بازی

بررسی Deceive Inc. – جاسوس بودن سرگرم کننده است

Deceive Inc. یک FPS مخفی کاری چند نفره کارتونی است که در آن شما به عنوان جاسوسی که وظیفه دارد یک کیس قفل شده در یک طاق را سرقت کنید، بازی می کنید. شما به ابزارهای پیشرفته دسترسی دارید، می توانید به صورت هولوگرافیک خود را به عنوان هر کسی روی نقشه مبدل کنید، و البته، تعداد زیادی سلاح جالب در اختیار دارید. وظیفه شما این است که پایانه های امنیتی را غیرفعال کنید، هدف را بگیرید و هدف خود را از مکان استخراج کنید. فقط یک روز دیگر در اداره جاسوسی.


حلقه گیم پلی تا حد زیادی حول پوشش هولوگرافیک شما می چرخد. شما به عنوان یک غیرنظامی شروع می کنید و با اسکن NPC ها، می توانید خود را به عنوان کارکنان، نگهبانان، تکنسین ها و افراد VIP مبدل کنید. هر لباس مبدل دارای کد رنگی است و به شما امکان می دهد به مناطقی با سطوح بالاتر امنیتی دسترسی داشته باشید، که هر کدام ممکن است کارت های کلیدی یا اطلاعاتی برای جمع آوری شما داشته باشند. اینتل برای هک کردن پایانه‌ها، درها و گاوصندوق‌ها به منظور دسترسی به شما استفاده می‌شود، در حالی که کارت‌های کلیدی به شما این امکان را می‌دهند که بدون هزینه‌های اطلاعاتی وارد اتاق‌هایی با همان رنگ‌ها شوید. هر دو برای اینکه به شما امکان می دهند شخصیت خود را در سطح ارتقا دهید و در طول بازی به شما دست برتر می دهند بسیار مهم هستند.

مطالب مرتبط: Apex Legends ثابت می کند که لوازم آرایشی مایو نیازی به جنسیت ندارند

صدا آسان است؟ این نیست. بازیکنان دیگری روی نقشه با شما هستند که همگی در جهت یک هدف کار می کنند. این شبیه به هیتمن است، با این تفاوت که اهداف شما 9 بازیکن دیگر روی نقشه هستند و هدف شما ترور نیست، دزدی است. شما می‌توانید بازی را به روش‌های مختلف انجام دهید – می‌توانید تهاجمی را انجام دهید، هر کسی را که حتی کمی مشکوک به نظر می‌رسد را به ضرب گلوله بکشید، اما این باعث می‌شود که نگهبانان به دنبال شما بیایند و در نهایت باید پوششی برای بازیابی خود پیدا کنید. مبدل کردن

شما می توانید آن را مخفیانه تر بازی کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است در لباس های مبدل خود بی تفاوت عمل کنید. این بازی با ارائه اقدامات اجتماعی مختلف به هر سطح امنیتی – گیاهان آب کارکنان، میزهای امنیتی محافظ درهای بیرونی و غیره، این امر را تسهیل می کند. مطمئناً این یک راه کندتر برای بازی است، و اگر یک جاسوس فکر کند که شما عجیب رفتار می کنید، می توانید خیلی سریع متوجه شوید و کشته شوید. و البته وقتی کشته شدید، بازی شما تمام شده و باید از نو شروع کنید. مثل در میان ماست، با اسلحه.

نمی خواهید بفهمید؟ خزانه پس از ده دقیقه به طور خودکار هک می شود، بنابراین اگر واقعاً می خواهید راحت باشید، می توانید کمی اطلاعات جمع آوری کنید، بنشینید و منتظر بمانید تا خرک باز شود، سپس وارد شوید و هدف را تا جایی که می توانید سریع بگیرید. البته، بازی با بالا بردن هزینه‌های هوشمند برای باز کردن درهای خزانه نهایی، این امر را از بین می‌برد، بنابراین اگر چند کارت کلید داشته باشید، بسیار آسان‌تر خواهد بود. شما نمی توانید فقط در نقطه استخراج منتظر بمانید تا هدف را بدزدید، زیرا جاسوس برنده می تواند به چندین مورد مراجعه کند.

فریب شرکت همه شخصیت ها ساحل معطر

چیزی که من را بلافاصله تحت تأثیر قرار داد گسترش شخصیت های موجود بود. در هنگام پرتاب هشت عدد دارد که همگی با سلاح‌ها و توانایی‌های مختلف هستند. یکی از سه شخصیت شروع کننده ای که دریافت می کنید، Squire، یک سرباز تازه کار با یک تپانچه خاموش و توانایی تشخیص اطلاعات در هر اتاق است. یکی دیگر، آس، یک تفنگ تک تیرانداز و توانایی علامت گذاری عوامل عملیاتی دارد تا آنها نتوانند به راحتی از او فرار کنند. شخصیت هایی وجود دارند که ناپدید می شوند، آسیب ناپذیر می شوند، از تیرکمان بچه گانه استفاده می کنند، تپانچه های دوقلو به کار می برند… هر شخصیت نحوه بازی شما را تغییر می دهد، بنابراین می توانید نقاط قوت خود را برآورده کنید. من همچنین با تنوع بصری آنها تحت تاثیر قرار گرفتم، چهار شخصیت از هشت شخصیت زن و تعداد زیادی بازنمایی نژادی یافت می شود.

من نقشه ها را نیز دوست داشتم، اگرچه تعداد آنها در حال حاضر بسیار محدود است. تنها چهار مورد در هنگام راه اندازی وجود دارد، اما آنها بزرگ و به خوبی طراحی شده اند، با نشانه های بصری به آنچه در هر منطقه خواهید یافت اشاره می کند. برخی از این موارد ظریف‌تر هستند و زمان می‌برد تا با مناطق مختلف هر نقشه آشنا شوید – یک ابزار ناوبری مفید وجود دارد که به شما می‌گوید چگونه به اهداف مشخص‌شده برسید، اما یافتن منابع و کارت‌های کلیدی داستان دیگری است. مانند بسیاری از بازی ها، صرف وقت برای آشنایی با خودتان سودمند است.

نقشه فروش سخت شرکت Deceive Inc

با وجود داشتن یک آموزش، منحنی یادگیری در اینجا بسیار شیب دار است. آزمایش با بارگذاری و ابزارهای خود بلافاصله سرگرم کننده است، اما چیزهایی وجود دارد که من مجبور شدم در حین بازی به آن پی ببرم که کمی از تجربه آن کم می کند. برای یکی، بازی در واقع به من یاد نداد که چگونه بین ابزارها و سلاح ها جابجا شوم، که منجر به فشار دیوانه وار دکمه ها در طول آموزش در حالی که به سمت آنها شلیک می شود، شد. هیچ توضیحی در مورد واحد پول بازی یا نحوه باز کردن کاراکترهای قابل بازی بیشتر وجود ندارد، اگرچه اگر برای مدتی روی رابط کلیک کنید، پیدا کردن منو برای خرج کردن XP به دست آمده کار سختی نیست.

چیزی که بیش از همه مرا ناراحت کرد این بود که چگونه آموزش به شما اجازه می‌دهد یک رابط امنیتی را غیرفعال کنید تا به شما نشان دهد که چگونه است قبل از اینکه به شما بگوید چندین مورد در بازی واقعی یافت می‌شود – چیزی که آنها به شما نمی‌گویند این است که هیچ شاخصی برای اینکه آیا وجود ندارد یک رابط امنیتی غیرفعال شده است، بنابراین ممکن است در نهایت برای اینکه بفهمید قبلاً غیرفعال شده است، اینتل را برای باز کردن قفل درها صرف کنید تا به یک رابط دسترسی پیدا کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد بازیکنان دیگر را فریب دهید و تله‌هایی برای آن‌ها بگذارید، اما آموزش این موضوع را به خوبی توضیح نمی‌دهد و بازیکنان جدید را بیشتر در معرض فریب خوردن قرار می‌دهد.

Chavez Cavaliere and Squire را فریب دهید

بازی همچنین در حال حاضر با اشکالاتی مواجه است، بازیکنانی که در راه‌اندازی شکست خورده‌اند، افت فریم، بسته‌ها از راه دور بر روی نقشه منتقل می‌شوند، قادر به کشتن نگهبانان نیستند و موارد دیگر. من مدام با یک اشکال مواجه می‌شدم که در آن تغییر ابزارهایم باعث می‌شد تا بی‌پایان جابجا شوند. همچنین متوجه شدم که هوش مصنوعی NPC کمی بداخلاق بود، برخی از آنها در حین انجام تعاملات اجتماعی و حرکت عجیب و غریب سر می خوردند. با توجه به اینکه ترکیب شدن با NPCها و یادگیری رفتار آنها بسیار مهم است، امیدوارم به سرعت رفع شود.

با وجود اشکالاتش، Deceive Inc. به اندازه کافی سرگرم کننده است که بلافاصله از دوستانم خواستم با من بازی کنند. هنوز کسی طعمه را نگرفته است، بنابراین من حالت چند نفره را امتحان نکرده‌ام، اما حالت انفرادی آنقدر سرگرم‌کننده است که من را خسته می‌کند. در اینجا امیدواریم که بازی به سرعت بسیاری از اشکالات خود را برطرف کند، زیرا تا زمانی که آنها بر اساس پایه ای که با آن شروع کرده اند ساخته شوند، چیزهای دیگری برای دوست داشتن در مورد این بازی وجود دارد.

2-کارت SCORE Inc را فریب دهید

امتیاز: 3.5/5. کد بازی توسط ناشر ارائه شده است.

بعدی: Okay For Real This Time, Morbius خوب است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا