شبکه های اجتماعی

ماسک می گوید که کاربران به زودی می توانند از توییتر درآمد کسب کنند

توییتر مدیر عامل الون ماسک گفت که پلتفرم میکروبلاگینگ در حال “چرخش اشتراک” است تا کاربران بتوانند از دنبال کنندگان خود برای محتوای خاص “هزینه” بگیرند.

هنگامی که یکی از کاربران یک توییت طولانی با جدید ارسال کرد آبی ویژگی ای که به مشترکین اجازه می دهد تا توییت هایی با حداکثر 4000 کاراکتر ایجاد کنند.

ماسک پاسخ داد: “استفاده خوب از توییت طولانی! به روز رسانی بعدی به توئیت های طولانی تر با قالب بندی اولیه اجازه می دهد، بنابراین می توانید هر محتوایی را در توییتر پست کنید.”

همچنین بخوانید

توییتر دوباره عرضه پلتفرم API پولی خود را به تاخیر انداخت
ChatGPT ماسک ترامپ را به‌عنوان شخصیت‌های amp39contraversialamp39 فهرست می‌کند

ما همچنین اشتراک‌ها را افزایش می‌دهیم، بنابراین می‌توانید برای برخی از محتوا از مردم هزینه کنید و آنها به راحتی می‌توانند با یک کلیک پرداخت کنند.»

بسیاری از کاربران نظرات خود را در مورد پست ماسک بیان کردند.

در حالی که یکی از کاربران پرسید: “برای خواندن یک توییت شارژ می‌شود؟ یا paywall؟”، دیگری نظر داد: “ایده بسیار خوبی است. اکنون یک نویسنده می‌تواند کل کتاب خود را هر بار یک فصل در توییتر منتشر کند. چند توییت اول را رایگان بگذارید و استراحت کنید. پرداخت شده.”

ویژگی پیش رو فرصتی عالی برای کاربران خواهد بود تا از فالوورهای خود در پلتفرم میکرو وبلاگ نویسی کسب درآمد کنند.

در همین حال، هفته گذشته، پلتفرم میکروبلاگینگ اعلام کرد که پس از 20 مارس دیگر به کاربران غیر توییتر آبی اجازه استفاده از پیام های متنی به عنوان روش احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را نخواهد داد.

در اوایل این ماه، توییتر تأیید کرده بود که برای سرویس آبی خود با تأیید در وب، 650 روپیه در ماه و در وب 900 روپیه هزینه خواهد داشت. اندروید و دستگاه های موبایل iOS در هند.

علاوه بر این، مشترکین Blue در ایالات متحده می توانند توییت های طولانی تا 4000 کاراکتر ایجاد کنند.

کاربران آبی همچنین 50 درصد تبلیغات کمتری را در جدول زمانی خانه خود خواهند دید.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا