ارز دیجیتال

خانه حراج Sotheby’s حراج Glitch Art را احیا کرد، گیمر جدید 50000 دلار NFT را کشف کرد

منبع تصویر: توییتر / @CyberShakti

خانه حراج Sotheby’s حراج “Glitch: Beyond Binary” NFT خود را پس از مواجهه با واکنش شدید به دلیل عدم تنوع در عرضه اولیه، احیا کرد.

خانه حراج هفته گذشته در توییتی اعلام کرد که فروش آثار هنری در 19 آوریل افتتاح می شود و شامل 34 تعداد زیادی هنر دیجیتال از هنرمندان مختلف درگیر در جنبش “گلیچ آرت” است.

Glitch: Beyond Binary یک راه‌اندازی مجدد از حراج ماه گذشته «Natively Digital: Glitch-ism» است که پس از مواجهه با واکنش شدید به دلیل عدم حضور هنرمند زن، موقتاً متوقف شد.

Sotheby’s جزئیاتی را ارائه کرده است که هنرمندان مشهور گلیچ دینا چانگ و داونیا دارک استون، همچنین به عنوان Letsglitchit شناخته می شوند، به عنوان متصدیان حراج آینده NFT منصوب شده اند.

Letsglitchit در اظهار نظری گفت: “در همکاری با Glitch: Beyond Binary، من آرزو داشتم مجموعه ای التقاطی از هنرمندان استثنایی را ارائه دهم، که هر کدام دیدگاه و رویکرد متمایز خود را به قلمرو هنر گلیچ دارند.”

علاوه بر این، هنرمند هندی سایبر شاکتی در حراج مجدد Sotheby’s نمایش داده می شود و آثار هنری جذاب خود را با عنوان “دانلود شیوا” به نمایش می گذارد.

از دیگر هنرمندان شرکت کننده در حراج آینده می توان به XCOPY، نوروکالر، جیک اوسمون و موارد دیگر.

ساتبیز در اطلاعیه‌ای به تفصیل توضیح داد که این نوع تمرین هنری از خطاهای دیجیتال یا آنالوگ برای ایجاد اختلال در یک اثر هنری به شکل «شکلی» استفاده می‌کند.

خانه حراج اشاره کرده است که با پرش یا ترک خوردن MP3، یک پنجره پیش‌نمایش به‌طور خلاصه به جای تصویر، تکه‌هایی را نشان می‌دهد و ممکن است یک وب‌سایت در بارگذاری دچار مشکل شود و محتوای آن را درهم بکوبد.

بازار هنر با اشاره به اینکه هنرمندان این ژانر اغلب از اشکالات به عنوان اشکال «بیان سیاسی و هویتی» استفاده می‌کنند، افزود: «در حالی که این رویدادها به ندرت پیش‌بینی می‌شوند و معمولاً نامطلوب هستند، هنرمندان خطا در واقع ممکن است عمداً آنها را تحریک کنند».

ساتبیز همچنین تاکید کرد که این فروش نشان‌دهنده افرادی از همه اقشار، از جمله افرادی از هر هویت و بیان جنسیتی، گرایش جنسی، نژاد، قومیت، زبان، نوع عصبی، اندازه، توانایی، طبقه، مذهب، فرهنگ، خرده فرهنگ، عقاید سیاسی، سن، سطح مهارت، شغل و پیشینه.

ساتبیز یکی از قدیمی ترین و بزرگترین خانه های حراج و دلالان آثار هنری، کلکسیونی، جواهرات و املاک است.

بازار هنر از طریق پلتفرم Sotheby’s Metaverse که در اکتبر 2021 راه اندازی شد، به هنر دیجیتال گسترش یافته است.

در اوایل سال جاری، آن را به حراج گذاشته شد نسخه خطی اصلی «سقوط برفی»، کتاب علمی تخیلی برجسته نیل استفنسون در سال 1992 که اصطلاحات «متافورس» و «آواتار» را ابداع کرد.

و ماه گذشته، خانه حراج هنر دیجیتالی را با الهام از میم های اینترنتی هنرمندانی مانند بیپل و لوئیس پونس عرضه کرد.

Illuvium Player NFT 50 هزار دلاری را کشف کرد

یک بازیکن خوش شانس Illuvium نادرترین Illuvitar را کشف کرده است، یک تصویر Illuvial با عبارات، پس‌زمینه‌ها و پرداخت‌های متمایز که هنوز از نظر کمیاب متفاوت هستند.

NFT که “Holo Blazing Rhamphyre” نامیده می شود، به قیمت 26 اتریوم به ارزش 50000 دلار فروخته شد.

تیم سازنده بازی NFT در توییتی اعلام کرد که کاربر Illuvitar کمیاب را در داخل یک “D1SK” پیدا کرد، که نوعی لوت باکس دیجیتالی حاوی مواد غذایی تصادفی و لوازم جانبی است که تنها با قیمت 32 دلار در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا