شبکه های اجتماعی

برنامه تلفن همراه YouTube در حال دریافت صفحه بارگیری متحرک مانند Android TV: گزارش

برنامه YouTube روشن است Android TV اواخر سال گذشته با یک انیمیشن و یک افکت صوتی بر روی صفحه بارگذاری ارتقا یافت. این شرکت گفت که ایده پشت این صدا «داشتن چیزی پر جنب و جوش، جذاب و به راحتی قابل تشخیص است». بر اساس یک گزارش، همین انیمیشن در حال آمدن به اپلیکیشن روی موبایل است.

بر اساس گزارش 9to5Google، برخی از کاربران یوتیوب برای موبایل قادر به دیدن صفحه بارگذاری متحرک هستند. با این حال، برنامه تلفن همراه صدای راه‌اندازی همراه با انیمیشن را ندارد اندروید همتای تلویزیونی

وقتی بررسی کردیم، هیچ عضوی از تیم TOI-Gadgets Now انیمیشن جدید را دریافت نکرده بود. به غیر از صفحه راه اندازی جدید، چیز جدیدی برای کاربران وجود ندارد. این می تواند بر روی هر دو اندروید و iOS ارائه شود.

همچنین بخوانید

برنامه YouTube طراحی جدید کتابخانه را برای کاربران آیفون اندرویدی آزمایش می کند

“نام تجاری جدید پر جنب و جوش” که هنگام راه اندازی YouTube پخش می شود اساساً یک شناسه است “به طوری که به محض شنیدن آن – حتی اگر از تلویزیون یا دستگاه خود دور شوید – می دانید که چیزی در YouTube ظاهر می شود. ”

انیمیشن چیه
این انیمیشن که گفته می شود از تلویزیون های قدیمی CRT الهام گرفته شده است، نماد نوار بارگذاری جدیدی را نشان می دهد که از دکمه پخش یوتیوب و نوار پیشرفت قرمز تشکیل شده است. “دکمه Play” ظاهر می شود و سپس به یک نماد پخش واقعی با “نوار جستجو” قرمز رنگ در سمت راست آن می لغزد. جالب اینجاست که “یوتیوب” به صورت متنی در کنار لوگوی کلاسیک ظاهر نمی شود.

همچنین هنگام استفاده از YouTube در تلفن همراه یا Android TV یکپارچگی ایجاد می کند. صحبت از ثبات، گوگل روی ایجاد یک رابط کاربری یکنواخت در میان برنامه‌ها، محصولات و خدمات خود کار کرده است.

همچنین بخوانید

پرونده یوتیوب در دادگاه عالی ایالات متحده می تواند محافظت از ChatGPT و AI را شکل دهد

کتابخانه یوتیوب ظاهر جدید
هفته گذشته، گزارشی اعلام کرد که گوگل در حال آزمایش یک طرح کتابخانه جدید برای اپلیکیشن یوتیوب در اندروید و آیفون است. تب Library که در پایین برنامه ظاهر می شود اکنون دو چرخ فلک را نشان می دهد. کاربران می توانند هر دو چرخ فلک History و Playlist را در بخش کتابخانه به صورت افقی حرکت دهند – باعث می شود کوتاهتر و کمتر به هم ریخته به نظر برسد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا