ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان دعوی برای پایان مطلوب – آیا XRP می‌تواند در سال 2023 به 10 دلار برسد؟

منبع: TradingView

قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش یافته و به 0.461331 دلار کاهش یافته است.

سطح فعلی XRP به این معنی است که در یک هفته 8 درصد و در 30 روز گذشته 2 درصد افزایش یافته است، همچنین آلت کوین نیز 35 درصد از ابتدای سال افزایش یافته است.

این دستاوردها ناشی از انتظارات فزاینده مردمی است که پرونده Ripple-SEC با نتیجه ای مطلوب برای ریپل به پایان می رسد و هر دو طرف اکنون در حال حرکت برای صدور حکم از قاضی هستند.

و اگر این حکم واقعاً مثبت باشد، XRP تقریباً در هفته‌های آینده شاهد یک رشد عظیم خواهد بود و احتمالاً آن را به بهترین عملکرد در بین ارزهای دیجیتال اصلی امسال تبدیل خواهد کرد.

پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان دعوی برای پایان مطلوب – آیا XRP می‌تواند در سال 2023 به 10 دلار برسد؟

نمودار XRP در حال حاضر در موقعیتی متفاوت قرار دارد و شاخص‌های آن عموماً در جهت‌های متناقض حرکت می‌کنند.

1684753184 415 پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان دعوی برای پایان مطلوب آیا
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) امروز از موقعیت فروش بیش از حد به زیر 30 رسیده است که نشان دهنده افزایش حرکت است که در چند ساعت گذشته اندکی ضعیف شده است.

از سوی دیگر، میانگین متحرک 30 روزه آن (زرد) به سمت میانگین 200 روزه (آبی) حرکت کرده است، که نشان می دهد قیمت سکه ممکن است طی چند روز آینده کاهش یابد.

با این حال، سطح حمایت میان‌مدت XRP (سبز) در چند روز گذشته به طور متوسط ​​افزایش یافته است، بنابراین ممکن است هر گونه لغزش کوتاه‌مدت به سرعت معکوس شود.

با دور شدن از مسائل فنی، تصویر اساسی XRP همچنان دلگرم کننده به نظر می رسد، با SEC و Ripple اکنون در حال کار بر روی تشکیل پرونده برای پایان دادن به پرونده با یک قضاوت خلاصه هستند.

آخرین مهلت برای این موارد 13 ژوئن است، به این معنی که پرونده می تواند چند هفته پس از این تاریخ، پس از اینکه قاضی مدتی برای بررسی درخواست هر یک از طرفین وقت داشته باشد، به نتیجه نهایی برسد.

در مورد اینکه آیا قاضی احتمالاً از ریپل یا SEC جانبداری می کند، نظر حقوقی در چند هفته گذشته به طور فزاینده ای این دیدگاه را اتخاذ کرده است که ریپل شانس بسیار خوبی برای تصمیم گیری به نفع خود دارد.

اخیراً، این براساس رد قاضی درخواست کمیسیون SEC برای مسدود کردن دسترسی عمومی به ایمیل‌های به اصطلاح Hinman است که تعدادی از اسناد مربوط به سخنرانی مهم ویلیام هینمن از SEC در سال 2018 است.

این سخنرانی باعث شد که هینمن اعلام کند که اتریوم یک امنیت نیست، با این تفکر که اسناد مربوط به آن می تواند روشن کند که آیا SEC نیز در آن زمان معتقد بود که XRP نیز یک امنیت نیست.

به این ترتیب، XRP و جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال امیدوارند که این به نوعی پیروزی Ripple یا حداقل تصمیمی باشد که آن را قادر می‌سازد تا تجارت خود را مانند گذشته ادامه دهد.

اگر چنین است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که XRP در عرض چند هفته یا چند روز به 1 دلار برسد، در حالی که بهبود گسترده‌تر بازار می‌تواند به افزایش آن تا 2 یا 3 دلار کمک کند.

بالاترین قیمت فعلی آن 3.40 دلار است، با این حال این رقم در ژانویه 2018 به پایان رسید، به این معنی که XRP عملاً بازار گاوی 2021 را از دست داد.

به همین دلیل، بازار صعودی بعدی – شاید در سال 2024 با نصف شدن بعدی بیت کوین – ممکن است شاهد افزایش بیشتر آن باشد.

اکنون XRP بخرید

آلتکوین های جایگزین با پتانسیل بالا

علیرغم اینکه چشم‌انداز XRP خوب به نظر می‌رسد، هنوز نمی‌توان رد کرد که Ripple مورد خود را در SEC از دست بدهد، چیزی که به وضوح به قیمت آلت‌کوین آسیب می‌زند.

با توجه به این ریسک، سرمایه‌گذاران ممکن است ترجیح دهند پرتفوی خود را متنوع کنند و به آلتکوین‌های جدیدتر با پتانسیل صعودی بیشتری نگاه کنند.

و در حال حاضر، توکن‌های پیش‌فروش احتمالاً پتانسیل بیشتری نسبت به هر دسته از ارزهای دیجیتال دارند.

یکی از امیدوارکننده ترین این اکوترراها، پلتفرم بازیافتی برای کسب درآمد که به زودی راه اندازی می شود و بیش از 4 میلیون دلار از پیش فروش خود جمع آوری کرده است.

این فروش در حال حاضر در مرحله هفتم خود است، با 1 ECOTERRA به قیمت 0.008500 دلار، قیمتی که تا زمان پایان فروش در چند هفته آینده به 0.001 دلار افزایش خواهد یافت.

این تنها مدت زمان محدودی را به سرمایه گذاران می دهد تا بتوانند مقداری ECOTERRA را با قیمت های تخفیف دار خریداری کنند، با توجه به اینکه اصول اولیه سکه احتمالاً به آن کمک می کند تا پس از فهرست شدن در بورس ها، به شدت افزایش یابد.

پس از راه‌اندازی، پلتفرم ecoterra کاربران را قادر می‌سازد تا مواد قابل بازیافت مختلف خانگی را در دستگاه‌های فروش معکوس معکوس بازیافت کنند و کاربران می‌توانند جایزه ECOTERRA را برای ثبت اشیاء بازیافتی از طریق برنامه رسمی ecoterra دریافت کنند.

البته، این تنها توکن جالب پیش فروش برای فروش در حال حاضر نیست، پروژه جدید هیجان انگیز دیگری AiDoge است، یک پلتفرم تولید میم مبتنی بر هوش مصنوعی که از زمانی که عرضه توکن بومی خود $AI شروع شد، بیش از 10.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است. پایان ماه آوریل

AiDoge که قرار است در سه ماهه سوم سال راه‌اندازی شود، الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و مجموعه داده‌های گسترده را برای تولید الگوهای رفتاری ترکیب می‌کند و تنها ورودی مورد نیاز کاربر، توضیح کوتاه متنی از میمی است که می‌خواهد تولید کند.

کاربران همچنین می‌توانند به میم‌های خود رای دهند، که می‌تواند به سازندگان خود پاداش‌هایی در AI کسب کند، که می‌تواند برای شرط‌بندی نیز استفاده شود.

این به $AI ابزار واقعی می‌دهد، و به نظر می‌رسد که همراه با ECOTERRA به یکی از موفق‌ترین پلت‌فرم‌های جدید سال تبدیل شود، حداقل با قضاوت در موفقیت پیش‌فروش آن.

از ecoterra در اینجا دیدن کنید

اکنون AiDoge را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا