، متوجه می شوید که تماشاگران چقدر در تماشا کردن ضعیف هستند.

مطالب مرتبط: چیزهایی که همه در Horizon: Call Of The Mountain از دست داده اند

حتی اگر یک دیده‌بان شما را ببیند و چند عکس با بچه‌ها شلیک کند، واقعاً نمی‌توانید جلوی گوشه‌ای بمانید تا زمانی که علاقه‌شان را از دست بدهند. اما پس از آن، آنها احتمالا هرگز در حالت آماده باش قرار نخواهند داشت، زیرا نمی توانند پاهای آویزان شما را به عنوان نشانه های زندگی تشخیص دهند، در حالی که شما درست در مقابل آنها آویزان هستید.

4 راه رفتن رادل پس از دو روز گیر کردن چگونه است؟

رادل، در زیر پرتوی از چوب در Horizon Call of the Mountain به دام افتاده است.

در حالی که آتروفی عضلانی احتمالاً در طی دو روز روی کسی تأثیر نمی گذارد، گرسنگی و کم آبی بسیار سریعتر از آنچه انتظار دارید عمل می کند. رادل ممکن است جیره های پشتیبان برای سفر داشته باشد که به او کمک کرد در حالی که بی حرکت نشسته بود، اما با توجه به این که بطری او هنگام بلند شدن برای رفتن به پشت او بسته شده است، بعید به نظر می رسد که او ابزاری برای آبرسانی مناسب در حین گیرکردن داشته باشد.

کم‌آبی می‌تواند عوارض جانبی شدیدی برای بدن ایجاد کند، حتی منجر به سرگیجه و توهم شود – پیشنهاد شوخی ریاس برای سوار شدن به او در گذشته خنده‌دار نیست، زیرا در شرایط عادی، دقیقاً همان چیزی است که او برای پایین آمدن نیاز داشت. کوه بدون آسیب

کلنگ روی میز کاردستی در Horizon Call of the Mountain.

اگر چه این که بتوانید بسیاری از ابزارهایی را که در ماجراجویی پوسته پوسته کردن دیوار خود استفاده می کنید، در کنار هم قرار دهید، مطمئناً یک عینک خوب است، اما عجیب است که بسیاری از ابزارهای ساده تر نیاز به ساخت دارند. در حالی که ابزارهای پیچیده و طاقچه زمان زیادی را برای تهیه نسخه پشتیبان از آنها می طلبد، دلیلی وجود ندارد که حداقل یک یا دو کلنگ در انباری برای استفاده Ryas وجود نداشته باشد.

وقتی ریاس به طور تصادفی ابزارهای خود را در فضای خالی می‌اندازد، نمی‌توانید به این فکر نکنید، زیرا در شرایط عادی، او باید به یک میز کاردستی برمی‌گشت و کل فرآیند را دوباره انجام می‌داد.

2 چگونه Ryas فضای زیادی در جیب دارد؟

منوی زمینه در Horizon Call of the Mountain.

ریاس در طول ماجراجویی خود منابع و ابزارهای زیادی را در اختیار خود نگه می دارد، به طوری که بی دلیل نیست که تعجب کنید که او همه آنها را کجا نگه می دارد. یک کوله پشتی توضیح ساده ای به نظر می رسد، اما این بدان معناست که او در هنگام کوهنوردی در حالی که سنگین است، استقامت یک خدای یونانی را دارد.

این سوال بیشتر با این واقعیت تشدید می شود که بازی در VR است و به شما یک فرم فیزیکی در فضا می دهد که تصور می کنید به قوانین فیزیک پایبند است. هنگامی که با یک دست روی یک طاقچه بدون جای پا آویزان می شوید، بسیار شگفت انگیز است که می توانید یک قلاب دست و پنجه نرم را با زمان کم یا بدون جستجو بیرون بکشید.

آموزش انتخاب یک کلنگ در Horizon Call of the Mountain.

جایی که بازی‌های دیگر ممکن است آیتم‌ها را در دستان شما قفل کنند تا زمانی که آنها را به درستی روی شانه خود ذخیره کنید، Call of the Mountain مانع از آن نمی‌شود که ابزارهایتان را رها کنید و در طول بخش‌های کوهنوردی تماشای افتادن آنها در فضای خالی را تماشا کنید. با این حال، هرگز نترسید، زیرا منوی زمینه به شما امکان می دهد تقریباً فوراً آنها را به دست خود بازگردانید.

این امر ریاس را در لیستی از قهرمانانی مانند کریتوس قرار می دهد که می توانند اقلام خود را مانند حیوانات خانگی فراخوانی کنند. تفاوت بین ریاس و کریتوس این است که قرار نیست ریاس خدا باشد. چرا او می‌تواند این کار را در بازی‌ای انجام دهد که بر ضرورت کاردستی نیز تمرکز دارد؟

بعدی: تغییرات برای ایجاد Horizon: Call Of The Mountain از حالت خوب به عالی می رود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا