بازی

در واقع یک RPG جدید برای بهبود در Baldur’s Gate 3 چه کاری باید انجام دهد؟

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
هنگامی که Dragon Age: The Veilguard و Avowed تریلرهای جدیدی را در نمایشگاه بازی های Xbox در اوایل این ماه رونمایی کردند، من هم به همان چیزی فکر می کردم که بسیاری از طرفداران RPG دیگر فکر می کردند: بله، اینها خیلی خوب به نظر می رسند، اما آیا شانسی وجود دارد که بتوانند با بازی Baldur رقابت کنند. دروازه 3؟

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

آیا عادلانه است که این بازی ها را با Baldur’s Gate 3 مقایسه کنیم؟
این یک استاندارد ناعادلانه برای برگزاری بیشتر بازی‌ها است، اما من مطمئن نیستم که انتظار ناعادلانه‌ای برای BioWare و Obsidian باشد. اینها استودیوهایی هستند که – بین KOTOR و Fallout: New Vegas، Mass Effect و Tyranny، Baldur’s Gates و Pillars of Eternities – تعدادی از تحسین‌شده‌ترین RPG‌های ۲۵ سال گذشته را ساخته‌اند. BioWare قالبی را که Larian برای Baldur’s Gate 3 استفاده کرد تنظیم کرد و Obsidian برخی از محبوب‌ترین بازی‌ها را در این زیرژانر ساخته است. اگر بتوانیم از کسی انتظار داشته باشیم که دروازه Baldur’s 3 را پشت سر بگذارد، آنها هستند.

اما در واقع بهبود در GOTY تقریباً یکپارچه سال گذشته چگونه به نظر می رسد، RPG برجسته ای که از دسترسی اولیه برای تسخیر جهان ظاهر شد و بازیکنانی را که قبلاً هرگز یک RPG ترد را لمس نکرده بودند و افراد غیربازی را به افراد تبدیل کرد. چه کسی صدها ساعت را صرف یک بازی می کند؟ چه چیزی Baldur’s Gate 3 را به‌طور منحصربه‌فرد خوب، محبوب جهانی، و لعنتی چسبناک ساخته است که تقریباً یک سال پس از انتشار هنوز دائماً در مورد آن صحبت می‌کنیم؟ و بهبود آن برای یک استودیو چه معنایی دارد؟

چه چیزی Baldur’s Gate 3 را بسیار خاص می کند؟
البته، همراهان کلید نیمه عمر طولانی ویروسی Baldur’s Gate 3 هستند. Baldur’s Gate 3 می تواند تمام دستاوردهای رزمی و نقش آفرینی خود را به رخ بکشد، اما بدون شخصیت های واضحی مانند Shadowheart، Astarion، Karlach و Lae’zel، که بازیکنان عاشق عاشقانه، کشتی، ساختن هنر و نوشتن در مورد آنها هستند، این کار را نمی کند. کندوهای آنلاین را برای تقریباً به همان اندازه سر و صدا نگه داشته اند. هر رقیب تاج و تخت RPG باید روی شخصیت‌هایش سرمایه‌گذاری کند و زمانی را که لاریان به وضوح انجام داده است صرف کند تا آنها احساس واقعی کنند.

مربوط عصر اژدها: مبارزه جدید The Veilguard به همان اندازه که ناامید کننده است قابل پیش بینی است اوه، یک RPG اکشن؟ انقلابی.
به همان اندازه مهم، دلیل قانع کننده ای برای گرد هم آوردن آن شخصیت ها دارد. من برای Avowed مشتاق هستم، اما از اینکه ببینم چیدمان طرح آن چقدر دیگ بخاری است، متحیر شدم. تلاش اصلی کاراکتر شما این است که به ته آنچه باعث یک طاعون مرموز می شود، برسید. این به خصوص تازه نیست و در مقایسه با بمب ساعتی تیک تاک بچه قورباغه Baldur’s Gate 3 که شخصیت‌های خودخواه را گرد هم می‌آورد که در غیر این صورت یکدیگر را می‌کشتند، من فقط انتظار ندارم که در تلاش اصلی مجبور شوم. بازی‌های RPG اغلب به خاطر داشتن ماموریت‌های جانبی که از تلاش اصلی‌شان فراتر می‌رود مورد انتقاد قرار می‌گیرند، اما دروازه بالدور 3 موفق می‌شود همه آن‌ها را در یک سفر منسجم بزرگ ببافد، تلاش اصلی یک ستون محکم که از آن صدها ماموریت جانبی مانند اعصاب گسترش می‌یابد.

لاریان در نقش آفرینی با دروازه بالدر 3 مسلط شد
اما تاثیرگذارترین نکته در مورد دروازه بالدور 3 تاکید آن بر روی آن است نقش آفرینی جنبه ای از یک بازی نقش آفرینی این بازی متعلق به شماست تا هر طور که می خواهید بازی کنید. مطمئناً می‌توانید خوب یا بد باشید، اما بازی‌های RPG برای مدت طولانی این نوع دوگانگی را ارائه می‌دهند. Baldur’s Gate 3 بسیار ظریف‌تر عمل می‌کند، و اغلب در هر موقعیتی، نیم‌دوجین گزینه دیالوگ و اکشن را ارائه می‌دهد.

اولین طعم من از این انعطاف پذیری زمانی بود که هنوز در کشتی Nautiloid بودم. در اوایل، می توانید با مردی روبرو شوید که بالای سرش برداشته شده و مغزش در معرض دید قرار گرفته است. شما می‌توانید با مغز صحبت کنید، و این گزینه‌های مختلفی را در نحوه برخورد با آن به شما نشان می‌دهد، که هر کدام درجه‌بندی‌های جزئی در شخصیت شما ایجاد می‌کنند. شما می توانید با مغز صحبت کنید، می توانید آن را بررسی کنید. اگر تصمیم به حذف آن دارید، می توانید به آرامی ماده خاکستری را از سر بیرون بیاورید یا می توانید جمجمه را بشکنید. هر دو به یک هدف می رسند، اما من در طول خلق شخصیت تصمیم گرفته بودم که شخصیت من یک پانک خوش اخلاق است، کسی که عاشق چیزهای بد و زشت است، اما قلب خوبی دارد. خوشحال بودم که می‌توانم با الف) مهربانی، با آزاد کردن مغز، و ب) کمی بی‌رحمانه، با شکستن جمجمه برای بیرون آوردن آن، به آن جان بخشم.

مبدأ Dark Urge نمونه ای عالی از این تفاوت ظریف است. Durge گرفتار افکار شیطانی است، اما شما همچنان این گزینه را دارید که در صورت انتخاب، آنها را به عنوان فردی که در برابر وسوسه مقاومت می کند، بازی کنید.

این بزرگترین بدبختی هنگام دیدن Dragon Age: The Veilguard بود، که رویکردی ساده‌تر را برای نقش‌آفرینی انتخاب می‌کند، بسیار بیشتر با RPG-lite مانند Horizon Zero Dawn. بازی که Baldur’s Gate 3 را از تخت می اندازد باید عمیق تر باشد و راه های بیشتری برای تجسم شخصیت شما ارائه دهد. Disco Elysium یکی از معدود بازی‌هایی است که می‌تواند در این جبهه رقابت کند، و من گمان می‌کنم که بازی‌ای که در BGS بهبود می‌یابد، در کار مطالعه RPG کارآگاهی ZA/UM باشد.

آیا این بازی ها نیاز به برتری Baldur’s Gate 3 دارند؟ نه لزوما، اما سخت است استدلال کنیم که استارفیلد با پرتاب در چنین نزدیکی به یک RPG که آن را به طور کامل از آن برتری می‌دهد، آسیبی نبیند. من مطمئن هستم که من همچنان از بازی های RPG که در آینده نزدیک منتشر می شوند لذت خواهم برد، زیرا هر بازی نقاط قوت و ضعف خود را دارد. اما، عادلانه یا نه، Baldur’s Gate 3 به یک معیار تبدیل شده است، و هر بازی که سعی در رقابت داشته باشد، کار خود را برای آن قطع می کند. و Avowed و Dragon Age بدون شک برای همان مخاطبانی که Baldur’s Gate 3 را به یک پدیده تبدیل کردند، مورد حمله قرار می گیرند.

بعد سیستم اخلاقی جاده‌های شکسته بخشی از دروازه بالدر، قسمت دیسکو الیزیوم است Broken Roads با شروع بازی برای ایجاد شخصیت شما، پرسشنامه ای به شما می دهد، سپس به اقدامات شما اجازه می دهد سوزن را حرکت دهند.

هنگامی که Dragon Age: The Veilguard و Avowed تریلرهای جدیدی را در نمایشگاه بازی های Xbox در اوایل این ماه رونمایی کردند، من هم به همان چیزی فکر می کردم که بسیاری از طرفداران RPG دیگر فکر می کردند: بله، اینها خیلی خوب به نظر می رسند، اما آیا شانسی وجود دارد که بتوانند با بازی Baldur رقابت کنند. دروازه 3؟


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

آیا عادلانه است که این بازی ها را با Baldur’s Gate 3 مقایسه کنیم؟

این یک استاندارد ناعادلانه برای برگزاری بیشتر بازی‌ها است، اما من مطمئن نیستم که انتظار ناعادلانه‌ای برای BioWare و Obsidian باشد. اینها استودیوهایی هستند که – بین KOTOR و Fallout: New Vegas، Mass Effect و Tyranny، Baldur’s Gates و Pillars of Eternities – تعدادی از تحسین‌شده‌ترین RPG‌های ۲۵ سال گذشته را ساخته‌اند. BioWare قالبی را که Larian برای Baldur’s Gate 3 استفاده کرد تنظیم کرد و Obsidian برخی از محبوب‌ترین بازی‌ها را در این زیرژانر ساخته است. اگر بتوانیم از کسی انتظار داشته باشیم که دروازه Baldur’s 3 را پشت سر بگذارد، آنها هستند.

اما در واقع بهبود در GOTY تقریباً یکپارچه سال گذشته چگونه به نظر می رسد، RPG برجسته ای که از دسترسی اولیه برای تسخیر جهان ظاهر شد و بازیکنانی را که قبلاً هرگز یک RPG ترد را لمس نکرده بودند و افراد غیربازی را به افراد تبدیل کرد. چه کسی صدها ساعت را صرف یک بازی می کند؟ چه چیزی Baldur’s Gate 3 را به‌طور منحصربه‌فرد خوب، محبوب جهانی، و لعنتی چسبناک ساخته است که تقریباً یک سال پس از انتشار هنوز دائماً در مورد آن صحبت می‌کنیم؟ و بهبود آن برای یک استودیو چه معنایی دارد؟


چه چیزی Baldur’s Gate 3 را بسیار خاص می کند؟

البته، همراهان کلید نیمه عمر طولانی ویروسی Baldur’s Gate 3 هستند. Baldur’s Gate 3 می تواند تمام دستاوردهای رزمی و نقش آفرینی خود را به رخ بکشد، اما بدون شخصیت های واضحی مانند Shadowheart، Astarion، Karlach و Lae’zel، که بازیکنان عاشق عاشقانه، کشتی، ساختن هنر و نوشتن در مورد آنها هستند، این کار را نمی کند. کندوهای آنلاین را برای تقریباً به همان اندازه سر و صدا نگه داشته اند. هر رقیب تاج و تخت RPG باید روی شخصیت‌هایش سرمایه‌گذاری کند و زمانی را که لاریان به وضوح انجام داده است صرف کند تا آنها احساس واقعی کنند.

مربوط

عصر اژدها: مبارزه جدید The Veilguard به همان اندازه که ناامید کننده است قابل پیش بینی است

اوه، یک RPG اکشن؟ انقلابی.

به همان اندازه مهم، دلیل قانع کننده ای برای گرد هم آوردن آن شخصیت ها دارد. من برای Avowed مشتاق هستم، اما از اینکه ببینم چیدمان طرح آن چقدر دیگ بخاری است، متحیر شدم. تلاش اصلی کاراکتر شما این است که به ته آنچه باعث یک طاعون مرموز می شود، برسید. این به خصوص تازه نیست و در مقایسه با بمب ساعتی تیک تاک بچه قورباغه Baldur’s Gate 3 که شخصیت‌های خودخواه را گرد هم می‌آورد که در غیر این صورت یکدیگر را می‌کشتند، من فقط انتظار ندارم که در تلاش اصلی مجبور شوم. بازی‌های RPG اغلب به خاطر داشتن ماموریت‌های جانبی که از تلاش اصلی‌شان فراتر می‌رود مورد انتقاد قرار می‌گیرند، اما دروازه بالدور 3 موفق می‌شود همه آن‌ها را در یک سفر منسجم بزرگ ببافد، تلاش اصلی یک ستون محکم که از آن صدها ماموریت جانبی مانند اعصاب گسترش می‌یابد.


لاریان در نقش آفرینی با دروازه بالدر 3 مسلط شد

اما تاثیرگذارترین نکته در مورد دروازه بالدور 3 تاکید آن بر روی آن است نقش آفرینی جنبه ای از یک بازی نقش آفرینی این بازی متعلق به شماست تا هر طور که می خواهید بازی کنید. مطمئناً می‌توانید خوب یا بد باشید، اما بازی‌های RPG برای مدت طولانی این نوع دوگانگی را ارائه می‌دهند. Baldur’s Gate 3 بسیار ظریف‌تر عمل می‌کند، و اغلب در هر موقعیتی، نیم‌دوجین گزینه دیالوگ و اکشن را ارائه می‌دهد.

دو شخصیت در Aowed.  یکی از عصای جادویی استفاده می کند.

اولین طعم من از این انعطاف پذیری زمانی بود که هنوز در کشتی Nautiloid بودم. در اوایل، می توانید با مردی روبرو شوید که بالای سرش برداشته شده و مغزش در معرض دید قرار گرفته است. شما می‌توانید با مغز صحبت کنید، و این گزینه‌های مختلفی را در نحوه برخورد با آن به شما نشان می‌دهد، که هر کدام درجه‌بندی‌های جزئی در شخصیت شما ایجاد می‌کنند. شما می توانید با مغز صحبت کنید، می توانید آن را بررسی کنید. اگر تصمیم به حذف آن دارید، می توانید به آرامی ماده خاکستری را از سر بیرون بیاورید یا می توانید جمجمه را بشکنید. هر دو به یک هدف می رسند، اما من در طول خلق شخصیت تصمیم گرفته بودم که شخصیت من یک پانک خوش اخلاق است، کسی که عاشق چیزهای بد و زشت است، اما قلب خوبی دارد. خوشحال بودم که می‌توانم با الف) مهربانی، با آزاد کردن مغز، و ب) کمی بی‌رحمانه، با شکستن جمجمه برای بیرون آوردن آن، به آن جان بخشم.


مبدأ Dark Urge نمونه ای عالی از این تفاوت ظریف است. Durge گرفتار افکار شیطانی است، اما شما همچنان این گزینه را دارید که در صورت انتخاب، آنها را به عنوان فردی که در برابر وسوسه مقاومت می کند، بازی کنید.

این بزرگترین بدبختی هنگام دیدن Dragon Age: The Veilguard بود، که رویکردی ساده‌تر را برای نقش‌آفرینی انتخاب می‌کند، بسیار بیشتر با RPG-lite مانند Horizon Zero Dawn. بازی که Baldur’s Gate 3 را از تخت می اندازد باید عمیق تر باشد و راه های بیشتری برای تجسم شخصیت شما ارائه دهد. Disco Elysium یکی از معدود بازی‌هایی است که می‌تواند در این جبهه رقابت کند، و من گمان می‌کنم که بازی‌ای که در BGS بهبود می‌یابد، در کار مطالعه RPG کارآگاهی ZA/UM باشد.


آیا این بازی ها نیاز به برتری Baldur’s Gate 3 دارند؟ نه لزوما، اما سخت است استدلال کنیم که استارفیلد با پرتاب در چنین نزدیکی به یک RPG که آن را به طور کامل از آن برتری می‌دهد، آسیبی نبیند. من مطمئن هستم که من همچنان از بازی های RPG که در آینده نزدیک منتشر می شوند لذت خواهم برد، زیرا هر بازی نقاط قوت و ضعف خود را دارد. اما، عادلانه یا نه، Baldur’s Gate 3 به یک معیار تبدیل شده است، و هر بازی که سعی در رقابت داشته باشد، کار خود را برای آن قطع می کند. و Avowed و Dragon Age بدون شک برای همان مخاطبانی که Baldur’s Gate 3 را به یک پدیده تبدیل کردند، مورد حمله قرار می گیرند.

بعد

سیستم اخلاقی جاده‌های شکسته بخشی از دروازه بالدر، قسمت دیسکو الیزیوم است

Broken Roads با شروع بازی برای ایجاد شخصیت شما، پرسشنامه ای به شما می دهد، سپس به اقدامات شما اجازه می دهد سوزن را حرکت دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا