برنامه نویسی

آزمایشگاه Collab به زودی 4 ساله می شود! و با گذشت زمان تغییر می آید.

از ماه آگوست، 4 سال از شروع اولین پروژه در The Collab Lab می گذرد. ما به تازگی تیم 61 خود را جمع آوری کرده ایم! از امروز، ما به بیش از 230 توسعه‌دهنده با سابقه‌های بسیار متنوع کمک کرده‌ایم تا یاد بگیرند که چگونه تیم‌های نرم‌افزار حرفه‌ای با یکدیگر همکاری می‌کنند، مهارت‌های عملی از جمله برنامه‌نویسی جفتی، ارائه/دریافت بررسی کد، و نحوه کار نمایشی برای ذینفعان را بیاموزند. چیزهایی که شبیه سازی آن ها زمانی که خودتان به تنهایی مطالعه می کنید غیرممکن است.


چه چیزی در حال تغییر است

در حدود 3 سال گذشته، ما آهنگی از یک گروه در هر سه ماهه را دنبال می‌کنیم که در آن بین 4 تا 7 تیم از 4 توسعه‌دهنده هر کدام اجرا می‌کنیم. تا زمانی که ما راضی به اجرای برنامه فعلی بودیم، این به خوبی کار کرد. چیزی که به ما فرصت زیادی نمی داد توسعه برنامه و برنامه درسی بود.

بیهوده نیست، آن مدل نسبت به روزهای اولیه پیشرفت بزرگی بود، زمانی که تیم فعلی در نیمه راه بود، تیم بعدی را راه انداختیم. 🤪🫠

ساختار موجود به خوبی به ما کمک کرد، تا زمانی که نمی‌خواستیم پیشرفت‌های زیادی در برنامه ایجاد کنیم…

ما می‌خواستیم تغییرات معنی‌داری در ساختار برنامه ایجاد کنیم تا به جامعه خود خدمت کنیم و با توجه به اینکه داوطلبانه اداره می‌شویم، برای ایجاد این تغییرات به زمان اضافی بین گروه‌ها نیاز داریم.» —من به اعضای هیئت مدیره Collab Lab در سه ماهه دوم 2023 😅

برنامه ما همانطور که در حال حاضر ساختار یافته است 8 هفته است. حدود یک سال پیش، ما یک برنامه اختیاری توسعه شغلی 2 هفته ای را به پایان هر دوره پروژه اضافه کردیم. این فقط 2 هفته به ما فرصت داد تا دور بعدی برنامه ها باز شود و ما دوباره روی چرخ همستر ارائه خدمات مستقیم به گروه بعدی بازگردیم.

بنابراین، با رضایت مشتاقانه هیئت مشاوران ما (Chiaamaka Umeh، David Baker، EJ Mason، Yolanda Haynes، Mindy Zwanziger، & Shelley McHardy)، تصمیم گرفتیم از ارائه 4 گروه در سال به 2 گروه حرکت کنیم.

گاهی اوقات، کمتر واقعاً بیشتر است.

با دادن مقداری فضای تنفسی بین گروه‌ها، انتظار داریم ظرفیت ایجاد تغییرات اساسی در برنامه را ایجاد کنیم که به ما امکان می‌دهد به‌صورت افقی به‌گونه‌ای که امروزه انجام آن سخت است، مقیاس کنیم. ما کاملاً انتظار داریم که تا پایان سال آینده بتوانیم حتی بیشتر از امروز و در سطح کیفی بالاتری به توسعه دهندگان در مراحل اولیه خدمت رسانی کنیم.


چه چیزی به همان شکل باقی می ماند

چه خواهد شد هرگز تغییر تا زمانی که The Collab Lab وجود دارد تعهد ما برای کمک به توسعه دهندگانی است که در مراحل اولیه شغلی با پیشینه های مختلف قرار دارند تا به سمت فناوری حرکت کنند. در محیط شغلی کنونی، این وظیفه به همان اندازه که قبلا بوده است است و ما بیش از هر زمان دیگری متعهد به انجام هر کاری هستیم تا این انتقال را برای هر چه بیشتر مردم آسان کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا