شبکه های اجتماعی

هزینه جهانی فناوری اطلاعات دولت به 589 میلیارد دلار در سال آینده خواهد رسید

هزینه جهانی فناوری اطلاعات دولت به 589 میلیارد دلار در سال آینده خواهد رسید

جهانی دولت آی تی خرج کردن گزارش روز دوشنبه نشان داد که احتمالاً در سال 2023 به 588.9 میلیارد دلار می رسد که افزایش 6.8 درصدی نسبت به سال 2022 است.

نرم افزار طبق گفته های این شرکت، بیشترین رشد بخش در سال 2023 خواهد بود و پس از آن خدمات فناوری اطلاعات و خدمات داخلی قرار خواهند گرفت گارتنر.

گفت: «سازمان‌های دولتی به مدرن‌سازی فناوری اطلاعات قدیمی و سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی که دسترسی به خدمات دیجیتال را بهبود می‌بخشد ادامه می‌دهند، زیرا مؤلفه‌ها به طور فزاینده‌ای خواستار تجربیاتی هستند که معادل تعامل با مشتریان آنلاین در بخش خصوصی است». دنیل اسنایدر، کارگردان تحلیلگر در گارتنر

او افزود که چارچوب تجربه کل (TX) که به آژانس‌ها در مدیریت تعاملات کارکنان و شهروندان کمک می‌کند، دگرگونی را ممکن می‌سازد و در سال 2023 یکی از محرک‌های اصلی هزینه‌های فناوری اطلاعات باقی خواهد ماند.

پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده، هزینه‌های دولتی فناوری اطلاعات در همه بخش‌ها به جز دستگاه‌ها افزایش یابد، زیرا کاربران نهایی دولت عمر مفید دستگاه‌های خود را که در زمان شروع همه‌گیری خریداری شده‌اند افزایش می‌دهند.

Apeksha Kaushik گفت: “تامین این اولویت ها به ایجاد یک چشم انداز دیجیتالی مشترک و در سطح سازمان و ادغام آن چشم انداز در استراتژی های سطح سازمانی بستگی دارد.” تحلیلگر اصلی در گارتنر

کاوشیک افزود، در راستای این اولویت‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها در امنیت سایبری، نوسازی برنامه‌ها، پلتفرم‌های ابری A، فناوری‌های یکپارچه‌سازی مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده/تجاری افزایش می‌یابد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا