بازی

Sonic Frontiers فراتر از انتظارات بود، بازی بعدی حتی بودجه بالاتری خواهد داشت

بازی بعدی سونیک بزرگتر و (امیدوارم) بهتر خواهد بود.


Sonic Frontiers اولین بازی در مدت زمانی طولانی بود که طرفداران سونیک را راضی کرد و علیرغم بررسی نسبتاً متوسط ​​​​، به نظر می رسد سگا از این موضوع بسیار راضی است. در واقع، این بازی که نظرات متفاوتی بین منتقدان و طرفداران دارد، به سگا نشان می‌دهد که توانسته است بهترین‌های هر دو جهان را راضی کند، و ادعا می‌کند که Sonic Frontiers عنوانی است که «به‌طور گسترده‌ای توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان پذیرفته شده است».


Sonic Frontiers حتی توانسته است “بسیار فراتر” از تخمین های اولیه سگا برسد، زیرا اکنون تایید شده است که این بازی یک موفقیت بزرگ برای این شرکت است. در نتیجه، به نظر می رسد که سگا مایل است پول بیشتری را برای عناوین آینده سونیک خرج کند، اگرچه مشخص نیست که آیا این دنباله ای برای Sonic Frontiers خواهد بود یا خیر. سگا بیان می کند که “با بودجه بیشتری حتی از مرحله تحقیقات اولیه” پیش خواهد رفت، اگرچه بخشی از آن به دلیل افزایش هزینه های زندگی است.

مطالب مرتبط: Shadow The Hedgehog The God Of War Treatment

البته افزایش بودجه یک بازی نیز به این معنی است که سگا قصد دارد انتظارات خود را از عملکرد آن افزایش دهد. این فشار زیادی برای وارد کردن بر روی تیم Sonic است که، بیایید با خودمان صادق باشیم، سابقه خوبی با بازی های سونیک سه بعدی ندارد. این استودیو دائماً فرمول Sonic را آزمایش کرده است – گاهی اوقات به ضرر خودش – بنابراین جالب است که ببینیم آیا دوباره این کار را با سبک بازی کاملاً متفاوت انجام می دهد یا آن را ایمن بازی می کند و دنباله کامل Sonic Frontiers را می سازد.

اظهارات اخیر موریو کیشیموتو، کارگردان Sonic Frontiers نشان می‌دهد که استودیو به سمت دومی می‌رود، زیرا به نظر می‌رسد تیم Sonic به سبک Open Zone برای آینده قابل پیش‌بینی ادامه می‌دهد. اگر این بدان معناست که ما دنباله‌ای از Sonic Frontiers با جاه‌طلبی بیشتر و بودجه بالاتر برای مطابقت می‌گیریم، پس من را در آن حساب کنید.

بعدی: Returnal On PC دارای جالب‌ترین ویژگی معیارسنجی تا کنون است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا