بازی

مجموعه‌های لگو سونیک که در ماه آگوست عرضه می‌شوند شامل کارگاه تیلز و جزیره امی می‌شوند

سال 2022 سال عظیمی برای سونیک بود و با شایعاتی مبنی بر اینکه Blue blur مجموعه‌ای از مجموعه‌های جدید لگو را در سال 2023 دریافت می‌کند، به پایان رسید. این شایعات اکنون دقیق هستند زیرا سریع‌ترین جوجه تیغی جهان کمتر از چهار مجموعه خواهد داشت. ، همه در اوت امسال راه اندازی می شوند. در میان آنها مجموعه های اختصاصی برای تیلز و امی، دو شخصیت سونیک که از طریق آخرین مجموعه رسمی سونیک که شامل شخصیت اصلی و دکتر روباتنیک بود، در لگو جاودانه نشدند، خواهد بود.


اولین نگاه به هر چهار ست که در ماه اوت امسال اجرا می شود، توسط Jay’s Brick Blog انجام می شود. در آنجا عکس‌هایی از تمام مجموعه‌های Sonic که در تابستان امسال عرضه می‌شوند، با عنوان چالش سرعت Sonic Sphere مشاهده خواهید کرد. این مجموعه شامل سونیک است، فقط در صورتی که شما مجموعه اصلی، لانچر، و حتی یک صندلی را ندارید تا جوجه تیغی بتواند پس از اتمام سرعت خود به عقب برگردد و استراحت کند. به علاوه، اولین لگو فلیکی که در کنار او می‌نشیند.

مطالب مرتبط: بن شوارتز شخصیت صوتی را که بیشتر دوست دارد اسموچ کند را فاش کرد

هیجان انگیزترین اضافه شده به دنیای لگو سونیک، شخصیت های جدید هستند. تیلز وارد معرکه می شود و کارگاه خود را نیز با خود همراه خواهد کرد، ناگفته نماند هواپیمای تورنادو که اولین بار در Sonic 2 معرفی شد و آخرین بار در Frontiers دیده شد. یک وسیله نقلیه نمادین که در طول تاریخ سونیک برجسته شده است و اکنون می توانید خودتان با استفاده از لگو بسازید. مجموعه Tails همچنین شامل سونیک خودش است و فکر می‌کنم یک Chaos Emerald را روی پیشخوان جاسوسی می‌کنم.

از طریق وبلاگ Lego/Jay’s Brick

امی هم دارد ست خودش را می گیرد. Animal Rescue Island و اولین مجموعه ای که با سونیک عرضه نمی شود، اما هم Tails و هم Amy را خواهد داشت، نه به Flicky دیگر. با این حال، مجموعه چهارم و پایانی کودتای بزرگ است. چالش حلقه Green Hill Zone که از بیش از 800 قطعه تشکیل شده است، به طور موثر به شما امکان می دهد یک سطح صوتی کامل از لگو بسازید، همراه با یک پرتاب کننده برای ارسال Sonic flying و یک نبرد رئیس دکتر Robotnik در پایان آن. همچنین گران‌ترین آن از این چهار است که با قیمت 94.99 پوند به فروش می‌رسد. سه مورد قبلی هر کدام کمتر از نصف آن به صورت جداگانه هزینه دارند.

امی و دم در ست لگو سونیک
از طریق وبلاگ Lego/Jay’s Brick

به نظر نمی رسد که مجموعه ها با در نظر گرفتن مجموعه اصلی طراحی شده باشند. تعجب آور است زیرا دارای گیره هایی در هر طرف است که نشان می دهد مجموعه های جدید می توانند در زمان عرضه و راه اندازی روی آن نصب شوند. این ممکن است هنوز برنامه‌ای برای مجموعه‌های آینده باشد، اما چهار دستگاهی که در ماه آگوست عرضه می‌شوند هنوز هم عالی به نظر می‌رسند و در مقایسه با مجموعه‌های لگو که اخیراً معرفی شده‌اند، آنقدر گران نیستند. همچنین به همان چیزی که وعده داده شده بود سال بزرگ دیگری برای سونیک باشد، با DLC های دیگر Frontiers، گسترش Origins و تولید مداوم نمایش Knuckles پارامونت ادامه می دهد.

بعدی: حتی وارهمر هم اکنون مشکل پوسته پوسته شدن دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا