شبکه های اجتماعی

Google TV آینده برای دریافت کنترل از راه دور بدون باتری و بدون باتری

TW Electronics، شرکت مستقر در بریتانیا در پشت ریموت مرجع در اکثر موارد استفاده می شود Android TV و Google TV دستگاه‌ها در سال‌های اخیر طراحی جدیدی از ریموت را ارائه کرده است که شامل یک پنل فتوولتائیک در پایین است که امکان شارژ خودکار باتری را فراهم می‌کند.

TW Electronics در توییتی نوشت: “خوشحالیم که راه‌اندازی یک #کنترل از راه دور بدون باتری را اعلام کنیم که با نور داخلی کار می‌کند. این دستگاه که با #Exeger توسعه یافته است، #GoogleTV آماده است و به راحتی در سیستم موجود شما ادغام می‌شود.”

به گفته 9to5Google، پنل مورد استفاده در کنترل از راه دور از منابع نور برای تبدیل انرژی به برق استفاده می کند که می تواند باتری داخل دستگاه را شارژ کند.

همچنین بخوانید

Google TV قصد دارد تا سلامت جسمانی را در اتاق نشیمن شما ارتقا دهد
بررسی Google TV TCL P735 4K HDR یک تلویزیون با کیفیت مقرون به صرفه

در سال های اخیر، ریموت های خود شارژ از برندهایی مانند سامسونگ معرفی شده اند و آمازون انتظار می رود در حال کار بر روی ترکیب این فناوری در آینده خود باشد تلویزیون آتش از راه دور.

با این حال، مشخص نیست که این کنترل از راه دور خود شارژ چه زمانی ممکن است با یک محصول Google TV راه اندازی شود.

سال گذشته، این غول فناوری شروع به انتشار “نمایه های شخصی” برای کاربران خود در Google TV کرد.

نمایه های جدید Google TV به کاربران امکان می دهد از فضای شخصی شده خود با حساب Google خود لذت ببرند.

“هنگامی که تلویزیون تماشا می کنید، نمایه شما علایق و ترجیحات شما را در نظر می گیرد تا به شما کمک کند چیزهای بیشتری را برای شما کشف کنید. و برای کوچکترها، همیشه می توانید یک نمایه برای کودکان تنظیم کنید تا به آنها کمک کنید به مجموعه ای سرگرم کننده از فیلم ها دسترسی پیدا کنند. و تحت هدایت شما نشان می دهد،” این شرکت در یک پست وبلاگی گفت.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا