شبکه های اجتماعی

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 به صفحه نمایش بزرگی با رابط مبتنی بر ویجت مجهز شده است

بستن

Samsung Galaxy Z Flip 5

سامسونگ قرار است تا پایان این ماه میزبان رویداد Galaxy Unpacked خود باشد. سامسونگ تایید کرده است که میزبان رویداد Galaxy Unpacked در سئول، کره جنوبی در 26 جولای خواهد بود. انتظار می رود این سازنده گوشی های هوشمند گوشی های هوشمند تاشو و سری ساعت های هوشمند آینده خود را در این رویداد معرفی کند. اکنون، یک افشای جدید در فضای آنلاین منتشر شده است که جزئیاتی را در مورد آینده فاش می کند Samsung Galaxy Z Flip 5 گوشی های هوشمند.

رولاند کوانت، مشاور محبوب، تصاویری از گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را به بیرون درز کرده است. این تصاویر نمایشگر خارجی بزرگتر گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را نشان می دهد که هنوز راه اندازی نشده است. این تصاویر همچنین چندین برنامه کاربردی را نشان می‌دهند که ظاهری شبیه ویجت‌ها یا کارت‌ها دارند تا برنامه‌های کامل سنتی. در یکی از کارت های نمایش داده شده، یک صفحه کلید کامل هنگام پاسخ به یک اعلان قابل مشاهده است، در حالی که کارت دیگری کارت پرواز پرواز را نشان می دهد.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ
انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 از صفحه نمایش 6.7 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن 1080×2640 پیکسل بهره ببرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بیرونی 3.4 اینچی است.

شایعه شده است که این گوشی هوشمند تاشو از چیپست هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد و سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1 را اجرا می کند.

گفته می شود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در دو گزینه ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شود. این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه پشتی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا