شبکه های اجتماعی

تالس در سال 2023 بیش از 12 هزار نفر را در سراسر جهان استخدام می کند، حدود 550 نفر در هند

در فصل تعمیق اخراج، رشته فرانسوی تالس گفت که قصد دارد بیش از 12000 کارمند جدید از جمله 550 نفر را استخدام کند هند، برای حمایت از مسیر رشد قوی خود در سه بازار اصلی خود – هوافضا، دفاع و امنیت، و هویت و امنیت دیجیتال.

این گروه 5500 کارمند جدید در فرانسه، 1050 کارمند در بریتانیا، 600 در استرالیا و 540 کارمند در ایالات متحده به غیر از 550 کارمند در هند استخدام خواهد کرد.

برای مراکز مهندسی خود در نویدا و بنگالورو، تالس گفت که در حال استخدام افراد با قراردادهای دائمی یا ثابت و همچنین ارائه چندین فرصت تحرک داخلی در تالس در هند و در سراسر جهان است.

گفت: «از طریق مراکز صلاحیت مهندسی و زنجیره‌های تأمین، ما کارکنان خود در هند را قادر می‌سازیم تا در تیم‌های متقابل و بین جغرافیایی روی فناوری‌هایی که توسعه پایدار جوامع ما را هدایت می‌کنند، کار کنند». آشیش صراف، معاون و مدیر کشوری هند، تالس.

صراف افزود: “در حالی که برنامه استخدام خود را برای کشور افزایش می دهیم، ما مشتاق هستیم که از همکاران جدید در تالس در هند استقبال کنیم.”

در سایت‌های هند، تالس عمدتاً به دنبال مهندسان سخت‌افزار، مهندسان نرم‌افزار، معماران سیستم، متخصصان فن‌آوری‌های دیجیتال و مدیران پروژه است و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا به ایجاد دنیایی امن‌تر، سبزتر و فراگیرتر کمک کنند.

تالس همچنین در تلاش برای بهبود تعادل جنسیتی در نیروی کار خود است.

در سال 2022، زنان 25 درصد از استخدام های جدید در هند را تشکیل می دادند و 22 درصد از نیروی کار گروه هند را تشکیل می دادند.

در هند، 80 دانشجو در این ماه به عنوان کارآموز به شرکت پیوستند.

تالس اخیراً با افتتاح اولین مرکز طراحی خود، که توسعه مرکز صلاحیت مهندسی تالس در نویدا است و مرکزی برای نوآوری، تحقیق و توسعه در کشور خواهد بود، حضور خود را در هند گسترش داد.

گفت: «پیوستن به تالس بلیتی برای برخی از ماجراهای بزرگ انسانی فناوری و فرصتی برای عضویت در یک سازمان یادگیرنده است که به تلاش جمعی اهمیت می دهد. پاتریس کین، رئیس و مدیر اجرایی، تالس.

جوایز GN - به ابزارک های مورد علاقه خود رای دهید

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا