شبکه های اجتماعی

7 کسب و کار که با GIF در استوری های اینستاگرام تاثیرگذار هستند

گیف‌های استوری اینستاگرام ممکن است داغ‌ترین روند بازاریابی جدید باشند، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید گیف‌های گیف استوری اینستاگرام خود را برای تجارت خود ایجاد کنید؟

جای تعجب نیست که کسب‌وکارها خیلی سریع از GIF استفاده کرده‌اند – آنها راه عالی برای اضافه کردن کمی شخصیت به داستان‌های شما هستند، ناگفته نماند که می‌توانند آگاهی از برند را افزایش دهند و به ایجاد تعامل بیشتر در حساب شما کمک کنند!

به دنبال الهام بخشی از گیف استوری اینستاگرام برای حساب کاربری خود هستید؟ در پست زیر به نحوه استفاده 7 کسب و کار خلاق از GIF در استوری اینستاگرام و اینکه چگونه می توانید از آن پیروی کنید نگاه می کنیم:

شماره 1: گیف های مارک دار خود را در استوری های اینستاگرام مانند @ritual ایجاد کنید

ایجاد گیف های خود در استوری های اینستاگرام راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند و افزودن یک عنصر سرگرم کننده و مارک دار به استوری های خود است – و همچنین انجام آن بسیار آسان است!

برای مثال @ritual را در نظر بگیرید. این شرکت مدرن ویتامین اخیرا مجموعه ای از GIF های مارک دار خود را در استوری های اینستاگرام ایجاد کرده است تا به مشتریان خود روش جدیدی برای اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ارائه دهد:

در مجموع، Ritual نزدیک به دوازده گیف مختلف در استوری اینستاگرام ایجاد کرده است، از جمله GIF محصولات، شعارها و لوگوی خود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام افزودن یک GIF به استوری خود، “Ritual” را جستجو کنید و می توانید به سرعت آنها را در آنجا پیدا کنید!

ما از همین استراتژی برای Later استفاده کردیم و تعداد زیادی CTA استوری‌های اینستاگرام سرگرم‌کننده مانند «Swipe Up» «Giveaway» و «Link in Bio» ایجاد کردیم که هرکسی می‌تواند برای تبلیغ استوری‌های خود با جستجوی «بعدا» استفاده کند! ما شاهد موفقیت بزرگی بوده ایم، با بیش از 69 میلیون برداشت تا کنون!

آیا می خواهید گیف های استوری اینستاگرام خود را بسازید؟ فرا گرفتن نحوه ایجاد آنها با GIPHY در اینجا!

شماره 2: از GIF در استوری های اینستاگرام برای ارتقا عکس های محصول خود مانند @supergoop استفاده کنید

یکی از چیزهای خوب در مورد گیف های استوری اینستاگرام این است که می توانند عکس های معمولی محصول را به گنجینه های چشم نواز و شگفت انگیز تبدیل کنند!

فقط به @supergoop نگاه کنید. شرکت ضدآفتاب اغلب گیف‌های بازیگوشی را به عکس‌های محصول خود اضافه می‌کند تا افراد را به سمت خود بکشاند و آنها را از رفتن به داستان بعدی در صف خود باز دارد:

این واقعا یک استراتژی عالی است. امروزه با وجود کسب‌وکارهای زیادی که برای استوری‌های اینستاگرام محتوا تولید می‌کنند، جلب توجه مردم سخت‌تر و دشوارتر می‌شود – به‌ویژه وقتی صحبت از عکس‌های محصول به میان می‌آید.

صفحه ای از کتاب بازی Supergoop را بردارید و از GIF های چشم نواز برای جذب بینندگان خود استفاده کنید و آنها را مدت بیشتری در آنجا نگه دارید.

شماره 3: از GIF استفاده کنید تا بینندگان را متقاعد کنید که مانند @buffy به ضربه زدن ادامه دهند

همانطور که در بالا ذکر کردیم، جلب توجه بینندگان به کل داستان شما بسیار چالش برانگیزتر از گذشته است – اما چند استراتژی وجود دارد که می توانید برای جلب توجه افراد از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال، برند مدرن راحتی @buffy اغلب از GIF استفاده می کند تا بینندگان را متقاعد کند که بقیه داستان خود را ادامه دهند:

بافی چگونه این کار را انجام می‌دهد، این است که آنها یک داستان را با اطلاعات قانع‌کننده به اشتراک می‌گذارند (مانند مثال بالا)، و سپس از بینندگان دعوت می‌کنند تا با یک GIF سرگرم‌کننده به داستان بعدی بروند.

به عنوان مثال، اگر شما یک سری داستان برای نشان دادن مزایای زیست محیطی یکی از محصولات خود ایجاد می کنید، می توانید از هر داستان برای به اشتراک گذاشتن یک واقعیت جالب استفاده کنید و سپس بینندگان را تشویق کنید که با یک GIF به ضربه زدن ادامه دهند.

آیا می خواهید درباره استفاده از استوری اینستاگرام برای کسب و کار بیشتر بدانید؟ امروز دوره ویدیویی رایگان ما را بررسی کنید! در اینجا یک پیش نمایش سریع از آنچه یاد خواهید گرفت آمده است:

شماره 4: از GIF برای جلب توجه به پیوندهای خود مانند @outdoorvoices استفاده کنید

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار در سال 2017 قابلیت افزودن لینک به استوری اینستاگرام را معرفی کرد، یک تغییر کلی بازی بود. کسب‌وکارها به جای اینکه صرفاً به پیوند موجود در بیو تکیه کنند، می‌توانند با استفاده از استوری اینستاگرام، ترافیک را به وب‌سایت یا وبلاگ خود بازگردانند!

متأسفانه، بسیاری از این کسب‌وکارها به زودی دریافتند که گفتن آن آسان‌تر از انجام دادن آن است، به‌ویژه از آنجایی که فراخوانی برای اقدام «مشاهده بیشتر» در داستان‌های مرتبط بسیار کوچک است.

برای غلبه بر این موضوع، برخی از کسب‌وکارها مانند نام تجاری athleisure @outdoorvoices شروع به استفاده از GIF کرده‌اند تا توجه را به CTA «See More» در استوری‌های اینستاگرام خود جلب کنند:

فراخوانی پیوند در استوری اینستاگرام خود با یک GIF واقعاً راه حل عالی است – GIF ها ساده و سرگرم کننده هستند.هی می‌تواند بینندگان را ترغیب کند که بدون اینکه خیلی سخت‌گیرانه برخورد کنند، انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

از Outdoor Voices سرنخ بگیرید و به دنبال راه‌های بازیگوش باشید تا فراخوان «بیشتر ببینید» را برجسته کنید. مطمئناً تعداد کلیک‌های بیشتری دریافت خواهید کرد!

شماره 5: از GIF برای تبلیغ کمپین های اینستاگرام خود مانند @girlboss استفاده کنید

در چند سال گذشته، استوری‌های اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین کانال‌ها برای کسب‌وکارها برای ایجاد علاقه زیادی در مورد کمپین‌های بازاریابی خود ظاهر شده است.

اما با توجه به بسیاری از کسب‌وکارها که از استوری اینستاگرام برای تبلیغ کمپین‌های خود استفاده می‌کنند، کاهش سر و صدا و جلب توجه مردم می‌تواند دشوار باشد.

به همین دلیل است که برخی از مشاغل مانند @girlboss شروع به استفاده از GIF برای برجسته شدن کرده اند. چه این یک «برنده» چشمک زن باشد یا «پیشنهاد ویژه» در حال چرخش، استفاده از GIF برای تبلیغ یک مسابقه یا هدیه (مانند مثال زیر) یک راه عالی برای جذب افراد است:

فقط به یاد داشته باشید: هنگام استفاده از GIF در استوری اینستاگرام، بهتر است از رویکرد “کمتر بیشتر است” پیروی کنید. از آنجایی که GIF ها برچسب های متحرکی هستند، افزودن بیش از حد آنها می تواند حواس پرتی یا گیج کننده باشد و احتمالاً منجر به خروج بینندگان از داستان شما می شود.

شماره 6: GIF های خود را به Call-to-Action مانند @hellotush** تبدیل کنیدy**

یکی از بهترین چیزهای GIF در استوری اینستاگرام این است که تعداد آنها بسیار زیاد است! از گربه‌های پرنده گرفته تا انیمیشن‌های بیگانه در حال رقص، کتابخانه GIPHY واقعاً بی‌پایان است و گزینه‌های بی‌شماری را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

و در حالی که استفاده از GIF برای سرگرم کردن فالوورهای خود عالی است، برخی از کسب و کارها مانند @hellotushy استفاده هدفمندتری از GIF پیدا کرده اند: جایگزینی CTA در استوری اینستاگرام خود.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، استفاده از GIF در استوری اینستاگرام یک تکنیک بازاریابی عالی برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند بدون اینکه خیلی سخت‌گیرانه به نظر برسند، نتایج را به دست آورند.

دفعه بعد که در حال ایجاد یک داستان با یک فراخوان برای اقدام در آن هستید، یک صفحه از کتاب بازی Hello Tushy بردارید و یک GIF مرتبط پیدا کنید و از آن برای هدایت پیام به خانه استفاده کنید.

شماره 7: از GIF برای افزودن یک عنصر طراحی سرگرم کننده به داستان های خود مانند @nakedcph استفاده کنید

افزودن یک عنصر متحرک به عکس خود یک راه عالی برای زنده کردن تصاویرتان است. و در حالی که GIF شما نباید تصویر شما را از بین ببرد، افزودن حرکت به استوری شما راهی عالی برای جلب علاقه مردم و درگیر نگه داشتن آنها است.

یک مثال عالی از فروشگاه کفش کتانی زنانه @nakedcph است که اغلب از GIF برای افزودن یک عنصر طراحی سرگرم کننده به استوری اینستاگرام خود استفاده می کند:

مانند هر چیزی که در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنید، مهم است که به دنبال GIFهایی باشید که محتوای داستان شما را تقویت می‌کنند نه اینکه آن را حذف کنید. Naked در استوری های خود به قدری از GIF استفاده می کند و فقط زمانی که منطقی باشد و برای محتوایی که به اشتراک می گذارد مناسب باشد.

در حالی که افزودن گیف های مختلف به استوری اینستاگرام شما می تواند بسیار سرگرم کننده باشد، باید مطمئن شوید که از آنها به اندازه کافی استفاده می کنید!

امیدواریم که این همه الهاماتی را که برای شروع استفاده از GIF در استوری اینستاگرام خود نیاز دارید به شما بدهد! در پایان، هیچ راه اشتباهی برای استفاده از GIF وجود ندارد. اما اگر می‌خواهید نتایج بهتری از استوری‌های اینستاگرام خود بگیرید، نمونه‌های خلاقانه‌ای را که در این پست بیان کردیم را دنبال کنید!

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از استوری های اینستاگرام خود برای رشد کسب و کار خود و جذب فالوورهای بیشتر استفاده کنید؟ برای رایگان ما ثبت نام کنید دوره استوری اینستاگرام و استوری های اینستاگرام خود را به یک سطح کاملاً جدید ببرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا